Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvista tauluja  (Luettu 192 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Kuvista tauluja
« : 30.11.09 - klo:17:03 »

Niin taas näin joulun alla tulee teetettyä noista kuvista tauluja...mut mut...

Mitenkäs on, mattakuva- mattalasi, kiiltävä kuva- mattalasi, kiiltävä kuva -kirkas lasi vai matta kuva - kirkas lasi.
Vai eikö ollenkaan lasia. Kuvat kokoa 20x30, kehykset 30x40. paspat pahvia.
Miten itse olet laittanut kuviasi näkyviin. Ja missä ne parhaat kuvat saa tulostettua (siis paperilaadultaan, sisältöhän tulee itseltä :-))

Tämmöiset huolet pukkas nyt! [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 311
Vs: Kuvista tauluja
« Vastaus #1 : 30.11.09 - klo:17:17 »

Itselläni on nyt just kehystettävänä 20 kuvaa, 20x30cm, tulevat kirjastoon näytille.
Teetin kuvat mattana, ihan Ifolorin tarjouskuvia, olen tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen, oli 50% ale  :-))
Montaa kehityspaikkaa en ole kokeillu, mutta paras kokeilemistani on Fotonetti, siellä on hyvää se
että saa laittaa rastin ruutuun, ei korjailua kuville. Pro-kuviin saa ladattua sieltä niiden oma väriprofiilin.

Noihin kuvatauluihin tulee musta paspis, 4cm reunat, tummat puukehykset, kirkas lasi.
Lasi kustannussyistä kirkas. Isompiin tauluihin olen laitattanut heijastamattoman lasin ja kuvat mattana.
Taustapahvi ja paspis tietysti happovapaata pahvia.

Tuommoisia kuvia: http://jata.kuvat.fi/kuvat/otokanelamaa/
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kuvista tauluja
« Vastaus #2 : 30.11.09 - klo:18:07 »

Upeita kuvia... juu Ifolorista mäkin tilasin mattapintaisena, mutta kun laitoin mattalasin, värit häipyy kummasti!! Toisaalta ei haittaakaan, vain taustavärit blurraa... lasiin tuli 1,40 senttiä enemmän kuin kirkas lasi olisi ollut. Mustia paspoja en vielä "uskaltanut", miksikäköhän. [:-I]

Niin ja taustat ja paspat happovapaita tietty, kehykset metallia, himmeä hopea (nielsen)
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 311
Vs: Kuvista tauluja
« Vastaus #3 : 30.11.09 - klo:20:46 »

Mun kaikki taulut joissa on heijastamaton lasi, ovat yleissävyltään tummia, niihin se sopii hyvin.

Erilaisista laseista juttua: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/koti/sisustus/1452308/taulun-lasi-heijastaa/#post6770228
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.142 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.