Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Enpäs taas tiedä...  (Luettu 200 kertaa)

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Enpäs taas tiedä...
« : 31.01.09 - klo:19:21 »

...kysynkö oikeasta paikasta seuravaa: aijon vaihtaa Soneran Welhoon, joka on talokohtainen....joudunko maksamaan liittymän etc. mie en näin viikonloppuna saa selville moista ja, irtisanonko soneran sopimiksen, ilman lisämaksuja...auttakee ihmeessä [HUH]...tyttäreni vaan kertoi jot mie (äiti) oon,ihan hassu kun pidän Soneran liittymää, hällä on Welho, joka pitää sisällään kaiken sen, josta mie maksan... [:´((]...jottaa Apuuva vaan...***mummeli***
Kirjattu

Liinu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 639
Vs: Enpäs taas tiedä...
« Vastaus #1 : 31.01.09 - klo:19:33 »

Minusta ei kyllä ole neuvojaksi, mutta se kannattaa ainakin selvittää että toimiiko se Welho siellä missä asut (jos vaikka tytär asuu muualla). Itse lopetin äskettäin S:n laajakaistan ja otin DNA:n mokkulan.
EI muuta kuin kyselemään eri vaihtoehtoja ja hintoja. Itse en edes tiedä missä Welho vaikuttaa. Asuinalue vaikuttaa myös asiaan.
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Enpäs taas tiedä...
« Vastaus #2 : 31.01.09 - klo:19:42 »

Mä tein ihan saman kun Liinu, eli nyt on mokkula käytössä. Soneralla tuli niin
kova hinnankorotus, että päädyin tähän ratkaisuun. Kesällä vaihtui puhelinliittymäkin.
Aika kauan ehdin olla Soneran asiakas, mutta kun hinnat on kalliimmat kun muilla niin vaihdoin.

Mokkulan toimimisalueet näkyy Dna:n nettisivuilta kartasta. En mä kyllä sitä karttaa ymmärrä,
mutta täällä ainakin toimii oikein hyvin. Mesis kyseli päivän ketjussa toimiiko myös maalla,
sitä en osaa sanoa, mutta muistaakseni Kaija ja Pasi käyttävät mokkulaa reissuissa.
Kirjattu

Piipero

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 479
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
Vs: Enpäs taas tiedä...
« Vastaus #3 : 31.01.09 - klo:20:09 »

Mummeli hei! Meillä on Welho ja on toiminut loistavasti, tuosta Soneran irtisanomisesta
en osaa sanoa kyllä mitään. Otettiin tämä silloin heti kun nuo kaapelit kaivettiin, teille
kai tuli samoihin aikoihin.
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Enpäs taas tiedä...
« Vastaus #4 : 31.01.09 - klo:20:16 »

Mummeli: ainakin mulle sanoivat Soneralla että irtisanomisaika on kuukausi.
Eihän sulla ole mitään määräaikaista juttua, mitä ei voi irtisanoa?
Soita sinne Soneran palvelunumeroon (johon saat jonottaa aika kauan) ja irtisano
ennenkun otat sen uuden, ettei sitten käy niin että et pääsekään eroon Sonerasta!
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: Enpäs taas tiedä...
« Vastaus #5 : 31.01.09 - klo:22:31 »

Piipero...kiitos...nyt tiedän mitä teen... [:-)]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: Enpäs taas tiedä...
« Vastaus #6 : 01.02.09 - klo:01:07 »



Mokkulan toimimisalueet näkyy Dna:n nettisivuilta kartasta. En mä kyllä sitä karttaa ymmärrä,
mutta täällä ainakin toimii oikein hyvin. Mesis kyseli päivän ketjussa toimiiko myös maalla,
sitä en osaa sanoa, mutta muistaakseni Kaija ja Pasi käyttävät mokkulaa reissuissa.

< Dna mokkula toimi viime kesänä hyvin yllättävässä paikassa Kainuussa. Suositella en silti mitään uskalla [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.101 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.