Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Onko pönttölässä liikaa taas ikävien aiheiden ketjuja/kirjoituksia ?

On
- 5 (19.2%)
Ei
- 21 (80.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 22

Äänestys päättynyt: 11.07.08 - klo:19:16


Kirjoittaja Aihe: Gallup - Onko pönttölässä liikaa taas ikävien aiheiden ketjuja/kirjoituksia...  (Luettu 644 kertaa)

Vilukko

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 374

Parus M.: olen samaa mieltä, mikä kellekin.. joskus kun harvoin kirjoitan johonkin juttuun, se loppuukin siihen.. ehkä kun en ole niitä vakijoukkoja  [:-I]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."

Lintupuolella  on avattu Marjulin hieno ideoima Käki - keskustelua kesäkuun linnusta. Niin siinä vaan kävi, että näin mukava aihe ei tuota yhtään mukavaa juttua [:-(]
Minulla oli typerä tarina käestä, joka viime vuonna oli täällä pihassa ja jutustelin niitä näitä. Yhtään vastausta tai kommenttia ei tullut [:-(] Minä poistin kirjoitukseni poikkeuksellisesti ja näemmä silti ketju ei kiinnosta. [?]
Minusta käestä riittäisi juttua vaikka kuinka!

Herää siis kysymys, mikä on ns. ikävä ketju/kirjoitus?? Mikä kellekin? [:-I]


Ihmettelinkin minne PM:n käki oli lentänyt  [:-I]... olis ollut kyllä juttua, mutta ajattelin toistoksi, kun jo esittelyn tein...jätin vähän muillekin tilaa, ei vain näy mitään  [:-I]

Ikävistä ketjuista ei havaintoa  :-O, kaikkia ei kyllä ehi ees lukemaan, pelkät otsikot.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 292
  • Itä-Uusimaa
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo

juu  [:-I]    ja monta monta juttua jää ajanpuutteen vuoksi lukematta ja käestäkään ei ole kerrottavaa, hyvä kun kerran kesässä kuulee
käen kukkuvan 
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa

Taitaa nää jatkuvat sadekelitkin masentaa meitä?
Eikös tuossa talvella saatu ihan jotain riidanpoikastakin aikaiseksi, kun pitkään oli ollut pimeää ja vesisadetta ja loskaa eikä kunnon talvikeliä  [:-I]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti

Minusta on nimenomaan kiva kun jostain asiasta saadaan aikaiseksi kunnon keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa. Ja olipa asia sitten ikävä tai mukava, niin moniin asioihin saa ihan uuden näkökulman kun katsoo sitä eri mieltä olevan pönttökaverin vinkkelistä. Eihän sellainen keskustelupalsta ole mistään kotoisin missä ei ole eriäviä mielipiteitä tai kaikki aina vaan hymistelee mukavien juttujen parissa. [:-)]

Ja samaa mieltä olen siinä kuin moni muukin, että kaikkiin linkkeihin joita laitetaan, oli sitten kyse uutisesta tai musiikista tai videosta, pitäisi laittaa vinkki siitä mitä linkki sisältää. [:-)] Itse en kyllä mitään ikäviäkään juttuja karta vain sen takia että ne on ikäviä (mä olen niin karski tyyppi [:-DD] ), mutta joskus tulee ihan suotta avattua joku juttu joka ei sitten kiinnostakaan yhtään.

Toivoisin myös että muistettaisiin se, että kun meitä on täällä niin paljon, niin kaikki jutut ei missään nimessä kiinnosta kaikkia, se on ihan jokaisen oma valinta mitä juttuja lukee ja mihin keskusteluihin osallistuu. Jos ei joku juttu kiinnosta niin hypätään sen yli eikä siinä sen kummempaa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras

mulla on se, että nimenomaan kaikki eläimiin kohdistuvat ikävät jutut on mulle... liikaa. menee sydän liian syrjälleen, siksi semmoisista varsinkin haluisin aina "etukäteistiedon". mutta mielellään kaikista linkeistä. vähän osviittaa aina mitä linkissä on. [:-)]
Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096

Ei minusta
Eivät ne ikävämmätkään asiat poistu vaikka ne "lakastaisiin maton alla piiloon".

Elämä on. .  .  .  .  .  .

Näin on... eikä kaikkea tarvitse lukea
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897

Mulle on eläimiä, lapsia ja vanhuksia koskevat jutut on yleensä liikaa.
Tulee paha olo, mutta toisaalta asioista täytyy tietää.
Jätän monta linkkiä avaatta kun tiedän mitä sieltä löytyy,
monta silti avaan ja ihmettelen ihmisen suurta viisautta.
Mekö ihmiset muka ollaan maapallon viisaampia  [:-(]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298

Kommentoin viimeistä lausetta:
Ainakin ihmisillä olisi jonkinlaista kykyä huolehtia maapallosta jos vain halua siihen löytyisi, ja onhan monilla, eläimillä sitä kykyä ei ole, on vain vaisto. Vaistonvaraista viisautta. Ihmisellä on kuitenkin kyky tehdä päätöksiä, hyvä ja huonoja, viisaita ja epäviisaita, seuraukset ovat sitten sen mukaisia.

Tuota, sanoisin että kirjoitella saa, mutta jos yritetään kommentoida niitä vähemmän agressiivisella tavalla, menemättä henkilökohtaisuuksiin niin silloin voisi lukea ilman mielipahaa. Ja voishan  otsikossa tai ensimmäisessä viestissä mainita jotakin aiheen sisällöstä niin silloin voisi itse päättää lukeako vai ei.
 [:-)]
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo:17:25 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897

Marle, sepä se kun sitä kykyä ei paljoa löydy, löytyy vain hirvittävän suuri ahneus.
Toki ymmärrän ihmisen ja eläimen eron, hmmm ymmärränhän...  [:-I]
Vaistonvarainen viisaus eläimellä, onpa hienosti sanottu ja totta turiset.

Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298

Marle, sepä se kun sitä kykyä ei paljoa löydy, löytyy vain hirvittävän suuri ahneus.
Toki ymmärrän ihmisen ja eläimen eron, hmmm ymmärränhän...  [:-I]
Vaistonvarainen viisaus eläimellä, onpa hienosti sanottu ja totta turiset.



Niin, kun katsellee muurahaisen tekoja ja kekoja, termiittien kekoja ja tekoja, tuuletusjärjestelmät yms.. Lintujen pesien rakentaminen, niiden muuttomatkat, esmes. täällä syntyneet osaavat muuttaa monetkin ilman emoja juuri niille alueille joilla ne talvehtivat, voi..maailma on täynnä vaistonvaraista viisautta jota ei voi kun ihmetellä!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa

käkijuttu tuli luettua niin kuin ennenkin en tiennyt laittaako  [:-(] vai  [:-)] hymiö kun käki pääsi hyödylliseen paikkaan "kolarin" jälkeen, ei kuvia käestä joten eipä osaa kirjoittaakaan siitäkään mitään

Tuota... Mä luin kyllä sen käkijutun ja hihitin yksikseni Parusin synkälle salaisuudelle Marimekon kassissa. Mutta kun kuolleelle käelle ei sovi hihitellä julkisesti, niin en kommentoinut! Eli Jarmon kanssa samoilla linjoilla  [:-)]
JOS se juttu on tallella, niin olisi kiva saada se takaisin!  [:-I]


Parus M.: olen samaa mieltä, mikä kellekin.. joskus kun harvoin kirjoitan johonkin juttuun, se loppuukin siihen.. ehkä kun en ole niitä vakijoukkoja  [:-I]

Vilukko, siitä ei varmasti ole kysymys, että onko vakijoukkoja tai montako tuhatta viestiä on höpötellyt!  [:-I]
Ehkä just silloin ei paikalla ole ketään, joka on kiinnostunut kyseisestä aiheesta? Ja sitten se menee tavallaan "ohi"  [:-)]

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415

Maailmalla on muutenkin niin paljon ikäviä asioita,nälänhätää,sairauksia ja iänikäistä sotaa.
Että toivoisin että täällä kirjoittaisi vain luonnoneläimistä ja luonnonkasveista ja muista luonnon ötököistä.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298

Onhan täällä osiot niille ja keskusteluakin löytyy. Vapaa keskustelu on sitten omansa ja sen voi skipata jos siltä tuntuu  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.232 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.