Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelasta pönttölä  (Luettu 6393 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 274
  • Säkylä ** älykäS
Pelasta pönttölä
« : 13.05.11 - klo:21:27 »

PELASTA PÖNTTÖLÄ
 
1 - HÄIVYTÄ PROFIILISI FACEBOOKISTA JA PALAA AKTIIVI PÖNTTÖLÄISEKSI.

2 - LOPETA KURKKIMINEN JA ALOITA KIRJOITTAMINEN


 [RULES] [RULES]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #1 : 13.05.11 - klo:21:29 »

No hohhoijaa... [:-I]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 910
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #2 : 13.05.11 - klo:21:31 »

Olen kyllä itsekin huomannut, että aika hiljaista on, mutta olen ajatellut, että kaikki viettävät aikaansa ulkona pihatöissä.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 274
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #3 : 13.05.11 - klo:21:37 »

Ajatellaan että kaikki notkuvat facebookissa tai muualla, mitä tapahtuu jos/kun pönttölä häviää?

Ainakin minä olen erittäin huono ja laiska soittamaan jos ei ole todella tärkeää asiaa, joten tuskin ääntäni kovinkaan moni kovin usein puhelimessa kuulee. Edes ne harvat joilla numero sattuu olemaan (kaikki voivat miettiä kuinka usein/harvoin joku pönttöläinen on viimeksi soittanut)

Sähköposti, koskahan on tullut viimeksi lähetettyä normaali sähköposti jollekin pönttöläiselle normaaliin sähköpostiin?

Pois häviävät pinnaketjut, mukava seurata mitä lintuja ja perhosia kukakin on nähnyt

Kuka viitsii järjestää pönttölän tapaamisia sähköpostin välityksellä, miten saada varmasti tieto kaikille kiinnostuneille?

 [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #4 : 13.05.11 - klo:21:45 »

No toi Facebook-juttu oli kärjistys, mutta jäljillä ollaan! Pönttölä alkaa olla todella hiljainen! Moniko muuten aikoo osallistua Säkylän miittiin? Löytyykö porukkaa pikkujouluun? Kiinnostasko porukkaa kuukauden lintu?mä en syyllistä ketään, sillä yhdessähän me tämä pönttölä tehdään. Nyt tuntuu, että aika ei riitä, mutta kyllä mulla pönttölä on aina se aamun eka ajatus :)

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #5 : 13.05.11 - klo:21:49 »

Kyllähän se heti vaikuttaa, jos muutama aktiivikirjoittaja on hissukseen. Nyt tuntuu monella olevan elämässäänkin rankkoja jaksoja menossa. Monesti on itsekin vain vilkaissut, ettei ole uutta päiväketjussa jne, ei jaksa itsekään yksinään puhua. Nyt on menneillään aktiivinen maasto- ja puutarhakausi, joten on hiljaiselo ihan ymmärrettävääkin.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #6 : 13.05.11 - klo:22:03 »

Anniina on kyllä ollut uskomattoman aktiivinen siihen nähden, että pitää hoitaa Otso, mies, työ ja lintuharrastus! Teillä ei vissiin siivota ym turhaa?

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #7 : 13.05.11 - klo:22:06 »

Meinasin provosoitua, mutta en sittenkään...   [:-P]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 910
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #8 : 13.05.11 - klo:22:08 »

Monesti on itsekin vain vilkaissut, ettei ole uutta päiväketjussa jne, ei jaksa itsekään yksinään puhua.
Juuri näin.
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #9 : 13.05.11 - klo:22:45 »

Mä ehdin jo provosoitua ja tavallaan koin hieman syyllistystä, nyt Jarmon jatkoviesti hieman lievitti tilannetta. Mä taas olen kokenut että viime aikoina kevään tullen ainakin kasvi ja lintupuoli on piristynyt ja keskustelua on syntynyt kunhan on keksitty hyvä ja mielenkiintoinen aihe.

Toisaalta hassua että syyksi monesti mainitaan esim. facebook, joka ei mielestäni ainakaan nykyään sekään kovin aktiivinen paikka ole paitsi pelien suhteen.

ano joo, ehkä huomenna pirteämpänä tulee positiivisempia asioita mieleen, nyt on raskas viikko takana ja mieli väsy...
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #10 : 13.05.11 - klo:22:47 »

Tunnustan syyllistyneeni "kurkkimiseen" viimeaikoina.  [:-I]
On jotenkin ollut sellainen kausi, olis ollut vaan sinne vali-vali ketjuun asiaa.
Jospa tästä vähitellen vaivat helpottais ja taas jaksais kiinnostua kirjoitteluunkin.
Pönttölä on kyllä ehdottomasti saatava pidettyä hengissä.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #11 : 13.05.11 - klo:22:59 »

Meitä kaikkia tarvitaan siihen, ettei Pönttölä näivety kokonaan! Pitäisi keksiä jotain kivaa! Millä me saataisiin se vanha fiilis takaisin?

tyto alba

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 185
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #12 : 13.05.11 - klo:23:08 »

Eikä! Älkää hävitkö minnekään, pönttöläiset! Olettehan te vielä siellä?
Kirjattu
Kirkkonummi

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #13 : 13.05.11 - klo:23:16 »

Tyto, täällä ollaan lätkäpeliä seuraten... Kääk!

tyto alba

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 185
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #14 : 13.05.11 - klo:23:20 »

Minulla on ollut sellainen tunne, että olen jotenkin ulkopuolinen. Mielelläni kirjoittaisin teille enemmänkin, jos se vain sopisi. Ja jos teillä on puutetta kirjoittajista... [:-I] [:-)]

Ehkä pitäisi laittaa jokin otsikko: tervetuloa mukaan kirjoittelemaan linnuista ja kaikesta mahdollisesta muustakin kivasta ketä tahansa!  [:-)]

Minulla ei ainakaan ole mitään facebook-sivua, eikä ehkä ihan kaikilla muillakaan.
Kirjattu
Kirkkonummi
 

Sivu luotiin 0.273 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.