Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oliko tämän kevään poikaset jotenkin nuorempia kuin ennen  (Luettu 99 kertaa)

calimero

  • Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23

Tämän kevään erikoisuus oli, että jouduin pelastamaan räksän ja variksen poikasia pienten koirieni uhkauksilta ja jopa yksi räksä koki kovan kohtalon tultuaan tiensä päähän ihan kotisohvallani (Takapihan ovi oli auki) Minä toki autuaan tietämättömanä tapahtumasta, ennenkuin ilo oli jo ylimmillään. Variksen poika vain pyöritteli silmiään, kun koirat uhkaili tietysti kammottavasti haukkuen ja emo sylki lastinsa ja rääkkyi kovia uhkauksia koiraparkojeni hengenmenoksi. Siinä tarvittiin vain vakaata kättä ja ja hieman korotetulla äänellä anettua ohjeistusta ja tilanne laukesi siihen. Olen kulkenut jo kymmenen vuotta näitä samoja polkuja ja aina ennen ovat poikaset vain pyrähtäneet pois tieltämme.javascript:void(0);
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei

Meillä sinitintin poikaset lähtivät  (mun mielestä) liian aikaisin.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka

Vähän samantyyppisiä havaintoja minullakin. Räkättirastaan poikanen siipisulat vielä miltei tupessaan.
Samoin tänään löytyi variksen poikanen kuolleena. Samoin siipisulat yli puoleenväliin tupessaan.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.247 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.