Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mietteitä niksi- ja reseptiosioista  (Luettu 928 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Mietteitä niksi- ja reseptiosioista
« Vastaus #30 : 24.10.06 - klo:11:06 »

Kyllä totta ompi, että Pyris on nähnyt paljon vaivaa ilmoitusosaston kanssa nyt jo, aikaa ja vaivaa, päänvaivaa, toivottavasti ei vielä kauheen montaa harmaata hiusta oo tullut. Tai sitte ruvetaan osteleen hiusväriä Pyrikselle.  :-))

Vuntsimista ja keskusteluahan nämä kehittelyt aina vaativat. Nyt vasta meikällekin alkaa hahmottua pikkuhiljaa hommeli. Eli täällä on tullut hyviä vinkkejä, miten homma käytännössä toimii sujuvasti. Just tuo haku-toiminnon käyttö on hyvä idis reseptien löytämiseen! Ja omalle koneelle lempparijuttujen tallentaminen toinen hyvä idis. Heureka! Niinkin voi siis tehdä.  :-))

Pyrikselle ISO KIITOS kaikesta tähänastisesta työstä!!!  [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]

Kirjattu

puppu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 096
Vs: Mietteitä niksi- ja reseptiosioista
« Vastaus #31 : 24.10.06 - klo:11:10 »

En voi minäkään muuta sanoa kuin että SUURI KIITOS PYRIKSELLE. Uskomattoman urakan olet tehnyt toisten iloksi.
Ja eikun sitten vaan täyttämään reseptikansioita  :-))
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Mietteitä niksi- ja reseptiosioista
« Vastaus #32 : 24.10.06 - klo:11:14 »

Toki Hellis asiaa puhui. Keittokirja on keittokirja, mutta toisaalta taas juuri se seikkahan käsittääkseni olikin - ainakin osaltaan - vaikuttamassa tuon Pönttölän oman reseptiosion syntyyn. En itse ole alusta lähtien tilannetta seurannut, mutta tämän reilun puolen vuoden ajan, minkä täällä asustellut olen, olen noihin resepteihin törmäillyt - plus siihen, että kovin usein porukka täällä on kysellyt joltakin sitä ja sitä reseptiä. Ymmärsin asian kaiken kaikkiaan siis niin, että tarkoitus olisi koota sellainen kotoisa keittokirjan tyylinen yhteenveto noista täällä pyörineistä resepteistä, sellainen "Lempparikeittokirja".

Lyhyesti siis: Ymmärsin asian niin, että porukka täällä viihtyy niin hyvin keskenään, että nappaa hyviä ohjeita ja vinkkejä mieluummin täältä kuin lähtee niitä sieltä sun täältä haeskelemaan. Onhan nettikin täynnänsä erilaisia reseptejä ja vinkkejä ja niksinurkkia, mutta olettaisin porukan täällä ajavan takaa sitä, että nyt nekin pönttökavereiden hyviksi kokemat reseptit löytyvät nekin täältä Pönttölästä, kaikki samaan paikkaan koottuina. Olen myös saanut sellaisen käsityksen, että noiden alakategorioiden luominen tällä uudella puolella onnistuu helposti.

Arvostuksesta. Olen itse ainakin ties kuinka monet kerrat korostanut sitä tosiasiaa, että arvostan suunnattomasti Kaitsun ja Ullun vapaaehtoista ja palkatonta työpanosta täällä. Risto ja kumppanit siihen mukaan lukien. Kysymys ei kenelläkään muullakaan ainakaan arvostuksen puutteesta johtune.

Jos arvostuksesta puhua haluaa, itse ainakin ymmärtäisin asian olevan niin, että porukka täällä nimenomaan arvostaa Pönttölän ylläpitoa ja ystäviään täällä - ja viihtyy täällä niin hyvin, että on tuota reseptiosiota jo kauan toivonut tänne omalle lempifoorumilleen. Itselläni jää töitteni takia niin vähän aikaa tällaiselle rupattelulle, etten todellakaan yli puoleen vuoteen missään muualla kirjoitellut olekaan; täällä olen viihtynyt ja vaikka ainakaan vielä ketään en tavannut olekaan, lähes kaikki täällä tuntuvat jo kuin vanhoilta, hyviltä ystäviltä. Eli kysymyshän on juuri arvostamisesta ja ystävien seurassa viihtymisestä. Varmasti siis muillakin kuin minulla.
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Mietteitä niksi- ja reseptiosioista
« Vastaus #33 : 24.10.06 - klo:11:45 »

Pyris, laitanko nyt itse ton kasvispaistoksen tonne kasvisruokia osastoon vai siirrätkö sinä sen sinne? Kysyn vaan sen takia etten mene mitään sotkemaan ennen aikojani.  [:-)]

Kiitos tästä hienosta työstä, nyt löytyy reseptit varmasti ja luotettavasti yhdestä ja samasta paikasta.  [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Mietteitä niksi- ja reseptiosioista
« Vastaus #34 : 24.10.06 - klo:11:55 »

Laita vaan itse se resepti sinne. Tuota siirtohommaa muiden reseptien osalta pitää vielä miettiä, miten onnistuu.  [:-)]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Mietteitä niksi- ja reseptiosioista
« Vastaus #35 : 24.10.06 - klo:12:08 »

Laita vaan itse se resepti sinne. Tuota siirtohommaa muiden reseptien osalta pitää vielä miettiä, miten onnistuu.  [:-)]

Erikseen vielä kiitokset minultakin sinulle, Pyris! Upea homma.  [:-)]

Eikös kaikki reseptit pysty muokkaa-valikolla siirtämään... Siellähän voi itse kukin - ja kannattaakin - niitä turhia tekstejä niistä resepteistään karsia pois...
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -
 

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.