Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Metsämyyrä  (Luettu 202 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 907
Vs: Metsämyyrä
« Vastaus #15 : 22.04.09 - klo:08:47 »

Sehän onkin TOSI vaarallinen tauti.  :-O
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Metsämyyrä
« Vastaus #16 : 22.04.09 - klo:10:15 »

Kun veljeni muutama vuosi sitten (oli muuten silloin n. 40v.) sairasti myyräkuumeen, sitä ei meinattu Helsingissä tunnistaa koska se on harvinainen sillä suunnalla. Hänen luokseen tuotiin lääkäriksi opiskelevia joiden piti kysymysten perusteella tehdä diagnoosi, veljeni ei saanut kertoa mikä tauti häntä vaivasi. Yksi opiskelija oli osannut kysyä oikeat kysymykset ja tehdä sen perusteella oikean diagnoosin. Suurin osa ihmisistä jotka saavat myyräkuumeen sairastavat sen hyvin lievänä, melkein kuin tavallinen flunssa mutta immuuniksi silti tulee. Olen ihan varma että minä ja Repekin ollaan se sairastettu kun ollaan niin paljon Pertunmaalla puuvajoissa ja varastoissa vuosien mittaan koluttu, ja jos verestä katsottaisiin niin vasta-aineita varmasti löytyisi.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Metsämyyrä
« Vastaus #17 : 22.04.09 - klo:10:22 »

Mun mies sairasti myös myyräkuumeen ja oli aika huonona,sai sen varmaan puuliiteristä tai sitten metsätöistä.
Muakin joskus pelottaa,että saan sen,kun puuhommissa olen ollut,mutta (KOP,KOP)ei ole onneksi tullut tai onhan se voinut olla mullakin lievänä.    [:-I]



Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.253 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.