Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: tiistai 26.8.2008  (Luettu 1965 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #30 : 26.08.08 - klo:09:27 »

Huomenta meiltäpäin! Pilvistä! [:-)]

Saattaa olla niin että Airi on ilmestynyt meille, nimittäin eilen kun pesin pyykkiä, niin joku (Airia eppäilen) oli laittanut pyykkien sekaan paperinenäliinan, ja senhän jokainen paperinenäliinan pyykin seassa pyykännyt  tietää mitä siitä syntyy. [?] Onneksi oli vaaleat pyykit eikä tummat. :-)) Pitää nyt seurailla, että jos alkaa muutakin mennä pieleen, niin sitten se on Airi taas asialla.

Susille semmonen vinkki että kun ja jos heräät noin aikaisin, niin lähdepä joku aamu klo 6.00 metsänreunaan linturetkelle, sieltä niitä lintuja aamusella löytyy. [:-)]

Mukavaa päivää pönttöihinne, Pyrikselle antoisaa Seurasaarta [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #31 : 26.08.08 - klo:09:32 »

Lintuvinkki onkin hyvä vinkki, kiitti Tiina. Ei oo tullu mieleenkään, että nenän VOISI laittaa ulos ennen klo noin 9-10... En mä osaa! [:-DD] Tänäänkään en oo vielä laittanu. Yöpaitakin on vielä päällä. :-)) Pitää vissiin opetella. Suurin toiveeni kuitenkin on, että nukkuisin vielä silloin. :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #32 : 26.08.08 - klo:09:37 »

Nyt se varmistui [:´((] on se Airi tullut mun kiusaksi. Voitteko kuvitella, se on tyhjentänyt mun kahvipurkista kaikki kahvijauheet jonnekin ja nyt mä en saa keitettyä aamukahvia täällä töissä. [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #33 : 26.08.08 - klo:09:45 »

Voi Tiina, Airi on tullu teille Kotkasta. Unohdin eilen kertoa mitä Airi teki täällä. Se tipahutti mun teepakkauksesta, semmoinen "suurehko" pahvipakkaus teepusseja, niin ne teepussit tipahutti Kirsikan hiekkavatiin. Siis pissivatiin... [:-I] [:-DD] Airi käänsi sen pakkauksen mun kädessä ylösalaisin ja kansi aukes ja hiekkavati oli just "sopivasti" alla. [:-I]

Onneks siellä ei ollu pissiä. Joten yks kerrallaan mää vaan keräilin ne, puhallus, ja takasin pakkaukseen.

Tervetuloa meille teelle............ [8-)] [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #34 : 26.08.08 - klo:09:46 »

Ja mää sen Airin lähetin matkoihinsa, mutta EN sanonu, vannon kautta kiven ja kannon, EN sanonu, että mene LAHTEEN. En ihan totta!

 :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #35 : 26.08.08 - klo:09:48 »

Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #36 : 26.08.08 - klo:09:55 »

Lintuvinkki onkin hyvä vinkki, kiitti Tiina. Ei oo tullu mieleenkään, että nenän VOISI laittaa ulos ennen klo noin 9-10... En mä osaa! [:-DD] Tänäänkään en oo vielä laittanu. Yöpaitakin on vielä päällä. :-)) Pitää vissiin opetella. Suurin toiveeni kuitenkin on, että nukkuisin vielä silloin. :-))

Mee yöpaidassa sinne mettänreunaan, saisit ihan uusia elämyksiä. Lintujakin voisi ilmestyä sankoin joukoin katsomaan lepattavahelmaista ilmestystä... [:-DD]

lisäys: ja kamera tietty mukaan.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #37 : 26.08.08 - klo:10:02 »

Huomenta. [:-)]
Pilvistä näkyy olevan ulkona ja lämpötila +12. Semmoista suvea. [:-)]
Lähden kohta kampaajalle, pitää vähän leikkautta hiuksia että kehtaan sinne hautajaisiin lauantaina. Iltapäivällä käyn onnittelemassa yhtä 5-vuotiasta pikkuneitiä. Siinä tämä päivä sitten vierähtääkin. Palailen illalla pöntölle.
Mukavaa päivää kaikille ! [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #38 : 26.08.08 - klo:10:16 »

Lintuvinkki onkin hyvä vinkki, kiitti Tiina. Ei oo tullu mieleenkään, että nenän VOISI laittaa ulos ennen klo noin 9-10... En mä osaa! [:-DD] Tänäänkään en oo vielä laittanu. Yöpaitakin on vielä päällä. :-)) Pitää vissiin opetella. Suurin toiveeni kuitenkin on, että nukkuisin vielä silloin. :-))

Mee yöpaidassa sinne mettänreunaan, saisit ihan uusia elämyksiä. Lintujakin voisi ilmestyä sankoin joukoin katsomaan lepattavahelmaista ilmestystä... [:-DD]

lisäys: ja kamera tietty mukaan.


Ja joku toinen henkilö, joka ottaa Sususta kuvan yöpaita päällä, kamera kädessä metsässä [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #39 : 26.08.08 - klo:10:31 »

Elekää yllyttäkö............. [8-)] [NUT] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #40 : 26.08.08 - klo:10:38 »

Saisitkos ketään linturetkelle kanssasi  [:-I]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #41 : 26.08.08 - klo:10:39 »

Olishan siellä paljon mukavampaa kahdestaan  [:-I]  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #42 : 26.08.08 - klo:10:55 »

 :-)) Mesis.

Ei oo enää yöpaitaa päällä, ku ei ollu valokuvaajaakaan paikalla. Kohta tulis "valokuvaaja" käväsemään, mut en nyt viitti enää pukeutua yöpaitaan. :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #43 : 26.08.08 - klo:11:04 »

Onhan hiljainen aamu kaupassa, kello on 11.00 ja yhtään asiakasta ei ole vielä käynyt. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #44 : 26.08.08 - klo:11:12 »

Ei nyt pitäis ihan oikeasti siivota. Huomenna tulee taas yksi vahdittava kersa, äitinsä menee työhaastatteluun ja ryömintäikäinen vauva on liian pieni tarhaan...

Mun kämppää ei kyllä saa helposti ryömijäturvalliseksi!  [:67]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.