Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 26. syyskuuta  (Luettu 2261 kertaa)

zirni

  • Vieras
Vs: Tiistai 26. syyskuuta
« Vastaus #105 : 27.09.06 - klo:22:24 »

Hassu juttu. Minusta kun tässäkään ketjussa ei minkäänlaista riitaa ole ollut. Jokainen pystyy ketjun vaikka kuinka moneen kertaan uudestaankin lukemaan, ja huomaa taatusti, että ihan hauskahan tämä ketju on ja että hauskaahan täällä eilen pidettiin!

Itse vain olen sellainen, etten osaa olla, jos väärinkäsityksiä ei selvitetä. Lisäksi Jani ja Hömis ovat tuossa äsken sanonet tavallaan aivan saman asian kuin minäkin - jo eilen tässä samaisessa ketjussa. Tuli väkisinkin mieleeni sellainen ihmeellinen mielikuva, että vaikka porukka täällä näistä ketjuista pitää ja näissä ketjuissa hauskuuttelee todella paljon, eivätkö kaikki sitten lue edes vastauksia tai kommentteja, joita mahdollisesti juuri heidän omiin viesteihinsä on esitetty...? Vai kirjoitanko liian pitkiä viestejä ja niin epäselvästi, ettei kukaan sanomisiani ymmärrä...? Kuten tämänkin pienen pätkän eilen - juuri tässä ketjussa:

"...ihmisten sympaattisuus ja eräänlainen tuttavallisuus keskenään, ja toinen reaktioni taisi olla ihmettely. Ensin ihmettelin näitä joka päivälle erikseen nimettyjä ketjuja. Toiseksi ihmettelin jokaisessa näistä ketjuista juuri näitä säätietoja. Aloin tietenkin pikkuhiljaa näihin tottua, ja huomasin, että juuri näissä ketjuissahan juteltiinkin kaikista mahdollisista asioista, juttujen rönsyillessä säätiedoista ja ruokailuista vakavampiinkin aiheisiin. Ihan jokapäiväistä tuttavallista jutustelua siis. Siksi aloinkin pitää näistä ketjuista todella paljon. Nykyisin harmittaakin, kun juuri monia päivien ketjuja joutuu jättämään lukematta!..."

Yksi kun-sana tuossa oli liikaa ja sen poistin nyt, mutta sillä seikalla ei viestin sisältöön merkitystä ole. Hömis sanoi asian selkeämmin kuin minä, joten kiitos hänelle. Juuri noin minäkin siis ajattelen.

Kirjattu

Kassu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 939
  • Miuku-kisun eno ;-)
Vs: Tiistai 26. syyskuuta
« Vastaus #106 : 27.09.06 - klo:22:30 »

Nettifoorumilla näköjää saa aikaseks riiranaiheev vaikkas ilmoista, jos oikeev vääntää! [;-)]  [:-DD]
Toi muj juttuhan oli vitsi; :-)) (Huomaa kaks hymiötä!) eikä antane aihetta enempääv vilosohvointiin...
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 

zirni

  • Vieras
Vs: Tiistai 26. syyskuuta
« Vastaus #107 : 27.09.06 - klo:22:41 »

No Kassu, vitsinähän minä tuota viestiä pidin, mutta kun täällä nyt yleensä on näköjään näitä tiettyjä juttuja esiin nostettu mikä mistäkin syystä... Ja ainakaan muissa ketjuissa en mitään näistä halua vatvomaan lähteä.

Ja ku määhä olen sellanen kotivilosoohvi. Mulla on paha olla jos jollakin muulla on paha olla. Enkä mää ainakaan mihkään riitaan koskaan kantaa halua ottaa; riitajutut mää kierrän kaukaa. Sovitella mää kyllä usein yritän - siellä sun täällä, vaan en niinkään täällä voorumilla... Ku en siis sekaantua halua... Kai mää vaan liian paljon liian pienillä aivoilla pohtia yritän...
Kirjattu

Veke

  • Vieras
Vs: Tiistai 26. syyskuuta
« Vastaus #108 : 28.09.06 - klo:01:04 »

Ja Veke on aivan oikeassa kohdaltani "Vähäs on aiheet jos ei muuta o kerrottavaa, ku paljoko on mittaris juur ny", siis pidänpä suuni kiinni.  [:-)]
Loppu hyvin, kaikki hyvin, jookosta.  [:-)]

No hitsin hitsi, viä pitää Talvikillekki vastata.
Siäkö meinaat ny sitte, et miä kirjottelen ja Siä olet hiljaa ja ainoostaa sitte kirjotat Siä, jos miä olen hiljaa.
Ehä se ihan noinka pitäs mennä. Tiätynki, jokaine on hiljaa, jos siltä tuntuu, mut et mun takii, ni se tuntuu vähä ihmeelliseltä.
Kas ihan estemmäiseks, ku miä isosti ihmettelen, et kui Siä ny muhun olet nin kypsynny, ku miähä en omast mielestän o miesmuistii Sullen sanonnu puolta sanaaka. Nimpä must tuntuuki, et ny on käynny nin, et Sulle on sattunu joku oikee paha väärinymmärrys.
Käiskö päisä, et pyydän Sult anteeks ja olen kovasti pahoillan, ku olen Sun mieltäs huomaamattan pahottannu ja toivosin, et unohat koko jutun.
Noh, ehämmä ruinaamaa rupee, mut oisha se kuitekki ihan kiva, ku Siäki viestiä pukkaisit, etkä enää mullen murjottas, ku mullenha jo nin moni muu murjottaa. Jookosta!  [:-)]
Kirjattu

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: Tiistai 26. syyskuuta
« Vastaus #109 : 29.09.06 - klo:10:54 »

Voi Veke, eihän tässä mitään anteeksi pyydettävää ole. En minä ole mitenkään loukkaantunut enkä suuttunut. Enkä minä täältä ole pois loukkaantuneena, ovet paukkuen lähdössä, en ollenkaan.

Tuon "pidänpä suuni kiinni" kirjoitin, kun säikähdin, että olen tietämättäni ja tahtomattani noilla neutraaleilla "Hyvää päivää, Aurinko paistaa" kirjoituksillani tai kirjoittamatta jättämisilläni aiheuttanut pahan mielen tai ärtymystä (niinkuin tuo viestisi tulkitsin ja olinkin väärässä). Ajattelin siis, että en enää uskalla mitään kirjoittaa jos noin saatta käydä.

Ja TÄH? Mitä höpötystä tämä on "Siäkö meinaat ny sitte, et miä kirjottelen ja Siä olet hiljaa ja ainoostaa sitte kirjotat Siä, jos miä olen hiljaa." Enhän minä mitään tuonne päinkään ole kirjoittanut. Tuommoiset höpöhööt joutaa pussiin ja pussin suu kiinni.  [:-)]

Anteeksi, kun en ole aiemmin ehtinyt vastaamaan. Eilen tulin töistä klo 20, nukkumaan menin 21 (tai ainakin yritin hammassärystä huolimatta), aamulla kello herätti töihin 4.00 ja hammaslääkärissä istuin jo 8.30. Äsken vasta kotiuduin.

Nyt sitten konkreettisestikaan en puhu mitään, kun puoli päätä on vieläkin turtana poskihampaan poiston takia.

Iloista päivää Vekellekin!

Ai niin, täällä on tullut keskiviikko-illasta eiliseen torstai-iltaan vettä kuin Esterin p:stä. Nyt paistaa aurinko ja asteita on 4.
« Viimeksi muokattu: 30.09.06 - klo:11:03 kirjoittanut Talvikki »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.103 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.