Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tää on hauska kun..  (Luettu 986 kertaa)

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Tää on hauska kun..
« : 14.08.06 - klo:22:04 »

..klikkaa hiirellä tuolta alhaalta , misson ketä vieraita ja käyttäjiä sisällä. Näkee, missä kukakin on :-))hihii, täällon vaikka mitä :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #1 : 14.08.06 - klo:22:14 »

Täällä näkee monta uutta käyttäjää. Tai vanhaa käyttäjää uudella nimmarilla.
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #2 : 14.08.06 - klo:22:17 »

Kati  [KIPPIS] hyvä havainto, kerran ohimennen näin nimeni eripaikoissa.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Veke

  • Vieras
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #3 : 15.08.06 - klo:00:08 »

On erinomasen hauskaa, ku olenki ihan pihal. En tajuu täst yhtää mitää !!
Kone vaihto mun naamanki tommoseks punaseks ruksiks. Noh olkoo, se kuvaaki hyvi mua!! :-O
« Viimeksi muokattu: 15.08.06 - klo:00:11 kirjoittanut Veke »
Kirjattu

tinttinen

  • Vieras
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #4 : 15.08.06 - klo:00:15 »

ihan oman pärstäni laittaisin, jos osaisin pienentää sopivaksi. yritin ifillä ja hotmailin liitä kuva-konsteilla, vaan ei se kelpaa. kenties joskus opin, kun löydän jostain neuvot.
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #5 : 15.08.06 - klo:00:35 »

Katiiiiiii...!   :-))

Miksiköhän minusta tuo ei niin hauskalta tuntunutkaan...?  :-O
Katselin siellä juuri, ja minä sen mukaan katselin sillä hetkellä mitä keskustelualueella tapahtuu...  [:-DD] Ja nyt systeemi varmaan ilmoittaa minun kirjoittavan juuri viestiä aiheeseen "Tää on hauskaa kun..." Äääähhh. Tiedä häntä sitten...

Mutta miksiköhän tuonkin systeemin täytyy olla niin tarkka...? Sehän voisi pian jopa karkottaa joitakin kirjoittelijoita ja katselijoita... Kun noihinkaan paikalla olijoihin en aivan täysin luottaisi. Itse nääs usein OLEN PAIKALLA, VAIKKA EN OLISIKAAN!  [NUT] Eli monet tunnit saattaa Pönttölä olla minulla auki - ja itse touhuilenkin jossakin muualla muitten hommieni kimpussa vain näytönsäästäjä tai peräti jo virransäästäjä toimimassa koneella!

Mutta mitenkäs lienee sitten, kun systeemiä pitää palkissa??? Onko paikalla vai ei???
Apuva; kuka kertoisi?

« Viimeksi muokattu: 15.08.06 - klo:00:37 kirjoittanut zirnix »
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #6 : 15.08.06 - klo:02:04 »

Huhuu! Onko Tinttinen paikalla...?  [:-)] Tuo etusivu nimittäin näytti, että olisit...

Ajattelin vain heittää juuri tähän kohtaan sinulle ehdotuksen... Jotta JOS todella paikalla olet, viitsisitkö millään vilkaista sieltä "tapahtumista" (siis mitä kukakin tekee...) että MISSÄ SYSTEEMI ILMOITTAA MINUN OLEVAN, JOS LAITAN FOORUMIN NYT KOKONAAN PALKKIIN JA MENEN VÄLILLÄ TYÖSIVUILLENI...???

Olen palkissa ehkä noin 15 minuuttia...
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #7 : 15.08.06 - klo:07:30 »

Mutta mitenkäs lienee sitten, kun systeemiä pitää palkissa??? Onko paikalla vai ei???
Apuva; kuka kertoisi?

Katoat näkyvistä kun olet ollut 15 minuuttia koskematta foorumin. Voin lyhentääkin tuota aikaa, on ehkä vähän turhan pitkä.
Kirjattu

tinttinen

  • Vieras
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #8 : 15.08.06 - klo:07:47 »

zirnix, olin paikalla, mutten huomannut viestiäsi, kun kokeilin yksityisviestiä. lähetin sellaisen sinulle, muttet vastannut. sinulla ei varmaan ollut "poppi" päällä, etkä huomannut, että sait viestin.
ja kaitsu jo vastasikin, että häivyit palkeista vartin jälkeen ja kun jäin yksin, häivyin minäkin nukkumaan. enhän tiennyt, että palaisit.
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #9 : 15.08.06 - klo:15:10 »

Kiitokseni Kaitsulle ja Tinttiselle vastauksistanne!

Eli jos olen palkissa, en näy 15 minuutin päästä edes kirjautuneena sisään enää?

Entäs, jos koneeni on auki läpi yön ja Pönttöfoorumi jää päällimmäiseksi näytölle...?
Olenko virallisesti silloinkin kirjautunut ulos, jos en 15 minuuttiin edes hiirtä liikauta?

Minulla kun usein on koneeni auki yötäpäivää, ja koska Pönttölä on niin mukava paikka, on Pönttöfoorumikin minulla luonnollisesti aina ainakin palkissa, jos muita sivuja ei liikoja esillä tarvitse olla...  [:-)]

Rupesi muuten naurattamaan, kun nyt olisi kiire pankin sivuille... Jotta ilmoittaakohan systeemi minun olevan tarkastelemassa tililläni numero se ja se sitä ja sitä tapahtumaa...  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #10 : 15.08.06 - klo:15:26 »

Laittaisko joku mulle yksityisviestin, ihan sellaisen testiviestin vaan, kun haluaisin tietää kuinka kone ilmoittaa että yksityisviesti on saapunut. Kiitos!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #11 : 15.08.06 - klo:15:27 »

Onhan tää hauskaa,kun voi käydä katsomassa kuka missäkin luurailee tai kirjoittaa uutta viestiä johonkin ketjuun  [:-I]  :-))  [:-I]
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #12 : 15.08.06 - klo:15:31 »

Tiina hei,lähetin sulle yksityisviestin ja annahan palautetta takaisin  toimiiko  homma  [:-)]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #13 : 15.08.06 - klo:16:09 »

Tiina ja Käenpiika! Minun piti muuten kiittääkin Tinttistä viestistä, mutta ajattelin ensin tutkailla tuolla info- tai testipuolella - ja ottaa asian siellä esille...

Viestittäminen pelaa hyvin, mutta taas olisi ylläpidolle tai jollekin asiasta tietävälle yksi kysymys: Koska ylläpidolta tulee postiin ilmoitus yksityisviestistä ja  siinä on heti mainittu lähettäjä ja viestin sisältö, näkeekö ylläpito siis kaikkien yksityisviestienkin sisällöt...???
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: Tää on hauska kun..
« Vastaus #14 : 15.08.06 - klo:17:58 »

Koska ylläpidolta tulee postiin ilmoitus yksityisviestistä ja  siinä on heti mainittu lähettäjä ja viestin sisältö, näkeekö ylläpito siis kaikkien yksityisviestienkin sisällöt...???

Ei näe suoraan. Ilmoitusviestin foorumi lähettää automaattisesti, ja vain viestin vastaanottajalle.

Lukemattomat tai tallennetut yksityisviestit ovat foorumin tietokannassa, josta ne saattavat olla niiden luettavissa, jotka pääsevät tietokantaan käsiksi. Käytännössä vain minulla ja palveluntarjoajalla on mahdollisuus hakea tietoja suoraan kannasta. Olkaa huoleti, minä en aio kenenkään yksityisviestejä lukea, oli se mahdollista tai ei.

Tässä yhteydessä sopiikin muistuttaa, että aivan tavallinen sähköposti on postipalvelimen ylläpitäjän luettavissa, sekä lähettävässä että vastaanottavassa päässä. Samoin kuin kaikkien niiden palvelimien ylläpitäjien luettavissa, joiden palvelimien kautta tuo viesti on kulkenut. Salaamaton sähköposti on aina enemmän tai vähemmän kuin postikortti, jonka periaatteessa kuka hyvänsä voi lukea jos se silmien eteen sattuu.

Siinä mielessä foorumin sisäinen posti on turvallisempi, että yksityisviestejä ei lähetetä foorumilta ulos. Sähköpostimuistutuksenkin voi profiilista kytkeä pois päältä.

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.196 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.