Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 27.08.2008  (Luettu 1598 kertaa)

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #30 : 27.08.08 - klo:10:21 »

Joo, nimim. "kokemusta on" toivoo onnee ja menestystä Repen ja Tiinan pekkaspäiväneuvotteluihi!    [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #31 : 27.08.08 - klo:10:24 »

Ihanan rauhallista tämä lomailu. Varmaan pysytellään täällä vielä muutama päivä eikä hötkyillä mihinkään!

Hiukan jo polttelis päästä jatkamaan matkaa.

 [:-DD] Mä kyllä jo melkein arvasin että teillä alkaa reissujalkaa siinämäärin kutkuttaa että ette kauaa Kylmäluomassa vanhene. No, mikäs siinä kun on lomaa niin nokka siihen suuntaan mihin mieli tekee. [:-)]

Tiinalle ja Repelle onnittelut lomasta!  :-))
Mua vaan hiukan huolestuttaa, että miten Tiinan pomo suhtautuu moiseen ylimääräiseen vapaaseen. Se kun on aika nihkeä noiden lomien kanssa  [;-)]

Juu, kyllä se hiukan meinaa hirvittää, että mites kun on viikko lomaa syyskuussa niin mites sitä taas marraskuussa. Mutta ei totakaan tilaisuutta oikein viitsisi jättää käyttämättä. Pitää kuitenkin nyt odottaa mitä Repen pomo sanoo, pekkasia on runsaasti jäljellä mutta saako ne sitten tuohon ajankohtaan niin se onkin jo eri juttu. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #32 : 27.08.08 - klo:10:33 »

(Pakko kysyä............Kävitkö yöpaita päällä aamukuvauksella  [:-I] :-)))

Oisin käyny, mutku kuudelta NUKUIN!  [:-DD] [:-DD] Ni ei tarttennu. :-))

Me MEINATTIIN eilen Ilkankaa "lavastaa" se tilanne niin, että kävellään tuon kentän (käyttämätön vanha jalkapallokenttä) kautta mettän reunaan. Mettän reunassa vetäsen vaatteiden päälle pitkän yöpaidan. Housujen lahkeet rullaan piiloon paidan alle ja otan sukat pois, ja Ilkka nappaa musta kuvan niissä tamineissa. [:-DD] Se oli muutes hilkulla, ettei sit kuitenkaan tehty siitä. Mut oon mä sen verran yllytyshullu, että läheltä liippas. [:-DD] [:-DD] [:-DD]


Ehkä sitte huomenna.  [:57]  Muista laittaa kello soittamaan  :-))
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #33 : 27.08.08 - klo:10:41 »

Huomenta.  [:56] Pitää tehdä vielä viimeiset siivoomiset, jotta pääsen kersavahtimaan... tai sitten me ollaan sen lapsukaisen kanssa ulkona se koko puoltoista tuntia. Paitsi että sitten tietty sataa saavista, kun jo nyt on taivas ihan raudanharmaa ja uhkailee sateella...

Jos sitä vaikka vielä yks kuppi teetä niin lakkaisi haukottelemasta.  [:56]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #34 : 27.08.08 - klo:10:44 »

Meillä kopsahti äsken lintu täysillä päin ikkunaa, mutta mistään en sitä löytänyt, että ilmeisesti selvisi siitä ja lensi pois.
Taisi olla rastas, kun piti niin kovan kopsauksen. Niitä on ihan valtavasti nyt syömässä pihlajan-, ja marja-aronian marjoja.
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #35 : 27.08.08 - klo:10:48 »

Juu, minäkin jo kyttäsin että kohta pitää ottaa muutama terttu pihlajanmarjoja pakkaseen kun ne kypsyy jotta hurisee eikä millään kestä ensimmäisiin yöpakkasiin ennen kuin linnut tulee ja syö... Mä että jos tänä vuonna taas pihlajanmarjahilloa, kun sekä omppuja että pihliksiä on paljon. Tai marmelaadia siitä kai tulee, semmoista tönkköä.  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #36 : 27.08.08 - klo:12:02 »

Hui, nyt tulee kiire, kun on sata hommaa tekemättä ja töihinkin pitäis ehtiä.
Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #37 : 27.08.08 - klo:13:16 »

Yks tämmönen tyhmempi kysymys.
Ku olen alkannu valmistelemaa tota keittiöö niille putkiremonttimiehille ja tyhjentelen niit ruokatavarahyllyjä, nin sielt löytyy kaikellaist ihmeellist ja ny varmaa joku osaa sanoo, onko mun viisainta ottaa vaa iso jätesäkki, vai voiks ne olla viä jotekki käyttökelposta.
Näkyyvät hintalapputietojen mukaa enimmäksee olevan ostettu jossai -80 luvulla.
Suolaa, ruisjauhoo, vehnäjauhoo, kauraryynei, makaroonei, kolmee-neljääkymment erillaist maustetta ja kaikkee muutaki, ku emännät yleesä ruuanlaitos tarviivat! Päällisinpuolin ei mitää erikois näy ja suola ainaski oli ihan suolasta, ku maistoin.

Kas täs huushollis on näämmä ruuanlaitto lopetettu vuonna -88, ku astu uus avioliittolaki voimaa, sen aiemman ja tyhmemmän lain tilalle!   [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #38 : 27.08.08 - klo:13:38 »

Veke. :-))
Joo, ota suosiolla jätesäkki ja laita säälimättä kaikki sinne.  Tuskinpa niillä enäää mitään teet. :-))
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #39 : 27.08.08 - klo:13:38 »

Veke, miten ruuanlaitto liittyy avioliittolakiin?  :-O

Hopoti tallusteli rauhallisesti tänään 3 km lenkin, kohta voi jo ottaa puupäätkin mukaan.
Toki puupäät saivat ennen ja jälkeen lenkin kirmailla tallilla kavereiden kanssa.
Nyt molemmat ovat unessa.

Eiliset keitetyt perunat paistuivat rasvassa ja seurana oli porsasta ja vähän oranssia ja vihreää.
Jos vielä jälkkäriksi keittäisi kaffet ja söisi palan jäätelöä niin jaksaa sitten töihin lähteä.
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #40 : 27.08.08 - klo:14:01 »

Veke, miten ruuanlaitto liittyy avioliittolakiin?  :-O 

No hitsi sitä en kyl osaa suoralta kädelt sanoo, mut oletan sen joteki sillee olevan, et ennen kasikasia siin laissa määrättii jotaki ihme nevotteluja ja kaikellaist läyryymistä ja ku tiedetää, kui hiton huno neuvottelija miä olen, nin piti oottaa vuodenvaihteen yli, et pääsin yhelle ruuanlaittotaitoselle näyttää aukkoo seinässä.   :-))
Joo, noin sen täytyy olla, ei kai se muutoin.   [:-DD]  Hitsi täähä on juhlavuosi, pitää pistäytyy omenalimonaatilla!   [:-DD]

Mut ompa venkaa, ettei noi kaikki o mitekää mun tiellä olleet. Liivatetta -79, mummonmuussia -87, kaakaojauhoo -71.
Noh, kaivelen jätesäkin näkysälle, alkaa tulemaa hyllyille tilaa!   [:-DD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #41 : 27.08.08 - klo:14:19 »

Terkkuja Bulgariasta. Lampoa on 30 varjossa ja merivesi 27 asteista. Loma on puolessa valissa ja piipahdin kurkkaamaan kotimaan uutisia  [:-)]  [:46]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #42 : 27.08.08 - klo:14:20 »

Mukavaa lomaa Zeenerille siellä lämpimässä. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #43 : 27.08.08 - klo:14:28 »

Kiitos Bulgarianterkuista, Zener. [:-)]
Oikeeseen aikaan lomailet, ainakin sään puolesta.  Täällä on vain +12 lämmintä.
En mä tuota +30 yhtään kadehdi, tollaisessa meitsi pökräis justiinsa.
Oikein rattoisaa loppu lomaa sulle.  [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Keskiviikko 27.08.2008
« Vastaus #44 : 27.08.08 - klo:14:30 »

Kiitos, onneksi on huoneessa ilmastointi kun lampo ei laske yollakaan ja hotellissa 6 uima-allasta niin paasee vilvoittelemaan.  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.