Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TENHO URMAS 10.9.2010-30.11.2012 2v 2kk 20pv  (Luettu 11409 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 925
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #45 : 03.11.10 - klo:23:37 »

Olen samaa mieltä, että kyllä Marleenen luona on Tenhon hyvä olla  [:-)]
Mukava on lukea juttua Tenhosta  [:-)] Tenho herää tuntia aikaisemmin kuin Syri.  [:-)] Miksikähän se mopoilu on niille niin hauskaa? Syrilläkin on juoksuaitauksessa jos jonniimmmoista "virikettä", mutta kun laittaa juoksupyörän, niin siihen se menee juoksemaan. Otankin aina pyörän pois silloin, kun se juoksee lattialla, että tulee vähän muutakin tehtyä kuin mopoiltua.
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #46 : 04.11.10 - klo:13:23 »

Kiitokset!  [:16]
Kyllä minä yritän parhaani mukkaan Tenhoa ruokkia ja puhua sille mukavia. Äsken sanoin vahingossa: Nyt puurokello kilahti. Tuleppa Pyry syömään puuroo.  [:16]  Tenhoa ei näkyny. Kun korjasin, eiku Tenho tuleppa syömään puuroo. Ihanku olis loukkaantuneena kahtonu minua, että kun et ees minun nimmee muista. Välillä puhun ihan automaattisesti Pyrystä, niin puhuin aikoinaan Orvokista, kun tarkoitin Pyryä. Kyllä se nimi tuonne takaraivoon jää ja sitä on vähä vaikee päivittää.  Mutta hyvin hälle puuro maistui. Kyselin äsken eilisen pullakahvilautasen perrään. Kehotin tuomaan sen esille, jos haluaa tännäänkin saaha pullakahvia.  :-))  Ei oo vielä näkyny. Jos se oli niin hyvvää, että loput piti jemmata kammarin nurkkaan.
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 925
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #47 : 04.11.10 - klo:16:10 »

Ottaako Tenho lautasetkin kammariinsa  :-))
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #48 : 08.11.10 - klo:19:23 »

Minulle on ehdotettu, että Tenho Urmaksen paikka olisi siellä eläimet-osiossa...  [:-I]  Onhan Mesis laittanut Syrinkin sinne. Vaikka minusta Tenho ei ollenkaan ole mikään ELÄIN.  Hän on lemmikki ja lempiystäväin. Ja perheenjäseneni.  [:35] [:44]  Ei Tenho ole yhtään askelta parempi kuin Syri!  Molemmat on ihania. Löydän kyllä Tenhon ketjut sieltä eläin-osastoltakin.  Joten jos joku pönttis Risto, Kaitsu, tai joku muu pönttöläinen, jolla on siihen oikeudet, siirtäisi Tenho Urmaksen ketjun sinne... Ettei hän ketään vaan haittaa täällä vapaakeskustelun puolella.   [:-)]  Mihin hänet siirretään???  Kertokaa sitten minullekkin.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #49 : 08.11.10 - klo:21:49 »

Mukavaa ja hauskaa kerrontaa Marleenalta ihanan pikkuisen Tenho Urmaksen touhuista  [:-)] [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 156
  • Lahti
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #50 : 09.11.10 - klo:13:32 »

Iloa tuottaa nämä "perheen pienimmätkin" meille eläinrakkaille. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #51 : 12.11.10 - klo:14:39 »

Mielenaurinkoista viikon parasta päivää kaikille!  :-))

Juu, oli meillä eilen täällä Mikrotappaaminen. Pienimmäistä etittiin suurennuslasin kanssa.  [:-DD] Kaksi tuttua naishenkilöä kävi minua ja Tenhoa katsomassa. Kyllä oli mukava ilta. Kaikenlaista juttua riitti ja nautittiin oikein hyvää kystä kyllä. Kiitokset kovasti tuomisista Marfalle ja Inkelle. Kaik män ja hyvin piisas!  :-))  Inke otti paljon hyviä kuvia, varsinkin Tenhosta.

Ei meissä muissa taida olla paljon lapsille näytettävvää...  Ja kun me ollaan niin ujojakin vielä. Ja jos Tenhosta saa teräviä lähikuvia, niin se on todellinen taidonnäyte. Ei keneltä vaan onnistukkaan. Marfa lirkutteli Tenholle, että hän pysähty välillä ja Inke sai vangittua ne hetket kameraan. Lisää juttua  tulee, kunhan Inke kotiutuu ja saa laitettua niitä kuvia minulle.

 [:44] Tenho Urmas täytti toissapäivänä kokonaiset 2 kk   [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 925
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #52 : 12.11.10 - klo:14:46 »

Onnittelut Tenholle 2 kk-johdosta  [:-)] (Syri on jo iso poika, 8kk)

Kuvia ootellaan kärsimättömänä  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 156
  • Lahti
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #53 : 12.11.10 - klo:22:32 »

Minulta myös onnittelut 2 kk ikäiselle Tenholle. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #54 : 12.11.10 - klo:23:20 »

Voi jee pojat!  [:-DDD]

Kylläpä oli mukavata, kun ne kaikki tätit lirputteli niin hirveesti. Oli niin ihanata olla niin haluttu. Tunnustakkaapa pojat sakilla, että kaekki kajehitte minua. Lällällää.  [:-P]  Minä en voi ees ymmärtää kuinka paljon jottain mikrohamsteria voi kukkaan niin paljon etes rakastaa. Niin ihania leidejä ja ihan triplenä. Aah. Voi kun ne lirputteli mua. Pätteeköhän meijänkin huusholliin se, että ensimmäinen vuos koetettaan saaha se mies tekemään mahollisemman paljo, ja sen jäläkeen, ku se on oppinu tekemään just oikein, ni sitte koetettaan sannoo, että elä tie, elä tie!  Niinku jokkaisessa lapsperheessä.  [:-I]  Just ku oon oppinu pissaamaan seisaaltaan, ni se eukko sannoo, että ei sinne, ei sinne, se on kylpyamme!  Pissaappa kiltisti sinne pisuaariin.  [:-I]

Vaan ne eiliset leidit oli meijän äiteen kans ihan sammaa mieltä. Meillä tuoksuu ihan ku kiinalaisessa ravintolassa. Jasmiiniiniriisille. Ei meillä padat porise, vaan se on minun pisuaari, tuoksahtellee niin ihanasti. AAH!!  [:36]

Minäpä tännään sain liuskan bannaania. Ja voe jestas ku oli hyvvää. Maestus varmaan teillekki! Namnam!
Käökö teijä ees yhtään katteeks???

Kyssyy Tenho Urmas 2 kuukautta 2 päevee.  [:44]  NAMNAM!
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 925
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #55 : 12.11.10 - klo:23:33 »

Minä, Syripoika oon ihan vihree kateudesta, kun Sinulla niitä naikkosia pyörii ympärillä. Minulla kun ei oo kuin tuo yks vaan. No, kyllähän sekin lirputtelee sen kun kerkiää, mutta vaihtelu virkistäis meikäpoikaakin  :-))
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #56 : 13.11.10 - klo:10:48 »

Mukavata oli ja Tenho Urmas on söpö pallero,välillä oli niin,että näytti ihan pallolta.  :-))
Arka-täti oli turvallisesti kameran  takana,kun Marfa lirkutteli ja työnsi sormiaan aluksi ujon Tenhon laatikkoon.Taisipa saada pikku silityksenkin vikkelään Tenhoon.  [:35]
Olihan Tenho kauan paikallaankin,kun herkutteli salaatinlehdellä tai sitten sokaistui paikalleen salaman räiskeestä.  [:-DD]
Mopoajelustakin sain kuvaa ja jonkunlainen kylpykuvakin tallentui,vaikka vikkelästi kävi kylpemässä.
Koitanpa laittaa sähköpostissa paketissa kaikki kuvat sulle Marleena.Mun kätöset ei taida jaksaa nyt laittaa niitä yksittäin.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 156
  • Lahti
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #57 : 13.11.10 - klo:10:49 »

Loisto-olot Tenholla. :-))
Mesikselle..parempi yksi hyvä kun ei yhtään. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 925
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #58 : 13.11.10 - klo:15:33 »

 [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TENHO URMAS 10.9.2010
« Vastaus #59 : 13.11.10 - klo:16:23 »

Tässäpä Inken tallentammaa kuvasattoo. Kiitos Inke. Ihania kuvia otit.  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.
 

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.