Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Akkukahva  (Luettu 751 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #15 : 27.06.08 - klo:20:18 »

No niin, akkukahvan namiskat ei toimi jos on ´off´ eikä ´on´ päällä, mutta kameran namiskat toimii [:-)]
Kirjattu

iihoo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 328
  • Vesitornin vaksi
    • Omia otoksia
Vs: Akkukahva
« Vastaus #16 : 27.06.08 - klo:20:37 »

Juu ei se kahvan kytkin saakaan rungon namiskoihin vaikuttaa.

Ja sitten kahvan ihan ehdoton lisävaruste on Canon E-1 -rannetuki, jota ilman et osaa olla
kun siihen on tottunut. Ei väsy kämmen ja sormet kun pitempään kanniskelee.
Digitarvikkeesta 24,50. Jostain voi löytyä halvemmallakin.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #17 : 27.06.08 - klo:21:35 »

Jaahas, että vielä tuollainenkin [:-)]  Mä en kameraa ihan hirveesti kanna kädessä, reppu siinä kyljessä kantaa sitä suurimman osan aikaa, ja kameran  saa suht näppärästi esiin:" Lowepro Slingshot 200 AW - kamerareppu. Joka sään kamerareppu!"  Mutta jos meinaa lintuja kuvailla ja olla hollilla koko ajan niin varmaan tuollainen rannehihna on asiaa. Varmaankin  jossakin vaiheessa tulee ostettua.  Mä en kanna kameraa kaulalla vaan mulla on kamerassa kiinni siihen tarkoitettu hihnan tapainen, ohut sellainen mutta varmasti kestävä, se tosin ei tue mitenkään mutta estää kameraa putoamasta maahan.
 [:-)]

Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #18 : 28.06.08 - klo:20:33 »

Digitarvikkeesta sitten tuli tilattua rannetuki, tosin ei Canonin oma mutta sopii kameraan kyllä. Piheys iski ja säästin noin 9 euroa  [:-)]
Toivottavasti kestää meikän kameran käyttöä.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Akkukahva
« Vastaus #19 : 01.07.08 - klo:16:33 »

Tänään sitten tuo rannehihna kolahti postiluukusta. Nopea toimitus. Aika saman näköinen kuin Canonin oma. Hiukan vaatii totuttelemista. Kaiketi asensin sen oikein kameraan. Ohjeita ei ollut ja kuvakin joka mukana oli, oli aivan toisennäköisen tuen kuva, siinä näytti olevan ihan oikeasti rannetta tukeva hihna, jonkin verran saman näköinen kuin on esim. Exelin kävelysauvoissa.
Sisällä oli kuitenkin tuo kuvan hihna. En mä sitä kyllä rannetueksi kutsuis, kämmenselusta siihen "vaan" nojailee [:-I] Mutta ihan OK kunhan tottuu [:-)] Katselin Canonin omaa ja otin siitä mallia miten laitetaan kameraan. Mukana siis ei tullut asennusohjetta.

tästä mallia ja akkukahvanpohjaan kiinni
« Viimeksi muokattu: 01.07.08 - klo:16:39 kirjoittanut Marle »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.497 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.