Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Akkukahva  (Luettu 749 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Akkukahva
« : 25.06.08 - klo:14:48 »

Noniin, tuli ostettua käytettynä 75:- plus postikulut. 1 akku tulee mukaan. Toivotaan että saan pian postia. En ole kuin kerran ostanut kamaa niin että olen maksanut sen jo ennen kuin tavara on käsissä. Toivotaan että myyjä on rehellinen. Saan seurantakoodin kun paketti lähtee postista. Ehdotin kyllä postiennakkoa mutta nykyisin ihmiset eivät tahdo luottaa toisiinsa, miksiköhän? No syy on ilmeinen, petettyjä on paljon. Sen makron sain ostettua postiennakolla, kaveri sanoi kyllä että pettymyksiä on ollut tuolla tavoi kun ihmiset eivät olekaan lunastaneet ostoksiaan. Sääli, kaikki kärsii moisesta pelistä. Kaiketi tuo on ihan OK hinta käytetylle kahvalle? Rahalassa aika kallis. On ollut suunnitelmissa jo pitkään tuo  [:-)]  kun olen nyt päättänyt että 400D kelpaa mulle vielä pitkäksi aikaa. Kenties opiskan vaihto on se seuraava. Siis Canonin akkukava ja akku
« Viimeksi muokattu: 25.06.08 - klo:16:17 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Akkukahva
« Vastaus #1 : 25.06.08 - klo:16:15 »

aiai Ansmannin paaaaljon paremman kahvan oisit saanut verkkokaupasta samaan hintaan ja uuen tässä


ja upsis telefotossa tarjouksessa tässä 69 ekee!
« Viimeksi muokattu: 25.06.08 - klo:16:21 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #2 : 25.06.08 - klo:16:18 »

No ei nyt maha mittään, ostettu mikä ostettu [:-I] [:´((] [:-DD]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Akkukahva
« Vastaus #3 : 25.06.08 - klo:16:22 »

laita takasin "sopimattomana"  [:-DD]

Sillä vaan kehun kun ite oon vuoden kuvannu sillä ja se kestää, kestää, kestää kaks kolmekin viikkoa yhtäsoittoa  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #4 : 25.06.08 - klo:16:29 »

No, mä kerron sitten omat tulokset ja milta se tuntuu kamerassa ja kädessä, ainakin siinä tuo kahvan pinta on karhee, eli ei kaiketi luiskaha käsistä ihan heti [:-I]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Akkukahva
« Vastaus #5 : 25.06.08 - klo:16:32 »

ON kyllä hyvä! En antais pois. Vaikka onkin nyt tuossa kakkosrungossa, käsiteltävyys paranee ja (paino nousee) tukevuus. Itellä ei ole mitkään kätilön kädet niin on parempi saada kiinni. Ja pikkusormellekin tukea.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 183
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Akkukahva
« Vastaus #6 : 25.06.08 - klo:17:52 »

Akkukahva löytyy täältäkin  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 308
Vs: Akkukahva
« Vastaus #7 : 25.06.08 - klo:22:38 »

aiai Ansmannin paaaaljon paremman kahvan oisit saanut verkkokaupasta samaan hintaan ja uuen tässä


Paljon parempi? Makuasia varmaan...
Ensinnäkin tuossa ei ole laukaisinta ja muitakaan säätövermeitä, joita Canonin omassa on. Tosi kätevät pystykuvia otettaessa.
Onkos tuossa siis kiinteä akku?
Canonin omaan akkukahvaan saa lisäksi adapterilla normaalit AA-sormiparistot hätätilanteessa....
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Akkukahva
« Vastaus #8 : 26.06.08 - klo:07:37 »

aiai Ansmannin paaaaljon paremman kahvan oisit saanut verkkokaupasta samaan hintaan ja uuen tässä


Paljon parempi? Makuasia varmaan...
Ensinnäkin tuossa ei ole laukaisinta ja muitakaan säätövermeitä, joita Canonin omassa on. Tosi kätevät pystykuvia otettaessa.
Onkos tuossa siis kiinteä akku?
Canonin omaan akkukahvaan saa lisäksi adapterilla normaalit AA-sormiparistot hätätilanteessa....
Uudessa löytyy jo laukaisimet ja säätimet. Ja akku on kiinteä, ei helise. -sanovat jotka ovat molempia kokeilleet...ja enemmän kapasiteettia, kun canonin oma on vain 2x akku. Ansmann 4x. Näkys olevan 30dllekin ja 40dllekin 109-125 egee. 30d:n akku on kyllä aika riittävä.
tämä tässä
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #9 : 26.06.08 - klo:09:23 »

Toi onkin sitten kalliimpi kuin se mitä mä käytetystä maksoin + postikulut :-)) Ai mut liikke onkin täällä  [8-)]  No, mä en lähde niiin pitkille matkoille varmaan koskaan että tarvitsisin kamalasti akkukapasiteettiä. Mutta noi Canonin namiskat, ne oli tervetulleet. Annsmanin uudesta "napillisesta"en ollut kuullutkaan [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #10 : 26.06.08 - klo:11:24 »

Kahva on sitten tulossa, tiedä kerkeekö huomiseen mutta ainakin ensi viikolla se on kamerassa kiinni.  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #11 : 26.06.08 - klo:18:59 »

On se aika mielenkiintoista seurata paketin kulkua netissä: Tänään 16.15 lajiteltu logistiikkakeskuksessa ja varmaankin huomenna postissa  mutta kun....en taida keretä hakemaan sitä jos ollaan menossa Sibbokorbi [:-(]  Mä olen kuin lapsi joka on saamassa uuden lelun ja se lelu olisi saatava heti! [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #12 : 27.06.08 - klo:17:08 »

No ni. Nyt on kahva kiinni kameras ja täytyy sanoa että ote tuli ihan erilaiseksi, jämäkämmäksi [:-)]  Mutta... miksi kahvassa on on/off namiska, kun kuitenkin toimii molemmissa asennoissa, ainakin niin luulen? Tuollasen jos joku mulle kertoisi. Onko sillä jotakin tekemista vaikkapa paristojen kanssa, siis sormiparistojen? En löytänyt tietoa netistä.
 [:-)]

Kirjattu

iihoo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 328
  • Vesitornin vaksi
    • Omia otoksia
Vs: Akkukahva
« Vastaus #13 : 27.06.08 - klo:19:29 »

Mun Canonin kahva laakasee ja muutkin napit toimii vain on-asennossa. Off kytkee toiminnot pois.

Paristoadapteri sensijaan ei ole toiminut koko aikana täysilläkään sormiparistoilla/-akuilla.
Akuilla näytössä vilkkuu akun kuva, paristoilla koko vehje ihan pimee.  [:-(]
Mittasin, että virta kulkee adapterin napoihin asti, mutta häviää sitten johonkin kahvan sisällä.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #14 : 27.06.08 - klo:19:58 »

Kiitos, täytynee kokeilla jolloinkin on omassa samoin. Mulla on vanhoja sormiakkuja ja niillä voi kokeilla tuon paristotoiminnon jos tarpeen [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.