Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mustajalkatylli  (Luettu 80 kertaa)

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Mustajalkatylli
« : 14.05.11 - klo:11:01 »








Ei, tämä ei ole Yyterissä pyörähtänyt mustajalkatylli, vaan Eilatissa kuvattu!  [:-)]

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mustajalkatylli
« Vastaus #1 : 14.05.11 - klo:11:03 »

Nyt muuten iski epäusko! Onko tuo ylemmän kuvan tylli kuitenkin joku muu?  [:-I]

Parus Major

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: Mustajalkatylli
« Vastaus #2 : 14.05.11 - klo:11:03 »

 :-)) Nice! Kävin heti katsomassa vieläkö Lietteillä on näkyny k.o kaveria...ei ole...onneksi. Ei tule paineita kun on vähän huono kelikin.
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Jarmo

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 154
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mustajalkatylli
« Vastaus #3 : 14.05.11 - klo:11:08 »

Mitäs renkaissa luki [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mustajalkatylli
« Vastaus #4 : 14.05.11 - klo:11:10 »

Mitäs renkaissa luki [:-)]

En tiedä. Lintu on kuvattu ihan Eilatin lintuaseman luota, eli oli varmaan just saanut rinkulat koipiinsa!  [:-)]

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mustajalkatylli
« Vastaus #5 : 14.05.11 - klo:11:15 »

Kävin heti katsomassa vieläkö Lietteillä on näkyny k.o kaveria...ei ole...onneksi. Ei tule paineita kun on vähän huono kelikin.

Mä olen myös pienellä kauhulla seurannut mustajalkatylli-tilannetta... Toivottavasti kukaan ei kaiva sitä nyt esiin, ettei meidän tarvii lähteä kaahaamaan Poriin, kun Pasi pääsee töistä!  [:-DD]

Parus Major

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: Mustajalkatylli
« Vastaus #6 : 14.05.11 - klo:11:26 »

Kävin heti katsomassa vieläkö Lietteillä on näkyny k.o kaveria...ei ole...onneksi. Ei tule paineita kun on vähän huono kelikin.

Mä olen myös pienellä kauhulla seurannut mustajalkatylli-tilannetta... Toivottavasti kukaan ei kaiva sitä nyt esiin, ettei meidän tarvii lähteä kaahaamaan Poriin, kun Pasi pääsee töistä!  [:-DD]

Pitäiskö lähteä hakemaan sitä ensi viikonlopuksi? [:-)]
Nyt on vähän nihkeä keli. Lietteillä on ollut jo sitä peruslajistoa, mutta aika hiljaista vielä. Jospa ensi viikonlopuksi vähän parempaa pudotussäätä?
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Mustajalkatylli
« Vastaus #7 : 14.05.11 - klo:11:27 »

Kävin heti katsomassa vieläkö Lietteillä on näkyny k.o kaveria...ei ole...onneksi. Ei tule paineita kun on vähän huono kelikin.

Mä olen myös pienellä kauhulla seurannut mustajalkatylli-tilannetta... Toivottavasti kukaan ei kaiva sitä nyt esiin, ettei meidän tarvii lähteä kaahaamaan Poriin, kun Pasi pääsee töistä!  [:-DD]

Pitäiskö lähteä hakemaan sitä ensi viikonlopuksi? [:-)]
Nyt on vähän nihkeä keli. Lietteillä on ollut jo sitä peruslajistoa, mutta aika hiljaista vielä. Jospa ensi viikonlopuksi vähän parempaa pudotussäätä?

Ei ensi viikonlopuksi. Mulla alkaa yövuoro, ja on parempi pysytellä ihan kotimaisemissa!
 

Sivu luotiin 0.233 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.