Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lintuopas (kirja) + postimerkkeilyä + kaikkea muutakin  (Luettu 860 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #15 : 21.04.10 - klo:11:48 »

Suomalaisesta kirjakaupasta ainakin löytyy ko. opusta ja maksaa 18€.
http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet?action=productInfo&productID=5370945&ISBN=9789511213512&backURL=http%3A%2F%2Fwww.suomalainen.com%2Fsk%2Fservlets%2FProductServlet%3Faction%3DnextSearch

Siinä mielessä mua houkuttais toi hankkia, kun aina joutuu kuskaamaan noita lintukirjoja Lahden ja Pertunmaan väliä. Jos hankkis ton uuden, niin sitä vois sitten pitää kotona ja vanhalla opuksella pärjäis hyvin Pertunmaalla. [:-I]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #16 : 21.04.10 - klo:13:16 »

Minulla on lahjakortti lintuvarusteeseen, niin tilailen sieltä, vaikkei halvin olekkaan.
Kerrankin on sellainen ongelma, etten meinaa keksiä mitään muuta ostettavaa
tuolla lahjakortilla  [:-I] Tai voishan sillä ostella vaikka uudet kiikarit, mutta välykerahaa ei taas löydy  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #17 : 21.04.10 - klo:14:18 »

Minulla on lahjakortti lintuvarusteeseen, niin tilailen sieltä, vaikkei halvin olekkaan.
Kerrankin on sellainen ongelma, etten meinaa keksiä mitään muuta ostettavaa
tuolla lahjakortilla  [:-I] Tai voishan sillä ostella vaikka uudet kiikarit, mutta välykerahaa ei taas löydy  [:-DD]

Siellähän on vaikka mitä ihanaa, kuten mukeja!  :-))

Mä olen suunnitellut ostavani seuraavaksi sen kirjan, missä esitellään kaikki maailman kuningaskalastajat, sininärhet ja mehiläissyöjät!  [:36]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #18 : 21.04.10 - klo:14:24 »

Minulla on lahjakortti lintuvarusteeseen, niin tilailen sieltä, vaikkei halvin olekkaan.
Kerrankin on sellainen ongelma, etten meinaa keksiä mitään muuta ostettavaa
tuolla lahjakortilla  [:-I] Tai voishan sillä ostella vaikka uudet kiikarit, mutta välykerahaa ei taas löydy  [:-DD]

Siellähän on vaikka mitä ihanaa, kuten mukeja!  :-))


Mukeja en löytänyt nettisivuilta vaikka äsken etsin [?]. Eikös se mun lahjaksi saama ihana lintumuki ole ostettu juuri tuolta Lintuvarusteesta? [:-)] Sinne pitäisi päästä paikanpäälle hiplaamaan tavaroita.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #19 : 21.04.10 - klo:16:04 »

Minulla on lahjakortti lintuvarusteeseen, niin tilailen sieltä, vaikkei halvin olekkaan.
Kerrankin on sellainen ongelma, etten meinaa keksiä mitään muuta ostettavaa
tuolla lahjakortilla  [:-I] Tai voishan sillä ostella vaikka uudet kiikarit, mutta välykerahaa ei taas löydy  [:-DD]

Siellähän on vaikka mitä ihanaa, kuten mukeja!  :-))


Mukeja en löytänyt nettisivuilta vaikka äsken etsin [?]. Eikös se mun lahjaksi saama ihana lintumuki ole ostettu juuri tuolta Lintuvarusteesta? [:-)] Sinne pitäisi päästä paikanpäälle hiplaamaan tavaroita.

Joo ei ne ihan kaikkea taida verkkokaupassa myydä. Sepä se juurikin, kun ei ikinä pääse paikan päällä  [:-I]

Se petolintuopas varmaan tilataan ja pitää vielä katsella, josko pari muutakin kirjaa  [:-)] Petolintuopasta on ainakin paljon kehuttu.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #20 : 22.04.10 - klo:17:23 »

Nyt on sitten minullakin tämä hieno lintukirja.
Kävimme Prismassa ruokaostoksilla. Kävelimme kirjahyllyjen ohitse ja minulle tuli mieleen, mahtaako täällä
sellaista olla. Mika tyrmäsi heti. Mutta onneksi en uskonut.
Ja sieltähän se löytyi. Hinta oli 21.90€.  Mutta kassalla iloinen yllätys. Prisman alennusviikonloppu ja eka päivä tänään.
Sainkin se sitten hintaan 18.61 ja boonukset päälle  :-))
Hyvä minä  [:5]
Että kaikki vaan paikalliseen Prismaan tänä viikonloppuna.
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #21 : 22.04.10 - klo:19:18 »

Mullakin on jo uusi opas pöydällä [:-)] Tänään tuli kotiin toimitettuna lintukaverin mukana suoraan Lintuvarusteesta  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #22 : 23.04.10 - klo:09:37 »

Nyt on sitten minullakin tämä hieno lintukirja.
Kävimme Prismassa ruokaostoksilla. Kävelimme kirjahyllyjen ohitse ja minulle tuli mieleen, mahtaako täällä
sellaista olla. Mika tyrmäsi heti. Mutta onneksi en uskonut.
Ja sieltähän se löytyi. Hinta oli 21.90€.  Mutta kassalla iloinen yllätys. Prisman alennusviikonloppu ja eka päivä tänään.
Sainkin se sitten hintaan 18.61 ja boonukset päälle  :-))
Hyvä minä  [:5]
Että kaikki vaan paikalliseen Prismaan tänä viikonloppuna.

Hyvä juttu Muru, nyt sulla on kunnon opus mistä tunnistaa lintuja. Baltialaiset linnut löytyy samasta opuksesta joten eihän sitä tiedä mitä kaikkea satutte reissussa näkemään. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 150
  • Lahti
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #23 : 23.04.10 - klo:09:47 »

https://www.akateeminenkirjakauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogSearchResultView?sortKey=&storeId=10052&catalogId=10001&langId=-11&contractId=&pageSize=20&beginIndex=0&searchType=quick&QS_searchTerm=bongauksen+hurma&QS_AvailableItemsOnly=true&OLDQS_AvailableItemsOnly=true&submit.x=15&submit.y=1

Tässä pitkä linkki..mukavaa luettavaa ja onhan tässä pönttöläisen kerrontaa omasta bongausreissustaan..
tai tiedä häntä vaikka olis useammankin kuin yhden. [:-)]

ps..ei nyt mikään opas tietty ole eli ehkä vähän väärässä ketjussa
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #24 : 23.04.10 - klo:10:17 »

Telkkinen, mulla on Bongauksen hurma lainassa kirjastosta! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #25 : 23.04.10 - klo:15:39 »

Mä kävin tänään Lintuvarusteessa shoppailemassa!  [:-I] [:17] [:22]

Itseasiassa mä menin ostamaan matka-/kakkoskaukoputkea, joka on kevyt pakata matkalaukkuun. Lähinnä tulevia ulkomaanreissuja ajatellen, mutta on oikeesti tylsää seisoa vieressä ja odottaa vuoroaan, kun Pasi katsoo putkella, eli tää on todella tarpeen. Opticronin putki. Meillä on sille jalustakin olemassa.

Uusi Lintuopas piti tietty ostaa ja sitten mä ostin sen "kinksu-rolleri-mehiläissyöjä"-kirjan http://www.lintuvaruste.fi/hinnasto/info/k-kingfishersandbee-eaters.shtml  Se oli paikan päällä kympin halvempi kuin tässä hinnastossa.

Niin ja pitihän mun ostaa Petolintuopas. http://www.lintuvaruste.fi/hinnasto/info/k-petolintuopas.shtml
Tän mä annan Pasille meidän 10-vuotispäivän lahjaksi!  [:38]

Kallis reissu. Lisäksi mä onnistuin TAAS eksymään. Mutta miten ihmisen lapsi voi lähteä ajamaan Kehä I työpaikalle päin, vaikka suuntana on paljon mukavampi paikka? Samaten pois ajaessa mä sekoilin Kehä I liittymän kanssa ja ajoin sitten jostakin Heikinlaakson kautta summamutikassa Järvenpäähän. Tosi noloa....  [:17]

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #26 : 23.04.10 - klo:15:49 »

Hyvät ostokset on Kaija tehnyt  [KIPPIS]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 816
  • ***Keiju***
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #27 : 23.04.10 - klo:16:27 »

Onnea Kaijan uudelle kaukoputkelle ja hyviä muitakin ostoksia olet tehnyt! [:5]

Hyvä, kun näitä lintukirjoja aina välillä päivitetään.
Meillä on nyt yhteensä 7 lintukirjaa ja tämä ko. Lintuopas teos on vielä suhteellisen hyvässä kunnossa, ettei ihan vielä ole tarvetta uusia.
Vaikka tietenkin se aina houkuttaa. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #28 : 23.04.10 - klo:16:31 »

Meidän ekasta versiosta irtosi takakansi jo kauan sitten ja vaikka sen jälkeen kirja päällystettiin, se kansi irtosi taas viime viikonloppuna. Nyt täytyy pyytää Pasia päällystämään tää uusi kirja kontaktimuovilla heti kättelyssä, jos se vaikka kestäisi paremmin.  [:-)]

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Lintuopas (kirja)
« Vastaus #29 : 23.04.10 - klo:16:36 »

Meidän ekasta versiosta irtosi takakansi jo kauan sitten ja vaikka sen jälkeen kirja päällystettiin, se kansi irtosi taas viime viikonloppuna. Nyt täytyy pyytää Pasia päällystämään tää uusi kirja kontaktimuovilla heti kättelyssä, jos se vaikka kestäisi paremmin.  [:-)]

Meillä on myös toisessa autossa tuollainen irtopainos. Se on kyllä kolmessa osassa koko lintuopas. Niin huonoon kuntoon päässyt. Meillä oli aika paljon tuplakappaleita lintukirjoista, kun muutettiin yhteen, mutta nyt ei ole enää muista kuin lintuoppaita neljä ja kaksi Itämeren lokkilintuja  [:-)]

Jos joku haluaisi Itämeren lokkilinnut-kirjan, niin voisin laittaa postissa. Ilmaiseksi tietysti.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.