Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muutama tylsä tilhikuva  (Luettu 278 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Muutama tylsä tilhikuva
« Vastaus #15 : 06.11.08 - klo:20:50 »

Mun olisi lisättävä muistia koneeseen jotta siinä toimisi hiukkasen vikkelämmin esim. Elements6, nykyisellä gigan muistilla takkuaa kurjemmin lailla. Kaikki ilmaiset RAW-kuvankäsittelyohjemat tekevät samoin.
Hmm, ei mullakaan oo myllyssä muistia ku giga ja muistisyöppö PS3:kin pyörii ihan vikkelään. Toki muistin lisääminen auttaa, mut kuulostaa siltä, että joku muukin palikka sun koneessa tökkii [:-I]

Oho, taas meni hippasen ot [:17]

Voi olla, tosin on siinä tuplaprossu ja kaikki muut pyörii suht hyvin mutta kun kokeilussa oli Elements6, niin aika raskaasti se töksötteli. Vanha kunnon Fotari 7.0 toimii hyvin juohevasti vaan ei tue raweja. En kyllä nyt ala päivittämään sitä vaikka hinta ei olisikaan niin kova kuin kaupasta ostetulla CS3:lla. Kamera nieli loven, ison loven kukkarosta tosin - osamaksuina [8-)] Mä katon miten Picasalla noi raakakuvat muotoutuu, kovin vaativa en ole kuvien suhteen, kunhan niistä selvää saa [:-)] Ja ikää kun tulee niin ei ole hermoo käsitellä enää kuvia kuin himpun verran [:´((] [:-DD]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 817
  • ***Keiju***
Vs: Muutama tylsä tilhikuva
« Vastaus #16 : 06.11.08 - klo:20:53 »

Te puhutte kameran toiminnoista, mutta mä laitan väliin viestin Marlen ottamista kuvista, kun en mittään oikein ymmärrä kam.toim. [:17]   :-))

Kivat kuvat, noin niin kuin koekuviksi. [:-)]
Tilhi on aina mielenkiintoinen kuvattava, kaunis lintu. :)
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Muutama tylsä tilhikuva
« Vastaus #17 : 06.11.08 - klo:20:55 »

Juu...mulle riittää tää 30d niin kauan kuin se kestää. 40d:n ja 50d:n ero on niin vähän, että 500 euroa on kyllä liikaa.Oiskohan uutuuden lisää vielä hinnassa. 30d on peruskamera, vaikkei siinä ole kuin 8,2 mekapikkelssiä. Panostan nyt enempi putkiin. Jätitkö 400 sen kakkosrungoksi. Joskus tuntuu, ettei kaksikaan riitä.Säästyy obiskan vaihtorumbalta tiukassa paikassa. Mulla on nyt jämähtäny 30dhen tuo pitkä putki ja 400d:ssä vaihtuu 70-200 ja 28-70 tilanteen mukaan. Ihan maisemalle pitäs vielä saada laajakulma.

400D jäi kakkosrungoksi, ajatteli että 50D:ssä olisi jatkuvasti kiinni 70-200, huomenna ei tosin ole. Tuo 400D on ihan mukava kesäkamera ja siinä menisi sitten "normizoom" ja laajakulma. Kyllä hinta noilla uudemmilla painuu kesään mennessä jonkin verran alas ja vuoden kuluttua kun taas putkahtaa uutta (noinhan se melkein menee), hinta alkaa olla ihan passeli [:-I] [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Muutama tylsä tilhikuva
« Vastaus #18 : 06.11.08 - klo:20:57 »

Te puhutte kameran toiminnoista, mutta mä laitan väliin viestin Marlen ottamista kuvista, kun en mittään oikein ymmärrä kam.toim. [:17]   :-))

Kivat kuvat, noin niin kuin koekuviksi. [:-)]
Tilhi on aina mielenkiintoinen kuvattava, kaunis lintu. :)

Tak [:-)]  Mä lueskelen Digikamera.net sivustoa ja kamerajuttuja siellä, en ymmärrä yhtään mitään, niin syvätekniikkaa ne siellä puhuu [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.089 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.