Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yöpuulle.  (Luettu 117 kertaa)

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Yöpuulle.
« : 18.10.06 - klo:16:54 »

En mene viä yöpuulle, mutta eilen illalla näin kävi eräille kirjaimellisesti. Tulin Lauttasaaren rannalta pois illansuussa ja kuljin n. 6 metrisen kuusen ohi, kun kuului RÄKS! Mikä se siellä kuusessa olikaan, no nuori fasaanikukko! Menin puun alle, melkein yltyin koskemaan sitä. HUMP, ja toinen nuori kukko lensi vähän ylemmäs. Koska kukot oli samoja, kuin mitä näin päivällä, jäin vartoomaan emoa. Ja kohta se lensikiin samaan kuuseen aidan takaa.
Kävin viä illalla myöhään kattoon ja siellä ne oli edelleen.
Aamulla oli enää jäljellä kakkakasoja maassa!  :-)) :-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 004
  • Lahti
Vs: Yöpuulle.
« Vastaus #1 : 18.10.06 - klo:17:04 »

Minä jo ajattelin,että nyt on jotain pahasti pielessä Henrillä kun yöpuulle tähän aikaan suunnittelee.
Mukava juttu fasaaneista..ja juuri satuit oikeaan aikaan paikalle.
Itse kerran koirani kanssa iltalenkillä ollessani katselin myöskin puuhun kun kuulin sieltä jotain rapinaa ja yllätys yllätys joku nukkuja päätti pikku löröt laskea ja meikä oli sopivasti puun alla.Siis sain p....at naamalleni ja osan hiuksiini.Sanotaan,että kun pulu p...ntaa päähän se tietää onnea.Minä en valitettavasti nähnyt mikä lintu oli,joten se siitä onnesta. :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

  • Vieras
Vs: Yöpuulle.
« Vastaus #2 : 18.10.06 - klo:17:09 »

Ai fasaanitkin istuksii puissa. Enpäs tiennytkään. No emmä paljoo tiedäkään muutenkaan.  :-))

Noista jätöksistä tuli mieleen, kun exä kerran aamulla lähti töihin. Mut palasi muutaman minuutin kuluttua takaisin. Oli nimittäin "bongannut" kalalokin juuri sopivasti auton ovea avatessa... Tuli kotiin takasin pesemään tukkaa.. kun oli saanut kivan osuman päähän lokin "pläjäyksestä".

Henrillä oli onnea!  :-))
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Yöpuulle.
« Vastaus #3 : 18.10.06 - klo:17:20 »

Fasaanit ovat puussa yleensä vain yöt. Onhan puussa turvallisempaa kuin maassa! [:-)] [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.368 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.