Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ostin uuen...  (Luettu 1614 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #75 : 17.01.11 - klo:16:38 »

Mä pärjäisin varmaan nykyäänkin ihan hyvin ilman kännykkää [:17]. No en kyllä oikeesti pärjäis, mutta mulla se ei kyllä kulje läheskään aina mukana. Ja tosiaan, joinakin kuukausina olen puhunut puheluita vain alle 4 minuuttia :-O. Ei taida pöntöltä löytyä toista joka soittelee niin vähän kun minä. :-)) 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #76 : 17.01.11 - klo:16:44 »

Nokialaiseen ei tarvi akkuja ostella, siihen ei voi edes ite vaihtaa akkua. Kyllä tuo viikon verran toimii yhellä latauksella. Ja autossa voi ladata työmatkoilla. Turhat widgetit pois ja näytönsäästäjä musta niin ei kulu virtaa. Tänään laitoin spostit (gmailin ja soneran) kännyyn, on se kätevä. Hesarin voi lukea melko nopeesti, kun tyytyy otsikkoihin. Mitens sitä ennen on pärjänny ilman.  [:-I] :-))
Hyvin on Nokian akut sitten. Ei mulla kovin paljoo ole widgettejä: fmradio, viestit, Gmail, internet (monta sivua suosikeissa) , kamera, galleria, facebook, maps, autopanec, laskin, navigointi, kalenteri, kello, ääniasetukset, henkilöt ja friend stre..Aika nopeesti menee "nukkumaan". Iphonekin kuulemma kuluttaa virtaa suunnilleen samalla lailla "tehokäytössä" kuin HTC.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #77 : 17.01.11 - klo:18:15 »

ai onks siinä puhelinkin, en oo huomannutkaan  [:-)]. joo yhen puhelun soitin tänään, tais olla n8:n kolmas tai neljäs. Käytän sitä ihan muuhun kuin puhumiseen...  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 50 931
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #78 : 17.01.11 - klo:18:19 »

Mä pärjäisin varmaan nykyäänkin ihan hyvin ilman kännykkää [:17]. No en kyllä oikeesti pärjäis, mutta mulla se ei kyllä kulje läheskään aina mukana. Ja tosiaan, joinakin kuukausina olen puhunut puheluita vain alle 4 minuuttia :-O. Ei taida pöntöltä löytyä toista joka soittelee niin vähän kun minä. :-)) 
Aika vähän minäkin soittelen. Tänään tuli kännykkälasku ajalta 10.9.-10 - 9.1.-11. Summa oli 32.77€. Suurin osa tuli tekstiviesteistä. Minä soittelen siis tosi vähän. Nii, ja minun puhelimeni oli vielä välillä isännällä silloin kun tehtiin kännykkävaihtokauppoja edes-sun-takaisin. Ja hän kyllä soittelee. Varmaan kuukaudessa tulee tuo maksu, kun minulle neljässä kuukaudessa.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 292
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #79 : 17.01.11 - klo:18:32 »

jatketaan off topiccina...

löytyi maksettu ja revitty puhelinlaskun puolikas, laskutusjakso oli 25.5.2010 - 24.11.2010
summassa mukana puhelut, tekstiviestit ja perusmaksu, erittelyosa oli jo häviksissa niin ja laskun summahan oli

22,49€
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 50 931
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #80 : 17.01.11 - klo:18:40 »

 :-O
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 292
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #82 : 17.01.11 - klo:20:28 »

Mä taas puhun joka päivä vähintään 1/2 - 1 tuntia [PUH] Joskus enemmänkin  [:17] Kun mulla on se liittymä euro/pv niin puhelut on noin 30 euroa/kk+liittymä.  Joskus soitan reviirin ulkopuolelta niin sitten hivenen enemmän. Tulevat laskut on nyt internetliittymä mukaan luettuna n. 45 euroa/kk jos puhun yhtä paljon kuin on tapana.
« Viimeksi muokattu: 17.01.11 - klo:20:34 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #83 : 20.01.11 - klo:09:56 »

http://www.taloussanomat.fi/raha/2011/01/19/iphonen-omistaja-nain-sinua-vedatetaan/2011871/139

Aika huono juttu jos ei "puhelinta" voi pakkasessa käyttää. :-O
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #84 : 06.02.11 - klo:16:03 »

http://www.taloussanomat.fi/raha/2011/01/19/iphonen-omistaja-nain-sinua-vedatetaan/2011871/139

Aika huono juttu jos ei "puhelinta" voi pakkasessa käyttää. :-O

Huh, kiitokset varoituksesta! Mulla on Ipana aina suojapussissa, eli ei toivottavasti palellu taskussa  [:-DD]
Eipä tullut mieleenkään, ettei kännyä voisi käyttää pakkasessa!  [:-/]

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #85 : 10.02.11 - klo:07:44 »

Täytyy tulla hehkuttamaan: oon ollut enemmän kuin tyytyväinen HTC desiree HD:hen. On toiminut kuin unelma. [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Ostin uuen...
« Vastaus #86 : 10.02.11 - klo:08:37 »

Hienoa ett HTC on ollut hyvä.
Hehkutan minäkin nokialaista! Niin hyvä kamerakin, että järkkärit lojuu kohta käyttämättöminä  [:-)]. No ei sentään, mutta hyviä kuvia tuolla kännyllä saa. Olen jopa tuotekuvaukseen käyttänyt. Kätevä ja aina mukana. Ja toimii kuin unelma. Navigaattorikin, opasti hienosti mm. Kuusamon lentokentälle.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.