Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.8.2009.Lauantai  (Luettu 1596 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #30 : 22.08.09 - klo:11:09 »

Harmi Sus kun olet niin kaukana..lähtisin vaklaamaan missä sun kanttis paikka on.. :-))

 :-))
Oon mä sen kerran Pöntöllä paljastanutkin. Tosta ku meet tosta saunan takaa horsmaVIIDAKON LÄPI URHEILUKENTÄLLE JA SIELTÄ KENTÄN PÄÄDYSTÄ METSÄN REUNASTA LÄHET SITÄ VASEMMANPUOLEISTA POLKUA PITKIN, NIIN SEN VASEMMALLA PUOLELLA OLEVAN KOIVUN KOHDALTA KÄÄNNYT SITTE SINNE PÖPELIKKÖÖN, NI SEN ISON KIVEN YMPÄRILLÄ NIITÄ KASVAA JA SEN OJAN PIENTAREELLA KANS. [:-DD]

-sori isot kirjaimet tuli vahingossa, nyt en viitti kirjottaa koko litaniaa uuestaan...
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 163
  • Lahti
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #31 : 22.08.09 - klo:11:12 »

Kiitti vinkistä..jos se kerran noin helposti löytyy... :-))
Taidan kouluttaa tästä kukkaistypystä kanttarellikoiran..edellinen koirani sen taidon
osasi,vaan oli tosi sählä ja malttamaton.Sienet olivat silppuna ennenkuin itse ehdin
että ehkä jokin meni vähän pieleen koulutuksessa..ja kävin sienessä ilman koiraa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #32 : 22.08.09 - klo:11:23 »

 :-))
Juu ole telkkinen sitten tarkkana siinä koulutuksessa, ettei käy samoin kun yhelle ruotsalaiselle villakoiralle, joka oli koulutettu etsimään kantarelleja... koira sen hyvin oppikin, mutta yks kaks huomasi itsekin, että ne on hyviä... [:-DD] eli hauva rupes veteleen kantarellit parempiin suihin, ennen kuin isäntä ehti paikalle. [:-DD]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #33 : 22.08.09 - klo:11:56 »

Aamupäivää.  [:-)]
Minä olenkin ollut tänään jo ahkera, sain nurmikon ajeltua. :-)) Pitää kyllä vielä haravoida, kunhan nyt hetken kuivahtaa.
Mukavan kaunis sää vielä, ennusteet kyllä taas näyttävät sateiden saapumista. Johan tässä monta kaunista päivää olikin.
Kaikille leppoisaa launataita !   [:45]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 163
  • Lahti
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #34 : 22.08.09 - klo:12:05 »

Sus pidetään mielessä..vaikka saattaapi olla,ettei tämä neitokainen jaksa innostua
moisesta..että ehkä ne kanttikset pitää vaan ihan ite löytää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #35 : 22.08.09 - klo:12:09 »


Ahaa, Anniina kävikin korjaamassa kirjoitustaan... ja minun kun piti sanomani, että luulin, että Anniina oli pilannut JALAT pesussa, ja ne ovat alkaneet valumaan eivätkä toimi niin hyvin enää. [:-DD] Mut sinne onkin ilmestynyt sana "sukat". :-))


Huomasin sen ja korjasin, kun uudestaan lukiessa ajattelin itsekkin, että menikös ne jalat pesussa pilalle  [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #36 : 22.08.09 - klo:12:15 »

Aamupäivää. Hieno ilma ulkona. Eilen olin Taideiden yössä mutta saalis siitä jäi vähiin. Tulipahan käytyä ensi kerran Kaupungintalolla ja Cederholmin talossa. Sittten pizzalle Pizza huttiin ja sieltä Töölönlahdelle joka oli täynnä pämppääviä nuoria. Kotiin lähdettiin hyvissä ajoin.
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #37 : 22.08.09 - klo:13:04 »

Multa taitaa syntyä jotain.... kasa puuta on odottanut ideaa ja nyt saha, nauloja ja vasara käteen ja pihalle, saas nähdä mitä syntyy, josko kasa naulaista polttopuuta.
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #38 : 22.08.09 - klo:13:30 »

Lauantaita!
Virkeänä olen herännyt tähän päivään, huolimatta eilisistä rapujuhlista. :-))
Kaupassa on käyty ja pyykkiäkin olen saanyt jo aurinkoon kuivumaan.
Ja yhden pienen, mutta hankalan siivousurakankin sain vihdoin tehtyä. Hyvä minä [:-)]
Loppupäivä meneekin laiskotellessa. Ihanaa!
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #39 : 22.08.09 - klo:13:54 »

Torilla ehdittiin toljailla ja viikonlopun tuoretavaraa hankkia: loimulohta, kahden sortin tomaatteja, porkkanaa, salaattia ja tillipuntti ! Perunat on ennestään. Eiköhän noista jotain synny ! Kirsikkatomaatit ovat niin maukkaita, että niitä olen napostellut ihan puolihuolimattomasti. Pyykit kuivuu ja ulkona on mukavaa.  [:45]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #40 : 22.08.09 - klo:16:12 »

Päivää  [:-)] 
Eilisen korpivaelluksen jäljiltä oon ihan metsittynyt. Kyllä sai hieno hybridipyörä kyyditystä pitkillä kärryteillä. Korkeita mäkiä kiivettiin kävellen ylös ja rytkyteltiin pyörillä alas, että oli ihanaa. Mulle selvisi hetki sitten, jotta nyt onkin lauantai eikä sunnuntai  :-O   pääsin taas korven makuun, siirryin ajassa taaksepäin 1700-luvulle, kohta meen uudestaan  [:36]

Tapio Rautavaara - Jätkän lauantai


Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

  • Vieras
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #41 : 22.08.09 - klo:16:15 »

Kekkasinkin, kun mulla on jo kauan ollut jääkaapissa iso kaali, niin teenkin siitä kaalipiirakan! Ai nami se on hyvää, en oo muistanut, että semmosenkin vois tehdä. Jep, eli kauppaan kohta polkasen, voitaikinalevyjä ostasen. Piiraanvalmistus tapahtuu sitten tänäänä tahi huomenna. [:20]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 292
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #42 : 22.08.09 - klo:16:26 »

Kierros tehty, lämmintä ja tuulista ja vadelmiakin tuli pakastimeen melkein litra itse poimittua :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #43 : 22.08.09 - klo:16:29 »

vadelmiakin tuli pakastimeen melkein litra itse poimittua :-O :-O

Ei sentään vadelmakarkkeja  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 292
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.8.2009.Lauantai
« Vastaus #44 : 22.08.09 - klo:16:32 »

Ei huolta vadelmakarkkeja on vielä muutama jäljellä [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.375 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.