Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Onko pönttölässä liikaa taas ikävien aiheiden ketjuja/kirjoituksia ?

On
- 5 (19.2%)
Ei
- 21 (80.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 22

Äänestys päättynyt: 11.07.08 - klo:19:16


Kirjoittaja Aihe: Gallup - Onko pönttölässä liikaa taas ikävien aiheiden ketjuja/kirjoituksia...  (Luettu 656 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 296
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 296
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka

Ei minusta  [:-DD]
Eivät ne ikävämmätkään asiat poistu vaikka ne "lakastaisiin maton alla piiloon".

Elämä on. .  .  .  .  .  .
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897

Mikä on ikävä aihe?
Minusta niistäkin on hyvä kirjoittaa ainakin joskus, ja avaahan se omaa maailmaa kun kuulee/lukee toisten ajatuksia.

Minun piti laittaa se koirajuttu tänne viimeviikolla missä oli jätetty heitteelle reilu kymmenen koiraa.
Härkäjuoksusta samoin, mutta jätin.
Tulee itsellekin paha olo noista, mutta toisaalta hyvähän ne on kaikkien tietoisuuteen saattaa.
Vai onko  [?]
Kirjattu

Sus

  • Vieras

jos mä näen otsikossa jotakin liian ikävää, niin enhän mä uskalla avata koko ketjua, enkä avaakaan. [:-I] no se olen mie, reagoin niin voimakkaasti ja tulee yli-paha-olo, niin suojelen vaan itteeni. kamaluuksia kuulee ihan tarpeeksi muutenkin... [:-I] mutta mää nyt oon yliherkkä kaikessa, et sillee.

se on hyvä, että se ikävä asia paljastuu jo otsikossa, toivoisinkin, että niin aina laitettaisiin. en tykkää jos kesken ketjun pöllähtää yhtäkkiä jotaki kamalaa. [:-I] mut toistan nyt, että se oon mie. niitä vaan kuulee tarpeeks muutenki............................. [:-I] [:-I]
Kirjattu

Risto

  • Vieras

Minulla on sellainen ajatus, että jos aloittaa yhden ikävän viestiketjun, niin aloittajan on aloitettava myös 5 iloista viestiketjua.
No, eihän se näin tietystikkään voi mennä, mutta suuntaa antavana ohjenuorana.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Kirjattu

Sus

  • Vieras

mun mielestä se olisi myös korrektia, että kun laittaa esille linkin, minkä vaan linkin, niin valaisisi hiukan mitä se linkki sisältää, että lukija tietää haluaako sen avata... [:-I] sellaiset salaperäiset linkit ei oo kivoja... kun ei tiedä onko siellä vaikka joku kauhee uutinen vai mikä.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa

Susin kanssa samaa mieltä! Jos avaa uuden aiheen, voisi sen otsikoida niin, että siitä saisi hiukan vinkkiä, mitä se käsittelee!

Mä luen mieluummin niitä iloisia asioita, mutta toki ikävät asiatkin ovat elämää.

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia

Kamalaa - heti tuli etsimättä mieleen joskus avaamani ketju:
"Nyt mä repeen!"

No, leikki leikkinä - ottamatta kantaa - eihän se ollutkaan mikään ikävä ketju! [:-)]
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa

Ei minun mielestä,kyllä niistäkin pitää pystyä keskustelemaan.
Tietysti voisi olla varoitus niille,jotka eivät halua niitä lukea.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 934

Vastasin ei, mutta ehkä se johtuu siitä, että en minäkään lue mitään ikäviä juttuja. Oon ihan samanlainen kuin Susun kirjoituksista käy ilmi. Liian yliherkkä millekään ikävälle. Siinäkin olen samaa mieltä Susun ja Kaijan kanssa, että vinkki, mitä linkki sisältää.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298

Ei kun ei ole kuin ikäviä :-))  Olisi mukavaa jos voisi lukea mukaviakin uutisiakin. Elämäähän tää...ilot ja surut.
Kirjattu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori

Lintupuolella  on avattu Marjulin hieno ideoima Käki - keskustelua kesäkuun linnusta. Niin siinä vaan kävi, että näin mukava aihe ei tuota yhtään mukavaa juttua [:-(]
Minulla oli typerä tarina käestä, joka viime vuonna oli täällä pihassa ja jutustelin niitä näitä. Yhtään vastausta tai kommenttia ei tullut [:-(] Minä poistin kirjoitukseni poikkeuksellisesti ja näemmä silti ketju ei kiinnosta. [?]
Minusta käestä riittäisi juttua vaikka kuinka!

Herää siis kysymys, mikä on ns. ikävä ketju/kirjoitus?? Mikä kellekin? [:-I]

Kirjattu
- tartu hetkeen -

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 296
  • Säkylä ** älykäS

käkijuttu tuli luettua niin kuin ennenkin en tiennyt laittaako  [:-(] vai  [:-)] hymiö kun käki pääsi hyödylliseen paikkaan "kolarin" jälkeen, ei kuvia käestä joten eipä osaa kirjoittaakaan siitäkään mitään
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.066 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.