Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Talven ihmemaa...  (Luettu 1074 kertaa)

Sus

  • Vieras
Talven ihmemaa...
« : 15.02.10 - klo:16:05 »

Ihana sää, ulkoilutin hiukan kameraa.


Riittäähän sitä vaikka taideteoksiksi



Paisteli aurinkokin



Pitsikokeiluja (ihan zoomilla vaan)












Mökkini mun



Tässä se kesämökkini, matkaa kotoa n. 15 metriä. :-))



Bermudan kolmio... :-))




Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #1 : 15.02.10 - klo:16:06 »

 :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #2 : 15.02.10 - klo:16:20 »

Mä voisin kesäksi muuttaa asumaan tohon mun kesämökkiin ja antaa mun talon vuokralle. [:66] Jollekin kesämökiksi! Mä vaan löhöilisin tuolla ulkorakennuksessa ja se vuokralainen tekis kaikki pihatyöt ja maksais mulle vielä rahaakin siitä hyvästä! :-O [:3] [:-DD]

Kyl tuolla vois asua, siellä on sauna, juokseva vesi, huone, jossa sohva, nojatuoli, pöytä, ja vessa! Kyllä siellä vois asua vaikka touko-syyskuun. Lämmittääkin voi, laittaa vaan saunaan tulen. Vuokralaisella ois myös saunomisoikeus. Uimassa vois käydä tikarapuilla kaivossa. [:-DD]

Se vuokralainen kävis mulle kaupassakin kerran viikossa, ku sillä ois kuitenkin auto. Ja tietsikan tietty voi viedä ulkorakennuksseen, kun se on kannettava. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #3 : 15.02.10 - klo:16:24 »

Sullon aikastas pitkä piha.  [:-DD] Puut ovat upeasti kuurassa. Täällä aurinko häippäisi jonnekin.  [:-I]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #4 : 15.02.10 - klo:16:24 »

 :-))
Kaunis pihapiiri Susulla, ihanat punaiset mökit  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 073
  • Lahti
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #5 : 15.02.10 - klo:16:40 »

Hienoja talvisia kuvia...Susulla oikein houkutteleva pihapiiri..ja mökkikin nurkalla.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 839
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #6 : 15.02.10 - klo:18:14 »

Onpas aidalla lunta.

Ihania pitsioksia!

Minä tykkään Susun mökista ja kesämökistäkin. Olisi niin mukava asua pienessä punaisessa mökissä. En minä kuitenkaan pyri vuokralle, etkä minua huolisikaan, kun minulla ei ole autoa eikä ajokorttia  :-)). Joutuisit itse käymään kaupassa. Tuomaan vielä minunkin tavarani  :-)).

Ihania talvikuvia  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #7 : 15.02.10 - klo:18:25 »

Näkyykös tuolta mökin ikkunasta kissan pää, ihan kuin Kirsikka ois siellä. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 839
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #8 : 15.02.10 - klo:18:29 »

Samaa koitin tiirailla, mutta en saanut selvää.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #9 : 15.02.10 - klo:18:32 »

Juu! On se Kirsikka! En ollut huomannut ollenkaan! :-)) Tuossa ne usein katselee ja mun tietsikka on tuossa ikkunan kohdalla myös, itte kattelen siitä aina kans.
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #10 : 15.02.10 - klo:19:28 »

Mikä ihme on, etten saa kuviasi auki, Sus ! Monen yrityksen kautta vain kaksi kuvaa ovat auenneet ja olivat tosi nättejä. Ne muutkin nätit haluaisin nähdä. Auttaisikohan , jos yritän vielä myöhemmin. Olen siirrelyt osoitettakin tuonne ylös, mutta en pääse minnekään.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #11 : 15.02.10 - klo:19:45 »

Kannattaa yrittää uudelleen, minullakin oli ensin ongelmia kuvien aukaisussa. Aukesivat tosi hitaasti, ja muutamassa kohdassa oli pelkkä rasti. Nyt ne ovat kaikki näkyvillä.  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #12 : 15.02.10 - klo:20:09 »

Huomasin saman heti alussa, ekaksikin Photobucket toimi oudosti jo kun olin kuvat ladannut, ja täälläkin ne näkyy välillä ja välillä muutaman kohdalla vaan rasti. En tiedä mikä on, taitaa olla nyt Photobucketin päässä jotain.

Kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #13 : 15.02.10 - klo:20:15 »

Sullon aikastas pitkä piha.  [:-DD] Puut ovat upeasti kuurassa. Täällä aurinko häippäisi jonnekin.  [:-I]

Just tänään tuli kaupungilta vähän kuvia kaavoituksesta. Tää piha on pisimmältä kantiltaan jotakin 73 metriä (rajalla kahden naapurin pihat), vastakkainen sivu 50 metrin hujakoilla ja piharakennuksen takana (tontti siis jatkuu siellä vielä) tontin päätyraja semmoinen viisto. Tai tämä on kaikin puolin vino. [:-DD] Leveys alkaen 18,5 metriä ja siitä levenee pikkuhiljaa.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Talven ihmemaa...
« Vastaus #14 : 15.02.10 - klo:22:51 »

Johan ossaa olla hyvät, terävät kuvat. [:5] [KIPPIS]
Aivan ihana mökki.  Tuollainen ku ois järvenrannalla, niin elo ois liian täydellistä.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.347 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.