Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ullu  (Luettu 910 kertaa)

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Ullu
« : 12.08.06 - klo:23:01 »

Olen Ullu, Pönttömasterin pirttihirmu eli vaimo. Kirjoittelinkin pitkään nimimerkillä Pirttihirmu, mutta se alkoi pidemmän päälle tuntua liian hirmuiselle :-)

En ole ihan nuori, en ihan vanhakaan, kerrassaan keski-ikäinen siis. Perheeseen kuuluu Pönttömasterin lisäksi neljä pientä ihmistä ja yksi vähän iäkkäämpi. Pikkutipu on vasta vauva, HattiWatti on kolmen, Pitkätossu kuuden ja Tossavainen kahdeksan. On heillä viisaammatkin nimet, mutta käytetään heistä mieluummin nimimerkkejä täällä kun useimmat meistä muistakin täällä ovat nimimerkeillä.

Jonkinlaisiksi perheenjäseniksi on kai luettava nuo haukkuvaiset karvatassut Rasmus ja Rusko. Molemmat paimensukuisia lapinkoiria.

Mitä muuta... luontoharrastuksessa olen ihan noviisi, mutta innokas sellainen. Tämä Pönttöfoorumi on ollut oiva innoittaja luonnon opiskeluun. Olenkin nyt Pönttölän vuosina oppinut linnuista ja luonnosta enemmän kuin koko sitä edeltävänä ikänäni.

Pönttöilyn lisäksi tärkeä juttu minulle on käsitöiden tekeminen, joka on samalla myös lastenhoidon ohella sivutyö. Tekeleitäni on kaupan nettipuodissani Korullassa, jonne löydät osoitteesta http://www.korulla.net

Pyöräily on myös intohimoni, sitä harrastan aina kuin suinkin voin  [:42] Kävelystäkin pidän ja monesti tuleekin mieluummin käveltyä kuin ajettua autolla.

Täällä Pönttöfoorumilla olen ensisijaisesti ihan vain omana itsenäni, mutta takataskusta löytyy myös ylläpidolliset oikeudet. Niitä toivottavasti ei tarvitse kovin usein sieltä taskusta kaivaa muuten kuin auttamismielessä.
« Viimeksi muokattu: 29.10.06 - klo:11:25 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.
 

Sivu luotiin 0.107 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.