Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Salasanasta  (Luettu 2247 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Salasanasta
« : 31.03.09 - klo:13:06 »

Mikä ihme mättää minun salasanassani? En ole sitä vaihtanut, mutta joka kerta väittää että se on väärä. Kun sitten kenttään kirjoitan ihan saman salasanan, se hyväksytään.
Minulla on kyllä täpit ihan oikeissa kohdissa. En njummarra  [:-I]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Salasanasta
« Vastaus #1 : 31.03.09 - klo:13:09 »

Aika otuo juttu jos ei ekalla kerralla hyväksy salasanaa mutta sitten kuitenkin toisella yrittämällä hyväksyy :-O.

Mä olen aina kirjautuneena, joten mulla ei ko. ongelmaa tietystikään esiinny. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Risto

  • Vieras
Vs: Salasanasta
« Vastaus #2 : 31.03.09 - klo:14:39 »

En minäkään ymmärrä, mutta minullakin on ollut samanlaisia ongelmia, kun olen joskus joutunut tietyistä syistä poistumaan kirjautumistilasta.
Kirjattu

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Salasanasta
« Vastaus #3 : 31.03.09 - klo:14:50 »

Piti ihan testata tuo asia  [:-P] ei minulla ainakaan ongelmia kirjautumisen suhteen. Pääsin heti ensiyrittämällä sisälle.
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Salasanasta
« Vastaus #4 : 31.03.09 - klo:16:44 »

 Ei minullakaan aiemmin ole moista ollut. Nyt sitten jo muutaman kuukauden ajan ronklannut.
Pitääköhän vallan vaihtaa uusi salasana jos se auttaisi.
No, pitänee kokeilla sitäkin  [:-)]
Tällaista virhettä se pukkaa  :-O
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Salasanasta
« Vastaus #5 : 31.03.09 - klo:16:52 »

No niin, vaihdoin salasanan mutta lopputulos ihan sama. Taas antoi tuon SALASANA ON VÄÄRÄ varoituksen.
 [:-/]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Salasanasta
« Vastaus #6 : 31.03.09 - klo:17:02 »

Mä kirjaudun sisään tuolta yläkulmasta, missä näkyy nimimerkki ja salasanan kohdalla tähdet ja ikuisesti kirjaudu, en kirjaudu tuon isomman plakaatin kautta,jossa lukee salasana on väärä, paitsi silloin jos olen tyhjentänyt evästeet.
Jos yritän etsia jotain ilman kirjautumista, silloin tulee toi ja että salasana väärä,  kait siihen jää joku muisti, eli sivu pitäs siinä välissä päivittää.
Mainitsemallani tavalla siihen ei tarvitse joka kerta salasanaa kirjoittaa, koska se on voimassa ikuisesti.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 148
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Salasanasta
« Vastaus #7 : 31.03.09 - klo:17:10 »

ISOT ja pienet kirjaimet, löytyykö siitä apu
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Salasanasta
« Vastaus #8 : 31.03.09 - klo:17:39 »

Mä kirjaudun sisään tuolta yläkulmasta, missä näkyy nimimerkki ja salasanan kohdalla tähdet ja ikuisesti kirjaudu, en kirjaudu tuon isomman plakaatin kautta,jossa lukee salasana on väärä, paitsi silloin jos olen tyhjentänyt evästeet.
Jos yritän etsia jotain ilman kirjautumista, silloin tulee toi ja että salasana väärä,  kait siihen jää joku muisti, eli sivu pitäs siinä välissä päivittää.
Mainitsemallani tavalla siihen ei tarvitse joka kerta salasanaa kirjoittaa, koska se on voimassa ikuisesti.


Niinhän minäkin teen. Mutta viimeaikoina aina tulee myös tuo alin iso ruutu tuon virheilmoituksen kanssa.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Salasanasta
« Vastaus #9 : 31.03.09 - klo:17:41 »

ISOT ja pienet kirjaimet, löytyykö siitä apu

Ei valitettavasti siitäkään. Käytän salasanoissa aina pieniä juuri siksi etten sotke mokomia  [:-DD]

Pitää kai luovuttaa ja antaa foorumisoftalle selkävoitto. Antaa kirjauksen olla aktiivina koko ajan.
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: Salasanasta
« Vastaus #10 : 31.03.09 - klo:23:13 »

Mulla oli samma ongelma kun sulla muru vanhassa koneessamme.Nyt kun käytän mieheni työkonetta niin kaikki sujuu moitteettomasti.
Virus etsin vanhassa koneessa löytyi vakoiluohjelma ja se on nyt poistettu ja kone toimi ihan hyvin. ennen se vanha kone hidasteli ja en päässyt millään sisälle Pönttöfoorumiin vaikka kuinka yritin,tuskan hiki siinä välillä nousi iholle. [:74]
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Salasanasta
« Vastaus #11 : 01.04.09 - klo:06:32 »

Muru, tosi tylsä ongelma tuo, siis jos se jatkuu ja jatkuu. Valitettavasti ei tule nyt äkkiseltään mitään apuakaan mieleen, sellaista mitä ei jo olisi ehdotettu.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Salasanasta
« Vastaus #12 : 01.04.09 - klo:16:16 »

No eipä tuo nyt maailmoja kaada  [:-)]
en vaan mitenkään ymmärrä mistä tuo voi johtua. sitä on jatkunut tosiaan viime kesästä ainakin. Muistaakseni.
Se on hassuinta että väittää salasanaa vääräksi. Sitten kun kirjoitan ihan saman salasanan uudelleen tuonne ylös, se hyväksytään. Kysytään tallennetaanko salasana. Vastaan kyllä.
Ja silti ihan sama taas seuraavalla kerralla.

Salasanankin vaihdoin tosiaan eilen. Mutta ei auta ei  [NUT]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.39 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.