Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kalenteri  (Luettu 1537 kertaa)

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Kalenteri
« : 14.08.06 - klo:22:37 »

Eiks kukaan oo huomannu kalenteria vielä?
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 216
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kalenteri
« Vastaus #1 : 14.08.06 - klo:22:39 »

Jossain luki kyllä jotain kalenterista mutta kun on niin paaaljoooon kaikkea uutta  [:64] ettei joka paikkaan ehdi tai löydä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 216
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kalenteri
« Vastaus #2 : 14.08.06 - klo:22:40 »

Tämä tuli kalenterista kun kurkkasin:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kalenteri
« Vastaus #3 : 14.08.06 - klo:22:44 »

Kävin katsomassa kalenteria,mutta en keksinyt,mitä sillä tekisin?  [NUT]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 216
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kalenteri
« Vastaus #4 : 14.08.06 - klo:22:47 »

Nyt aukesi kalenteri. Taitaa olla niin että kalenterin kautta kone avaisi aina automaattisesti päivän onnitteluketjun tai vastaavan kunhan vain kalanteriin ilmoittaa etukäteen merkkipäivät  [:51] [:51] [:51]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Kalenteri
« Vastaus #5 : 14.08.06 - klo:22:48 »

Periaatteessa aika hyvä juttu. Silloin tällöin pitää etsiä kalenteria kun olen netissä. No eikun klikkaamaan kelloa näytöltä...siis tuolta oikeasta alalaidasta ja sieltä sitten kalenteria katselemaan. Kiva kun näkee noin näppärästi ja nopeasti.

Vaan voiko sinne laittaa mitään juttua  [:-P]
Kirjattu

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: Kalenteri
« Vastaus #6 : 14.08.06 - klo:22:50 »

Voi sinne kirjoittaakin. Vaikka seuraavan pönttötapaamisen voisi joku laittaa kokeeksi.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kalenteri
« Vastaus #7 : 14.08.06 - klo:23:14 »

En osannut kirjoittaa sinne!  [:´((]

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Kalenteri
« Vastaus #8 : 15.08.06 - klo:00:11 »

Tämä tuli kalenterista kun kurkkasin:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later

Pakko myöntää, etten vielä niin paljoa ole foorumiin ennättänyt tutustua, että olisin kalenteria edes katsonut, mutta mieleeni tuli heti jotta olisikohan tuossa ollut syy siihen, etten viestiäni ensin läpi saanut - vaikka systeemi siis näyttikin, että olin viimeisen viestin "Ensimmäinen viesti" -ketjuun kirjoittanut...?

Toivottavasti palvelin ei jatkossa tule olemaan kovinkaan usein noin kiireinen...  :-O
Ajattelin lähinnä tulevia aikoja, kun porukka rynnimällä rynnii yhtä aikaa kirjoittelemaan...  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Kalenteri
« Vastaus #9 : 15.08.06 - klo:00:44 »

Toivottavasti palvelin ei jatkossa tule olemaan kovinkaan usein noin kiireinen...  :-O
Ajattelin lähinnä tulevia aikoja, kun porukka rynnimällä rynnii yhtä aikaa kirjoittelemaan...  [:-)]

Palvelin tai ainakin palveluntarjoaja on sama vanhassa ja uudessa foorumissa. Palveluntarjoaja lupaili jotain parannuksia ja päivityksiä kalustoonsa ihan nyt parin viikon päästä. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato...
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Kalenteri
« Vastaus #10 : 15.08.06 - klo:00:57 »

Juu, Ullu, toivotaan todella, ettei jatkossa tarvitse noin kauan viestien näkymistä odotella.  [:-)]

Ajattelin jossakin vaiheessa vain sitäkin, jotta josko itse olin ollut innoissani niin hätäinen, etten onnistunutkaan viestini lähettämisessä... Vaan kun systeemi kuitenkin näytti minun sinne ketjuun kirjoittaneen... Mutta mitäs noista; ainahan tuollaisia voi sattua, mutta tietenkään jatkossa ei olisi mukavaa, jos oikein ryysisaikana systeemi menisikin täysin "ulalle".

Ja niinhän se lapamato sanoi. Ja kuulemma Uskossakin. Se kun nääs eleli välillä Toivossa ja välillä Uskossa...  :-))

muoks. Piti korjata pienet kirjaimet isoiksi, kun näytti teksti jotenkin pahalta...
« Viimeksi muokattu: 15.08.06 - klo:01:57 kirjoittanut zirnix »
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Kalenteri
« Vastaus #11 : 15.08.06 - klo:07:21 »

Mä kokeilin kalenteria, en tiennyt miten se toimii, nyt tiedän. Se on siis julkinen, ei yksityinen.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.509 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.