Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 31.5.2011  (Luettu 592 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #45 : 31.05.11 - klo:19:51 »

Ovat muuten yllättävän pikkuisia matosia.

Mä sit taas menin sotkemaan täällä yhden ketjun. Kun en vaan osaa. Ei oo ihme etten kovasti noihin erikoisketjuihin kirjoita.
No mitä nyt elukka ja lintupuolta käyn sotkemassa.
En sit kuitenkaan kehdannut sitä viestiä poistaa.
Ylläpitäjät voivat sen poistaa jos tarvitsee.  Sori   [:´(]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #46 : 31.05.11 - klo:20:02 »

Muru, mä en nähnyt mitään sotkua missään ketjussa!  [:-)]

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 316
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #47 : 31.05.11 - klo:20:08 »

uosta tuli mieleeni, kun meidän isäntä viime kesänä, ja taisi jo edelliskesänäkin leikata minun varjoliljani poikki, niin tänä kesänä vein hänet oikein varta-vasten katsomaan, missä se varjolilja oikein on, eli mistä EI saa leikata. Viime viikolla hän leikkasi nurmikon sieltä. Arvatkaas, onko siellä varjolilja nyt.......................EI!!!!!  [:-/] Taas hän pisti sen juuresta poikki leikkurillaan. Sanoi vaan, että ei huomannut. Oikea kullanmuru on hän  [:-I] :-)). Voisin sen siirtää tänne etupihan puolelle, mutta kun siellä, missä se nyt on, on kamalasti oikeita keltiäisiä, niin en halua niitä tänne oman pihan puolelle.

Laita kunnon kepakot niiden ympärille. Otat sitten pois kun näkyvät niin että hänkin ne huomaa. Näin teen minä. Menetettyäni ensin pienen, pienen alppiruusun alun joitain vuosia sitten.
Viime vuonna laitoin kolme pajunoksaa ympärille. Olivathan ne aika ohkaisia, mutta ainakin 30 senttisiä, ja kaik män sileeksi.  [:-DD]

Kyllä vaatteiden hankkiminen on tosi vaikeaa. Minä en ainakaan tahdo millään löytää mitään. Onneksi Telkkinen osasi mennä oikeaan paikkaan ja löysi juhlavaatteet itselleen.  [:-)]


Mä olen itselleni laittanut merkiksi pienten tainten ympärille pari-kolme noin ½ metrin punaista aurausmerkin pätkää, eihän ne pihaa kaunista mutta näkyvät kauaksi, vielä en ole niitä leikkurilla jyrännyt.
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #48 : 31.05.11 - klo:20:28 »

Olipas Telkkinen löytänyt hienoja menopelejä  :-))
Otso kiittää kommenteista  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 933
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #49 : 31.05.11 - klo:20:44 »

uosta tuli mieleeni, kun meidän isäntä viime kesänä, ja taisi jo edelliskesänäkin leikata minun varjoliljani poikki, niin tänä kesänä vein hänet oikein varta-vasten katsomaan, missä se varjolilja oikein on, eli mistä EI saa leikata. Viime viikolla hän leikkasi nurmikon sieltä. Arvatkaas, onko siellä varjolilja nyt.......................EI!!!!!  [:-/] Taas hän pisti sen juuresta poikki leikkurillaan. Sanoi vaan, että ei huomannut. Oikea kullanmuru on hän  [:-I] :-)). Voisin sen siirtää tänne etupihan puolelle, mutta kun siellä, missä se nyt on, on kamalasti oikeita keltiäisiä, niin en halua niitä tänne oman pihan puolelle.

Laita kunnon kepakot niiden ympärille. Otat sitten pois kun näkyvät niin että hänkin ne huomaa. Näin teen minä. Menetettyäni ensin pienen, pienen alppiruusun alun joitain vuosia sitten.
Viime vuonna laitoin kolme pajunoksaa ympärille. Olivathan ne aika ohkaisia, mutta ainakin 30 senttisiä, ja kaik män sileeksi.  [:-DD]

Kyllä vaatteiden hankkiminen on tosi vaikeaa. Minä en ainakaan tahdo millään löytää mitään. Onneksi Telkkinen osasi mennä oikeaan paikkaan ja löysi juhlavaatteet itselleen.  [:-)]


Mä olen itselleni laittanut merkiksi pienten tainten ympärille pari-kolme noin ½ metrin punaista aurausmerkin pätkää, eihän ne pihaa kaunista mutta näkyvät kauaksi, vielä en ole niitä leikkurilla jyrännyt.

Toimisi varmaan meilläkin  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo

Myöhäisehtoota ja kohta jo yötäkin.  [:-)]
Tuulinen tai oikeestaan myrskyinen päivä, mut kesäisen lämmintä oli 23,1 oli päivän lämpimin varjossa ja vieläkin 19,6 astetta, lämmin yö edessäpäin.  [:-)]

Kukkosotaa käyty ehtoosta, liljakukot hyökänneet oikein palkka-armeijan kanssa mun pieneen liljapenkkiin  [:-//]
ja liljatkin on vielä melko pieniä, mut ihan reikäisiksi kerkesivät lehdet syömään ja munittukin oli jo lehtien alapinnoille  [:-//], nopeeta touhua.  :-O
Ainaskin 40 kukkoa pyydystin ja loput sai puutarha Raidia niskaan  [:-DD], katsotaan huomenna tehosko yhtään.  [:-I]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #51 : 01.06.11 - klo:01:06 »

uosta tuli mieleeni, kun meidän isäntä viime kesänä, ja taisi jo edelliskesänäkin leikata minun varjoliljani poikki, niin tänä kesänä vein hänet oikein varta-vasten katsomaan, missä se varjolilja oikein on, eli mistä EI saa leikata. Viime viikolla hän leikkasi nurmikon sieltä. Arvatkaas, onko siellä varjolilja nyt.......................EI!!!!!  [:-/] Taas hän pisti sen juuresta poikki leikkurillaan. Sanoi vaan, että ei huomannut. Oikea kullanmuru on hän  [:-I] :-)). Voisin sen siirtää tänne etupihan puolelle, mutta kun siellä, missä se nyt on, on kamalasti oikeita keltiäisiä, niin en halua niitä tänne oman pihan puolelle.

Laita kunnon kepakot niiden ympärille. Otat sitten pois kun näkyvät niin että hänkin ne huomaa. Näin teen minä. Menetettyäni ensin pienen, pienen alppiruusun alun joitain vuosia sitten.
Viime vuonna laitoin kolme pajunoksaa ympärille. Olivathan ne aika ohkaisia, mutta ainakin 30 senttisiä, ja kaik män sileeksi.  [:-DD]

Kyllä vaatteiden hankkiminen on tosi vaikeaa. Minä en ainakaan tahdo millään löytää mitään. Onneksi Telkkinen osasi mennä oikeaan paikkaan ja löysi juhlavaatteet itselleen.  [:-)]


Mä olen itselleni laittanut merkiksi pienten tainten ympärille pari-kolme noin ½ metrin punaista aurausmerkin pätkää, eihän ne pihaa kaunista mutta näkyvät kauaksi, vielä en ole niitä leikkurilla jyrännyt.

Toimisi varmaan meilläkin  [:-DD]

Meinaat että kyllä miehet aurausmerkit huomaavat   [:-DDD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 933
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #52 : 01.06.11 - klo:01:17 »

Joo  [:-DD]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #53 : 01.06.11 - klo:12:28 »

Ja eiks Mikan ainaki pitäs hyvin huomata ne aurausmerkit?  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.
 

Sivu luotiin 0.114 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.