Keskustelualueet > Valokuvaus

Kuvanlaitto Photobucketin kautta (päivitetty)

(1/12) > >>

zeener:
*Osoite on www.photobucket.com
*Rekisteröinti: valitse oik. yläkulmasta vihreä laatikko Join now, it´s free
Laita itsellesi käyttäjänimi ja salasana ja sama salasana uudelleen, valitse next step
Laita etunimi, sukunimi,, sähköpostiosoit, sukupuoli, syntymäaika, zip koodi kohtaan ei laiteta mitään  ja kirjoita ruudussa näkyvä musta outo teksti kohtaan Re-type it . Jos et saa tekstistä selvää voit pyytää uuden tekstin painamalla oikealla ruutua missä kaksi nuolta. Paina accept. Nyt näet "oman albumisivusi"

Paina sinistä laatikkon alta pieni teksti More options, aukeavasta luukusta voit valita käyttämäsi kuvien koon. Itse käytän largea, myös medium käy. Valitse haluamasi koko ja paina save.

Seuraavaksi paina sinistä upload images & videos-laatikkoa.
Etsi kuva koneeltasi ja odota hetki kun se lataantuu (saattaa joskus kestää), kun kuva aukeaa ruutuun voit antaasille otsikon (title) jos haluat, sitten paina return to album

Kun siirrät hiiren kuvan päälle, näet sen alapuolella laatikoita joissa on tekstiä. Paina hiirellä img code laatikossa olevaa osoitetta, se muuttuu siniseksi, paina hiiren oikeaa näppäinrä ja valitse kopioi (copy)
 
Nyt siirry pöntölle jossa haluamasi viestin haluamassasi kohdassa paina hiiren oikeaa näppäintä ja valitse liitä, siinäpä se, kuvan pitäisi näkyä esikatselussa...

Pääset PB:ssa omaan albumiisi painamalla ylhäällä olevasta palkista my albums.
Älä välitä mainosruudusta, se joskus innostuu jopa puhumaan…

Pihalintu:
kenellä on kokemusta, käyttääkö kukaan tätä Msn:n. kuviensa lähetykseen?
Nyt on tila käytetty loppuun, en saa enää lisätä mitään, vaikka kuinka olen poistanut kuvia.
Kuitenkin näyttää että olisi tilaa paljon.
Koko ajan kauppaa osta uutta tilaa, maksaa niin ja niin paljon.

Jarmo:
Minulla on msn käytössä ja kyllä kuvien poiston jälkeen tila tulee uudelleen vapaaksi, voi kun osaisi taas neuvoa selkeästi.

Voisiko auttaa jos sivulta poistuu välillä ja palaa uudelleen takaisin, omien kuvien poiston jälkeen on kyllä tyhjentynyt tila heti käytössä.

Toivotaan että joku viisampi huomaa tämän

Pihalintu:
Huomasin, en viisaampi  :-)) Olen poistunut ja kirjautunut ulos ja sisään montakertaa, ei auttanut.

Parus Major:
Mullakin msn ja nyt kone herjaa isosta kuvan koosta. Miten siis pienennän kuvan . Ei riitä vaihtoehto msn:ssä "valitse pienempi koko!
Ääh! En ymmärrä näistä mitään! [NUT]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta