Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ostin vaulan  (Luettu 735 kertaa)

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Ostin vaulan
« Vastaus #15 : 10.08.08 - klo:16:27 »

Kylläpä on komea vaula. Olet oikea viherpeukalo. Oletko antanut lannoitetta? Saako paljon valoa?
On saanut ravinnetta ja on eteläpuolen sinustalla.
Laitoin nyt oksia multaan kokeeksi, katsotaan kui käy.
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Ostin vaulan
« Vastaus #16 : 10.08.08 - klo:17:18 »

Hieno toi iipan vaula. Pärjäisköhän toi meikäläisen vyöhykkeellä ja sit vielä äärettömän typerä kysymys, että keväälläkö sen taimi ostetaan vai siemenet va mitä?! [:-I]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Ostin vaulan
« Vastaus #17 : 10.08.08 - klo:17:35 »

Hieno toi iipan vaula. Pärjäisköhän toi meikäläisen vyöhykkeellä ja sit vielä äärettömän typerä kysymys, että keväälläkö sen taimi ostetaan vai siemenet va mitä?! [:-I]
Varminta ostaa taimena. Mun siemenkasvatus epäonnistui, taimet oli tosi hentoja. Tämän ostin taimena. Vaatii lämmintä paikkaa, seinustaa tms. Kyllä sielläkin "pohjoisessa" varmaan menestyy.  [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Ostin vaulan
« Vastaus #18 : 30.08.08 - klo:06:39 »

Upeasti kasvaa ja kukki vaula iipalla.   [:-)] Minulla vaula on kasvanut kyllä paljonkin ja kukkanuppujakin on paljon, mutta ei vielä yhtään auenneita kukkia. Toivottavasti tulisi vielä lämmintä, niin ehtisi kukkimaankin.  [:-)] Tosin eikö Ristolla ja Kukkasella kukkinut vaula vielä joulukuussakin viime vuonna?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Ostin vaulan
« Vastaus #19 : 30.08.08 - klo:07:20 »

Mulla on vaula mukavan runsaassa kukassa nyt. Toiveikkaana oottelen, että se kukkisi piiiitkään syksyyn, kun Ristolla ja Kukkasellakin kukki vielä talvella! [:-)]

Siemenkasvatus siis onnistui kuin onnistuikin, vaikka taimet oli alussa tosiaan niin hentoja, varret oli ohuita kuin ompelulanka, että mietin mahtaako tuosta ikinä mitään tulla. Mutta tulihan siitä! Silloin tällöin olen lannoitellut, enemmänkin ois ehkä voinut lannoittaa.
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Ostin vaulan
« Vastaus #20 : 08.09.08 - klo:10:09 »

Ensimmäine kukka vasta nyt aukeamassa
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Ostin vaulan
« Vastaus #21 : 08.09.08 - klo:10:27 »

Täällä vaula kukkii suorastaan runsaasti. [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.