Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Blogikokeilu (muutos 23.10 uusi "lemmikki" sivulla :-)) ) ja minisätti...  (Luettu 2204 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #90 : 04.10.08 - klo:17:37 »

Ehkä kysymys on siitä, että mi-mit-mitä tässä nyt puhutaan. En vaan jaksanut lukee alusta asti, mut siltihän tää kaikki menee yli hilsun! :-))

Ei mene :-))  jos luet alusta loppuun [;-)] Noo, tää niin tärkeetä, mun vaan on pakko kokeilla jotakin "uutta" mihin satun törmäämään jos vaikka itekkin osais.. [:-I]  Yksi mitä en osaa on HTML-kieli jolla vois muuttaa blogin ulkoasua pidemmälle kuin noihin valmiisiin blogipohjiin mutta, ei sekään niin tärkeetä ole  [:-)] Nyt luulen että en tee tuolle enää mitään [:-I]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #91 : 04.10.08 - klo:17:45 »

Joo, mulla on vaan se fiba, et käyn niin harvoin täällä, että pitäs malttaa lukee kunnolla tietyt jutut. Mut välkky sä oot kaikkee oppimaan ja neuvomaan, hienoo! [:-)]
Haaveena mullakin oli kerran kotisivut ja muut. Mut toisaalta jo välillä inhosin koko nettiä. Mut se meni ohi ja jos vaan inspistä tulee, niin kaik on maharollista! [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #92 : 04.10.08 - klo:17:49 »

Joo, mulla on vaan se fiba, et käyn niin harvoin täällä, että pitäs malttaa lukee kunnolla tietyt jutut. Mut välkky sä oot kaikkee oppimaan ja neuvomaan, hienoo! [:-)]
Haaveena mullakin oli kerran kotisivut ja muut. Mut toisaalta jo välillä inhosin koko nettiä. Mut se meni ohi ja jos vaan inspistä tulee, niin kaik on maharollista! [:-)]

Ehkä mä oon niiiin kiinnostunut tälläisistä että jaksa pohtia miten tuon ja tuon.. :-)) Mutta jos pitäisi lähteä opiskelemaan vaikkapa kemiaa niin.... [NUT] loppuis alkuunsa.
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #93 : 04.10.08 - klo:17:53 »

Kemiasta tuli mieleen, että kouluaikoina mulla oli fysiikassa kutonen, mutta kemiassa ysi. En tajua, miten se kemia kiehtoi. Senkö takia mie räjähtelen niin usein?! [:-I] [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #94 : 04.10.08 - klo:18:11 »

Sun pitää vähän ohentaa alkuaineitas :-)) niin et räjähtele. Piankos sä kemiaa tuntevana sen teet [;-)]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #95 : 04.10.08 - klo:18:42 »

Kemiasta tuli mieleen, että kouluaikoina mulla oli fysiikassa kutonen, mutta kemiassa ysi. En tajua, miten se kemia kiehtoi. Senkö takia mie räjähtelen niin usein?! [:-I] [:-)]

 :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #96 : 05.10.08 - klo:21:53 »

Nysse muuttui hiukkasen synkäksi [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #97 : 09.10.08 - klo:16:41 »

No nythän mie pääsinkin kattomaan Marlen blogia, nyt onnistui! Onpas hienosti ja kivasti toteutettu! Mukavia pikku yksityiskohtia, kuten se kello ja kisuli ja se pikkukuva etusivulla, jossa maisema vaihtuu tasaisesti. Kaikenkaikkiaan tyylikäs minusta. [:5]

Pikkasen miun silmille hankala erottaa tekstiä tummalta taustalta, voisko tausta olla vaaleampi?
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #98 : 09.10.08 - klo:19:55 »

Vois [:-)]  Mä olen kokeillut eri värejä, sininen innostaa mua mutta kokeillaan muitakin [:-)] Tuo värivalikoima on kaikessa laajuudessaan liian suppea [8-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #99 : 10.10.08 - klo:19:46 »

Tämä vain siksi että kuinka maailma on kutistunut yhteen blogin sivuun:
http://tcln.blogspot.com/

Ympäriämpäri on ihmisiä tätä vilkaissut, Helsingistäkin 4  :-)) Oisinkohan mä se neljäs [8-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 873
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #100 : 11.10.08 - klo:10:20 »

Mä en löydä sitä mustaa kissaa mistään  [:´((]. Mihin olet Marle sen hukannut?
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 295
  • Itä-Uusimaa
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #101 : 11.10.08 - klo:10:36 »

Nyt vie linkki johonkin ihan ihme sivulle  [:-I] lukee
vaan isolla GOOGLE  [NUT]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

  • Vieras
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #102 : 11.10.08 - klo:10:51 »

Kyl mää vaan pääsin sinne, ja kissakin löytyy sieltä alalaidasta. Marle on muuttanut pohjavärin vihreäksi.

Jos Marle on just äsken ollu siellä väsäämässä jotaki... [:-I] [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu
« Vastaus #103 : 11.10.08 - klo:12:08 »

Kyllä tuo blogi-linkki sinne vie missä kissa [:-)]  Saattaa olla muualla "vika" ja sivun avautuminen kestää tovin ja kissan tuleminen jne...
Mutta - jos olet tallentanut sen ensimmäisen linkin, niin sitä ei ole, nimen nääs muutin. Eilen muutin tautaväriä kokeilemalla kaikenlaisia numerosarjoja ja sitten vihdoin päädyin tuohon siniharmaaseen [:-)] 
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Blogikokeilu (muutos 11.10)
« Vastaus #104 : 11.10.08 - klo:16:57 »

No ny mä menin muuttamaan sen melkein alkuasteelle, ainoa mikä tökkii on tuo  mainos sivupohjista, no siellähän tämäkin suunniteltiin.
Meni widgetit, counterit yms.. ja kissakin [:´((] :-)) 

Saatan ajan kanssa etsiskellä ne...


ps. onko tietotaitio kertoa miten vois edes muuttaa tuon mainosbannerin väriä? Yritin etsiä sitä sivupohjan tiedostosta vaan en löytänyt.. [:-I] Mutta olokoot [:-)]  Blogi tämä vaan on ei sen enempää.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.211 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.