Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yöralli  (Luettu 110 kertaa)

Erkki K

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 705
Yöralli
« : 04.04.09 - klo:17:52 »

Tervehdys!
Porilainen lintuharrastaja, sokea pappi, Hannes Tiira on haastanut lintuihmiset yöralliin. Säännöt ovat yksinkertaiset. Ralli alkaa osaltasi siitä hetkestä, kun luet tämän viestin ja päättyy 1.8.2009 klo 01.00
Havainnot hyväksytään klo 23:n ja 01:n väliseltä ajalta.
Vain kuulemalla havaitut lajit hyväksytään!
Vain linnusta lähtevät äänet (ei siis linnun aiheuttamia) hyväksytään.
Koko Suomi on kisa-alueena. Ilmoittautumiset Hannekselle: pikkutiira@elisanet.fi
Itse olen jo ilmoittautunut.  [:-)] Eka ääni voisi olla vaikkapa mustarastas!  [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 797
  • ***Keiju***
Vs: Yöralli
« Vastaus #1 : 04.04.09 - klo:20:58 »

Hieno idea, mutta itse ei varmaankaan tule osallistuttua.

Hannes Tiiralta on tullut hieno tv ohjelma yölaulajista. Olisiko ollut nimeltään Taikayö. :)
Hyvä tuntuma on hänellä tuohon lintujen äänimaailmaan, kun sokea on, eikä voi nähdä niitä. [:-)]

On tullut tv:stä tuo ko. ohjelma ainakin kaksi kertaa ulos ja tuli katsottua molemmilla kerroilla. :))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Parus Major

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: Yöralli
« Vastaus #2 : 04.04.09 - klo:22:44 »

Tuttu mies ja tähänkin kivaan "kisaan" olen osallistunut. [:-)] Äänet kiinnostaa kovasti ja mielenkiintoista on yönhetkinä kuuluvat äänet.
Ja ensimmäinen kuulemani ääni oli muuten laulujoutsen eilen tuossa klo. 23 jälkeen.
Kiva kun Erkki K. laitoit tämän tänne!

Taikayökin on katsottu useampaan kertaan ja retkipaikkana siinä onkin Porin parhaimpiin paikkoihin kuuluva yölaulajapaikka, jossa tulee käytyä usein.
Kirjattu
- tartu hetkeen -
 

Sivu luotiin 0.391 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.