Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hannu Hautalako  (Luettu 489 kertaa)

Erkki K

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 705
Vs: Hannu Hautalako
« Vastaus #15 : 26.03.09 - klo:21:03 »

Voi minkä Hannu meni tekemään!  [:-//]
Kirjattu

Jarmo

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 009
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hannu Hautalako
« Vastaus #16 : 26.03.09 - klo:21:09 »

Sillloin jo oli luonnonkuvaajissa paljon juttua kun H.H julkaisi kirjan jossa linnun poikaset oliko telkän lähtivät pöntöstä ja kuvassa poikasia oli nauhana tulossa pöntössä ulos H.H unohti silloin kertoa että poikasia tuli vain yksi ja kuva oli muokattu koska tilanne voisi olla näin, en muista miten tuo paljastui, harmittaako H.H nyt pöllön häirintä vai se että jäi kiinni  [:-I] [:-/]

Mielenkiinnolla odotan seuraavaa luonnonkuvaajat lehteä...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

masinasi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 219
Vs: Hannu Hautalako
« Vastaus #17 : 27.03.09 - klo:07:50 »

Kyllä tämä hautojan hätyyttäjä oli juuri Hautala. Hän on pyytänyt anteeksi käytöstään.
Uteliaisuus oli kuulemma voittanut. Hän ei sanomansa mukaan ollut tietoinen kamerasta.
Tuo on ainakin minusta vielä kurjempi juttu. Tulee mieleen miten usein hän on kuvausmatkoillaan käyttäytynyt vastaavalla tavalla. Kunnioittamatta luontoa. Jäämättä kiinni tekosistaan. Ja luontokuvaaja . Minä ainakin olen todella pettynyt.

On ollut kurjaa olla suomalainen noilla foorumeilla nyt. Klaaraa on seurannut suuri joukko ihmisiä ympäri maailmaa. Hyvää mainosta taas Suomelle.

Oliko tämä tunnustus tässä lehdessä vai missä ? ettei tule väärinkäsityksiä!
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Hannu Hautalako
« Vastaus #18 : 27.03.09 - klo:12:15 »

Kyllä tämä hautojan hätyyttäjä oli juuri Hautala. Hän on pyytänyt anteeksi käytöstään.
Uteliaisuus oli kuulemma voittanut. Hän ei sanomansa mukaan ollut tietoinen kamerasta.
Tuo on ainakin minusta vielä kurjempi juttu. Tulee mieleen miten usein hän on kuvausmatkoillaan käyttäytynyt vastaavalla tavalla. Kunnioittamatta luontoa. Jäämättä kiinni tekosistaan. Ja luontokuvaaja . Minä ainakin olen todella pettynyt.

On ollut kurjaa olla suomalainen noilla foorumeilla nyt. Klaaraa on seurannut suuri joukko ihmisiä ympäri maailmaa. Hyvää mainosta taas Suomelle.

Oliko tämä tunnustus tässä lehdessä vai missä ? ettei tule väärinkäsityksiä!

Tässä tuo ketju josta itse olen tästä lulkenut. Asiasta muistaakseni juttua sivulta 35 tai 36 alkaen. Siellä on linkkejäkin.
http://www.looduskalender.ee/forum/viewtopic.php?f=16&t=71&start=900

Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Hannu Hautalako
« Vastaus #19 : 27.03.09 - klo:20:14 »

 [:-//] järkyttävää! Noh, onpa saanut hienoja kuvia, mutta millä hinnalla! Ja kuinka on saanutkaan aiemmat hienot kuvat  [:-//]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Hannu Hautalako
« Vastaus #20 : 27.03.09 - klo:21:22 »

Eipä ole kovin kivaa olla suomalainen tämän jälkeen  [:-/]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.217 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.