Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa syöt tänään?  (Luettu 131200 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7815 : 21.03.10 - klo:16:52 »

Riistakäristuksen puolikas pakasteesta, ei me siihen kyllästytä ! Eikä ollutkaan muusia vaan ranskalaisia, joista mies tykkää enemmän, sekä wokki-vihanneksia, joita tarjouksesta ostettiin peräti 3 pussia ! Jälkkärit syödään myöhemmin, jos vaikka muutama suklaa-vohveli-pääsisäismuna ensin...  [:-P]
Kirjattu

Pyyhältäjä

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 169
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7816 : 21.03.10 - klo:18:16 »

Tänään munakokkelia, perunasalaattia, toista salaattia salaatinlehdillä, tuorekurkulla ja tomaatilla, nakkeja ja leipää. Iltasella varmaan sunnuntain herkkua, lättyjä ja mansikkahilloa.
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7817 : 21.03.10 - klo:18:35 »

Lihamureketta ja pottumuusia + sallaattia [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7818 : 21.03.10 - klo:18:47 »

Minnennoo syöny tänään ku näkkileipää. Kinkkusiivuilla ja suolakurkulla. Taidankin tehdä taas kohta semmosen. [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7819 : 21.03.10 - klo:20:15 »

Tilattiin pitsat kun kumpikaan ei viitsinyt tehdä ruokaa, eikä edes keksitty mitä olis haluttu tehdä.  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 295
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7820 : 21.03.10 - klo:20:26 »

pirkka makaroni+hot jolokia chili nuudeleita+1 sipuli+puolikas keltaista paprikaa, vielä kattilassa kohta lautasella [:20] [:20] [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7821 : 22.03.10 - klo:16:01 »

Kohta syön vihellysmakkaraa.

Juustogrillimakkara vihelsi niin huisisti just mikrossa, että valmis oon tuu syömään mut! :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7822 : 22.03.10 - klo:16:03 »

Kohta syön vihellysmakkaraa.

Juustogrillimakkara vihelsi niin huisisti just mikrossa, että valmis oon tuu syömään mut! :-))

Varo sitten sitä kuumaa juustoa ettei se polta suuta, juusto menee nimittäin jotenkin paljon kuumemmaksi kuin itse makkara.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7823 : 22.03.10 - klo:16:15 »

Kohta syön vihellysmakkaraa.

Juustogrillimakkara vihelsi niin huisisti just mikrossa, että valmis oon tuu syömään mut! :-))

Varo sitten sitä kuumaa juustoa ettei se polta suuta, juusto menee nimittäin jotenkin paljon kuumemmaksi kuin itse makkara.

Se on ihan totta. Oottelin aika pitkään, ennen kuin sain tarpeeksi jäähtymään nuo. [:-)]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7824 : 22.03.10 - klo:16:16 »

Kohta syön vihellysmakkaraa.

Juustogrillimakkara vihelsi niin huisisti just mikrossa, että valmis oon tuu syömään mut! :-))

Varo sitten sitä kuumaa juustoa ettei se polta suuta, juusto menee nimittäin jotenkin paljon kuumemmaksi kuin itse makkara.
Kuljin vastikkään monta päivää rupi huulessa just sen makkarassa olleen juuston takia.
Mut minä söin pizzaa, en viiti tehdä itelleni ruokaa, joten vielä kaksi päivää kuljen ulkona syömässä.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7825 : 22.03.10 - klo:16:20 »

Repe ei just ton takia suostu ollenkaan syömään juustomakkaraa, joskus on polttanut suunsa niin pahasti.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7826 : 22.03.10 - klo:16:21 »

Pussin päällä pitäis olla varoitus...
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 295
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7827 : 22.03.10 - klo:16:49 »

Makkaraan varoitus - Tuote kuumentuu lämmittäessä [RULES]

Nyt kulhossa texmexpataa lisänä sipulia ja valkosipulia [:20]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7828 : 24.03.10 - klo:18:58 »

Meillä grillataan possua!  [:25] [:20] [:-P]

Lisukkeeksi lohkoperunoita ja jotakin kasvishässäkkää. Pakastealtaasta löytyy nykyään toinen toistaan ihanampia kasvissekoituksia ja mä luulen, että jos ne kaikki ainesosat ostaisi erikseen, siitä tulisi kalliimpi lisuke.

Sus

  • Vieras
Vs: Mitä ruokaa syöt tänään?
« Vastaus #7829 : 24.03.10 - klo:20:50 »

Hunajamarinoitua broilerifileepihviä. Kerrankin luin käyttöohjeet. [:-DD] Aina oon pannulla paistanut tuollaiset, vaan pakkauksessa sanottiinkin, että voi tehdä uunissakin. No olipa heleppoo! Noita on kilo, kaks pannullista ois pitänyt vääntää ja kääntää, mut uunissa yks huiskis vaan. [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.089 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.