Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistaina 24. kesäkuuta  (Luettu 1454 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #15 : 24.06.08 - klo:07:42 »

Aika moni on tehnyt sen ja lähtenyt etelään  :-))  Mäkin taidan lähteä etelään - Tallinnaan [:-DD] yhdeksi päiväksi, en vaan tiedä milloin  [:-I]
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #16 : 24.06.08 - klo:07:58 »

Huomenta Oulusta!

Juhannus mennä hurahti Mökillä... säät vaihteli auringonpaisteesta, ukkosiin, rakeisiin jne... kuitenkin aika lämmintä säätä oli..

Oulussa nyt satelee vettä, Lämpötila +13 asteen tienoilla, vettä satanut 7-9mm yön ja aamun aikana...

Pitänee juoda Nimppari kahvit tänään sitten sisällä, kun vettä sataa...

Mukavaa Tiistaita Kaikille!
 [:43] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 887
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #17 : 24.06.08 - klo:08:18 »

Huomenta!
Ai Janilla on tänään nimpparit. Lämpimät Onnittelut!


Olin nettipimennossa sunnuntai-iltapäivästä eilisiltaan. Ukkonen oli rikkonut jotain jossain. Täällä oli muillakin netti pimeenä. Keljua oli.  [:-(]

Nyt hyvää tiistaita kaikille!
Ai niin, säätiedotus: Pilvistä, tuuletonta, ei sada, mutta on satanut, kun oli ihan märkää pihalla.
« Viimeksi muokattu: 24.06.08 - klo:08:23 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #18 : 24.06.08 - klo:08:32 »

Huomenta Lapista! Ei sada ei...pilvessä on, 15 astetta jotain.. ihan kesänen ilma. Kesäflunssaa vaan meinaa, nenää tukkii ja aivastuttaa.
Ja sääskiä riittää, illalla meinasivat ihan hävittää. [:-)] No hyvä että linnuilla ruokaa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 887
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #19 : 24.06.08 - klo:08:38 »

Ai niin, piti vielä kertomani, että oli eilen aamulla surullinen tapaus, josta olin koiralle TOSI vihainen. Päästin koiran ulos asioilleen. Sillä on tapana ensin tutkia ja haistella pihapiiri. Niin se teki nytkin. Se meni syreenipensaiden taakse. Teki siellä pienen äkkinäisen syöksyn, ja toi keskelle pihaa linnun poikasen  [:-//]. Pikkasen sen siipi värisi,- ja sitten oli henki pois  [:´((] [:´((]. En varmaksi tiedä mikä lintu se oli, mutta epäilisin punarinnan poikasta. Kyllä, kyllä nuhtelin koiraa, vaikka en tiedä, oliko sillä enää mitään merkitystä siinä vaiheessa.  [:-(]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 887
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 887
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #21 : 24.06.08 - klo:08:52 »

Vain minä ja 12 vierasta paikalla  [:-I]
Kirjattu

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #22 : 24.06.08 - klo:09:15 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Tiistai Päivän - Aamua  [:-)]

Janille Nimipäivä Onnittelut  [:43] [:44] [:50] [:51] [:52] [:53] [:44] [:43]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:59] [:75]

 [:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:46] [:45]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #23 : 24.06.08 - klo:09:53 »

Huomenta Lahdesta! [:-)] Hiukka satelee.

Aamulla istuin tunnin suuhygienistin käsittelyssä ja sehän oli kamalampaa kun hampaiden paikkaus. [:67] Hampaankauloja vihloi ihan älyttömästi ja vesi vaan silmistä tursusi. Ihan omaa syytäni tietysti on että edellisestä hammaskiven poistosta on aikaa yli kymmenen vuotta joten olihan sitä kertynyt jonkun verran. Onneksi ei mitään isompaa vahinkoa ollut ehtinyt tapahtua. Nyt on ihana tunne suussa, osittain kyllä tuntuu ja näyttääkin siltä että suussa on jonkun toisen hampaat, paljon puhtaammat ja valkoisemmat kun mun entiset. [:-DD]

Ai niin se piti vielä sanoa että Murun salaisella reseptillä valmistettu gourmet-ateria tuppasi vähän hymyilyttämään jos ei suorastaan naurattamaan. [:-DD] Ei sillä etteikö grillattu makkara joskus olisi ihan paikallaan. [:-)]
« Viimeksi muokattu: 24.06.08 - klo:09:57 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #24 : 24.06.08 - klo:09:55 »

Huomenta.  [:-)]
Märkää on ulkona vaikka juuri nyt ei sada, aamulla kyllä on satanut jo muutamaan kertaan ja tuskin pitkä tauko on nytkään. Lämpötila +13, ei kovin kesäistä. [:-(]

Janille Nimpparionnittelut ! [:43] [:51] [:43]

Kaikille mukavaa Tiistaipäivää. [:45]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #25 : 24.06.08 - klo:10:09 »

Huomenta Lahdesta! [:-)] Hiukka satelee.

Aamulla istuin tunnin suuhygienistin käsittelyssä ja sehän oli kamalampaa kun hampaiden paikkaus. [:67] Hampaankauloja vihloi ihan älyttömästi ja vesi vaan silmistä tursusi. Ihan omaa syytäni tietysti on että edellisestä hammaskiven poistosta on aikaa yli kymmenen vuotta joten olihan sitä kertynyt jonkun verran. Onneksi ei mitään isompaa vahinkoa ollut ehtinyt tapahtua. Nyt on ihana tunne suussa, osittain kyllä tuntuu ja näyttääkin siltä että suussa on jonkun toisen hampaat, paljon puhtaammat ja valkoisemmat kun mun entiset. [:-DD]


Mulle laitettiin - taannoin kun oli hammaskiven poistossa - puudutusgeeliä ienrajoihin ja taskuihin ennen hammaskiven poistoa ja oli ENSIMMÄISEN kerran kivuton operaatio [:5]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #26 : 24.06.08 - klo:10:12 »

Sataa-paistaa-tuulee.... Lähtiskö Stadiin [:-I] 
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #27 : 24.06.08 - klo:10:36 »

Huomenta Lahdesta! [:-)] Hiukka satelee.

Aamulla istuin tunnin suuhygienistin käsittelyssä ja sehän oli kamalampaa kun hampaiden paikkaus. [:67] Hampaankauloja vihloi ihan älyttömästi ja vesi vaan silmistä tursusi. Ihan omaa syytäni tietysti on että edellisestä hammaskiven poistosta on aikaa yli kymmenen vuotta joten olihan sitä kertynyt jonkun verran. Onneksi ei mitään isompaa vahinkoa ollut ehtinyt tapahtua. Nyt on ihana tunne suussa, osittain kyllä tuntuu ja näyttääkin siltä että suussa on jonkun toisen hampaat, paljon puhtaammat ja valkoisemmat kun mun entiset. [:-DD]


Mulle laitettiin - taannoin kun oli hammaskiven poistossa - puudutusgeeliä ienrajoihin ja taskuihin ennen hammaskiven poistoa ja oli ENSIMMÄISEN kerran kivuton operaatio [:5]

Kun kärvistelin siinä tuolissa niin muistelin sun kertoneen että sulle laitettiin jotain puudutusgeeliä mutta ei mulle kyllä edes tarjottu sellaista mahdollisuutta vaikka sanoin että olen niitä potilaita jotka pelkää kaikkia toimenpiteitä. Eikös se geeli vielä maistunut mansikalta. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 887
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #28 : 24.06.08 - klo:10:58 »

Tuo oli hyvä juttu tietää, tuo puudutusgeeli, sillä se hampaiden puhdistusoperaatio on TOSI tuskallinen, ainakin minulla.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 299
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiistaina 24. kesäkuuta
« Vastaus #29 : 24.06.08 - klo:11:24 »

Päivää  [:-)]
Aurinko paistelee, mutta kohta tulee varmaan taas sadekuuro niskaan.
Vettä tuli eilisen ja yön aikana 23mm.

Janille nimpparionnittelut  [:44] [:45] [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.326 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.