Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: telkkinen  (Luettu 503 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 075
  • Lahti
telkkinen
« : 11.10.06 - klo:13:18 »

Enpäs minäkään ole tänne uudelle foorumille mitään vielä muistanut itsestäni kertoa..
No ,tiedä häntä onko minussa niin paljon kerrottavaakaan tai on niin paljon,että mistäs aloittais [:-)]
Elänyt olen jo aika pitkän rupeaman ja toivon toisen mokoman lisää...siis pitkää ikää.
Kasarmilla olen lapsuuteni viettänyt eli aitojen sisällä minut on kasvatettu ja kuri on ollut senmukaista.
No ,kunnon kansalainen ainakin sotilaallisen kurin myötä on meikäläisestä tullut.
Eläimet ovat etusijalla elämässäni,lähimmäisten ohella.Siis rakastan elämää ja kaikkea mitä elämä minulle antaa.Ystäviä,kavereita, kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä.Osaan nauttia yksinkertaisista asioista ja antamisen ilo on niitä parhaita iloja,saamisen ohella.Siis antaessaan saa.
Käsitöitä minäkin harrastan,luen paljon, ja teen vapaaehtoistyötä,sekä kuljen luonnossa lintuja tarkkailen useimmiten koirani kanssa.Tällä hetkellä olen tukihenkilönä skitsofreenikolle,jonka omaiset ovat hylänneet..sairastumisen myötä.( tämäntapaista vapaaehtoista tällä hetkellä.Aiemmin puhelimessa kuuntemista, ihmisten murheita)
Tässä pieni ripaus henkilöstä nimimerkillä telkkinen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: telkkinen
« Vastaus #1 : 26.10.06 - klo:20:55 »

Telkkinen, tuo "pikku ripaus" kertoi paljon.... [:9]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.258 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.