Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Näytä uudet vastaukset viesteihisi - osiosta kysymys  (Luettu 592 kertaa)

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 811
  • ***Keiju***

Voin varmaankin tässä osiossa kysäistä tuosta yllä olevasta osiosta?!

Nimittäin mieleeni tuli, että sinne kun kertyy noita vastauksia, eivätkä näköjään (vissiin) poistu, vaikka itse foorumilla noita uusia viestejä jo availee.

Niin kun niitä sivuja kertyy sinne sitten ihan mahdoton määrä, vai kuinka? [:-I]
Itselläni on siellä jo 9 sivua. Putoaako jossain vaiheessa kuitenkin niitä vanhoja sivuja sieltä pois, vai miten on?
Ja rasittaako tuokin sitten koko tätä foorumin softaa.. tai miten sen nyt sanoisin.
Toisin sanoen, viestien määrän kasvussa olisi rasitteena foorumin kokonaisuuteen.

Toivottavasti esitin asian ymmärrettävästi? [:-I] [:-)]

Ihmettelynä vain tämä kysymys tuli mieleeni!
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Risto

  • Vieras
Vs: Näytä uudet vastaukset viesteihisi - osiosta kysymys
« Vastaus #1 : 25.10.06 - klo:21:36 »

Minä en kuormituksesta tiedä mitään varmaa, mutta jos klikkaat siinä viestien yläpuolella oikeassa reunassa olevaa täppiä, jossa sanotaan, että "merkitse kaikki viestit luetuksi" niin ainakaan sinun koneesi ei kuormitu niistä enään.  [:-I]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 811
  • ***Keiju***
Vs: Näytä uudet vastaukset viesteihisi - osiosta kysymys
« Vastaus #2 : 26.10.06 - klo:20:55 »

Kiitos Risto vastauksestasi! [:-)]

Niin, lähinnä vain ihmettelin tuota osiota. En ole käynytkään siellä kuin muutaman kerran koko aikana.
Kyllä nämä viestit joita täältä foorumin kautta normaalisti lukee ja aukaisee, näköjään eivät jää sinne osioon laisinkaan. Kokeilin tuota äsken tällä aihe alueella, luettuani tämän, niin ei ollut siellä. :)

Tuosta osiosta on ainakin silloin hyötyä, jos sattuu olemaan pitemmän ajan pois täältä foorumilta. :))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaitsu.

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 835
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Vs: Näytä uudet vastaukset viesteihisi - osiosta kysymys
« Vastaus #3 : 26.10.06 - klo:22:32 »

Kyllä nämä viestit joita täältä foorumin kautta normaalisti lukee ja aukaisee, näköjään eivät jää sinne osioon laisinkaan. Kokeilin tuota äsken tällä aihe alueella, luettuani tämän, niin ei ollut siellä. :)

Vastasit tuossa juuri itse omaan kysymykseesi. Eli viestit pysyvät uusien viestien listalla siihen asti kunnes ne on luettu. Lukemisen vaihtoehtona on tuo Riston neuvoma tapa.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 811
  • ***Keiju***
Vs: Näytä uudet vastaukset viesteihisi - osiosta kysymys
« Vastaus #4 : 27.10.06 - klo:14:37 »

Ok. Kiitos vastauksista! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.257 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.