Keskustelualueet > Vapaa keskustelu

Torstai 5.3.2009

(1/20) > >>

Kaija:
Hyvää yötä ja huomenta yökyöpeleille ja uuteen aamuun herääville Pönttökavereille!  [:-)]
Toiseksi viimeinen yövuoro menossa  :-)) eli voiton puolella olen. Ja kevätkin on tulossa; aamuisin alkaa valaistua jo töistä kotiin ajellessa.  [:46]

Jarmo:
Aamua

iipa:
Meinasin nukkua pommiin! Siis huomenta vaan.
Vaikka ihan kerkiän ja kellokin olisi soinut 5.30, mutta tykkään heräillä jo aikasin ja tössöttää aamuani yksin ja nyt on mieskin tässä hääräämässä.

Kaija:
Kitutunti!  :-))
Tänä aamuna en taidakaan päästä nukkumaan. Pasilla on yhdeksältä aika Kirralla ja mun pitäisi varmaan lähteä kuskiksi. Tietty voi kyseenalaistaa, että olenko mä yövuoron jälkeen yhtään sen paremmassa kunnossa ajamaan Hesan keskustassa kuin kolmiolääkettä (Panacod) syövä Pasi  [:67] No, eiköhän me yhdessä selvitä. Taksi maksaa maltaita, eikä Pasia viitsi junaan ja ratikkaankaan laittaa.

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: iipa - 05.03.09 - klo:05:21 --- ....mutta tykkään heräillä jo aikasin ja tössöttää aamuani yksin ja nyt on mieskin tässä hääräämässä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla menee aamulähtöön paljon enemmän aikaa, jos Pasi sattuu heräämään. Yksin mä toimin paljon tehokkaammin ja mulla on ne tietyt rutiinit!  [RULES]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta