Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvat kehyksiin  (Luettu 2489 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #75 : 23.07.08 - klo:16:50 »

Ja Marle, sitten kun pöydät on päällystetty, niin onhan sulla vielä ikkunat! :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #76 : 23.07.08 - klo:17:22 »

Nou nou nou...!! pöytä alkoi hyppiin silmille :-))   Mä harrastan murrettuja värejä joten ei tuu mittään [:´((] [:-DD]

Kokeilin sorsa-sarjaa parvelle:



Ei ei ei..!!  :-))  Liian sinistä! Mutta kyllä mä noi sorsat johonkin lykkään, laitan ne pienempiin kehyksiin joissa sorsa pääosassa ja sitten jonossa komeron oveen sillee alekkain, ne mun silmät vielä sietää [:-DD] pienemmät kehykset.

Kyllä tää mun touhu on  [NUT] hommaa!
« Viimeksi muokattu: 23.07.08 - klo:17:24 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #77 : 23.07.08 - klo:17:28 »

Pitänee ostaa valokuvia varten tälläinen   [:-)]  eikä varmaan maksa paljoo [:-)] [:-I] Siis ruokapöydän kokoinen.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #78 : 23.07.08 - klo:17:28 »

Marle, sorsat tietysti kylppäriin! Sinnehän sopii sininen ja muutenkin vesielementti! :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #79 : 23.07.08 - klo:17:30 »

Marle, sorsat tietysti kylppäriin! Sinnehän sopii sininen ja muutenkin vesielementti! :-))

Ne raukat käppyröityis, ne kun ei taida pitää vedestä, sen sortin sorsii [:´((] [:-DD]
Ja mun on nähtävä ne usein :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #80 : 23.07.08 - klo:17:34 »

Sun pitää käydä usein vessassa. [:-DD] Totta, että ne voi siellä kostua...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #81 : 23.07.08 - klo:17:37 »

Pitänee ostaa valokuvia varten tälläinen   [:-)]  eikä varmaan maksa paljoo [:-)] [:-I] Siis ruokapöydän kokoinen.

ei auennu linkki. [:-(]

mut tunti sitten mun piti sanoo, että ikkunoiden jälkeen sun pitää sitten vaan ostaa semmonen flippikansio, semmonen aika iso, niinku julistekaupoissa... :-))
Kirjattu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #82 : 23.07.08 - klo:21:20 »

Aivan upeita tauluja teillä kuvaajilla.
Hienoa että saitte upeita kuvianne raameihin. Kaijan ja Pasin kinksutaulut tosi upeita. Niin kultaisele linnulle sopii hyvin kultainen kehys :-))

Mutta sanokaas mikä lasi/pleksisysteemi sopii parhaiten peittämään vanhan ison kattoikkunan sisällä? Sen pitäisi olla
suhteellisen kevyt, himmeää tai mattaista. Onko kellään kokemuksia onnistuneesta ratkaisusta? [:-I]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #83 : 23.07.08 - klo:21:25 »


Mutta sanokaas mikä lasi/pleksisysteemi sopii parhaiten peittämään vanhan ison kattoikkunan sisällä? Sen pitäisi olla
suhteellisen kevyt, himmeää tai mattaista. Onko kellään kokemuksia onnistuneesta ratkaisusta? [:-I]
Savuharmaa plexi  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #84 : 23.07.08 - klo:21:31 »

Ollaan samoilla jäljillä, eli pleksi. Väriä pitää miettiä. Toisaalta valoa saisi tulla läpi. Katto on muuten aika tumma ja erikoinen; kuparia alla ja päällä tummanvihreitä levyjä joihin käsinmaalattu kullanvär "kiemuroita". Ei varmaan toista samanlaista ole olemassa :-O :-))
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Mali

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 150
    • mali.kuvat.fi/kuvat
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #85 : 29.08.08 - klo:11:53 »

Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kuvat kehyksiin
« Vastaus #86 : 29.08.08 - klo:16:04 »

Jahas, ja kuva ei siis ala kupruilemaan liiman päällä [:-I]  Mutta jos toimii niin näppärä systeemi, ei kuva laseja tartte (itse otin melkein kaikista raameista lasit pois), ellei sitten pelkkä huoneilma (kosteutta, kuivuutta) vaurioita valokuvaa. Oikeastaan, voisin liimatakin kuvat kehyksien mukana tulleisiin pahveihin suoraan kiinni tuollaisella liimalla [;-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.233 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.