Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiedättekö mitä?  (Luettu 243 kertaa)

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Tiedättekö mitä?
« : 28.10.06 - klo:10:37 »

58 päivää jouluun! Jos laskee tän päivän ja jouluaattopäivän mukaan! Alle pari kuukautta enää! Kohta alkaa jo joulutavaroita oleen kaupoissa!  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #1 : 28.10.06 - klo:10:38 »

Ihanaaa! Joulu on yes, jouluhössötys NO!  [:-P]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #2 : 28.10.06 - klo:10:41 »

58 päivää jouluun! Jos laskee tän päivän ja jouluaattopäivän mukaan! Alle pari kuukautta enää! Kohta alkaa jo joulutavaroita oleen kaupoissa!  [:-)] [:-)]
Joulutavaroita on paljon ja lisää tulee röykkiöittäin, myyjät näkyy purkavan niitä paketeistaan, kuin joululahjoja  :-))
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #3 : 28.10.06 - klo:10:45 »

Arvatkaa kuka meillä saa eniten lahjoja? (joo joo ei lahjat oo pääasia, mut nyt on!) :-))
Kirjattu

talitintti

  • Vieras
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #4 : 28.10.06 - klo:11:05 »

Älkää puhuko paketeista, mä en oo saanu yhtään pakettia moneen vuoteen [:-/]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #5 : 28.10.06 - klo:11:11 »

Arvatkaa kuka meillä saa eniten lahjoja? (joo joo ei lahjat oo pääasia, mut nyt on!) :-))

Elvarin ensimmäinen joulu. Joten lahjatulva varmaan on melkoinen.  :-)) Muuten en minäkään tuosta hössötyksestä perusta.  [:-I]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 328
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #6 : 28.10.06 - klo:11:12 »

Joulu ja hössötys on kivaa  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #7 : 28.10.06 - klo:11:28 »

AAAAAAARGH! Eihän nyt ole vielä edes marraskuu, eikä täällä ole hiutalettakaan lunta! Ja joulukarkkeja on jo kauppojen hyllyt piukassa...

Rakastan joulua ja joulunaikaa, vihaan kaupallisuutta. Ennen kaikkea vihaan sitä, että ihmisten on muka pakko hankkia kaikki joululahjat viikkoa ennen aattoa. Itse aloitin jo heinäkuussa... mutta niinpä teenkin suurimman osan lahjoista itse. Ainoastaan syötävät teen aattoviikolla, etteivät pilaannu.

Mutta jos tietää, mitä lähimmäiset toivovat joululahjaksi, mikä ihme estää ostamasta ei-pilaantuvaa jo hyvissä ajoin? Vaikka suoraan edellisen joulun jälkeen?  :-))
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #8 : 28.10.06 - klo:11:44 »

Minä tykkään Joulusta,en niinkään siitä kauheasta kaupallisesta hössötyksestä vaan siitä että minulle rakkaat ja läheiset ihmiset tulevat luokseni joulun viettoon.Vuosien myötä on tullut paljon perinteitä joulun viettoon,kuten jouluaaton keskipäivällä kuunneltava ja katsottava Joulurauhan julistus televisiosta ja paljon,paljon muita perinteiseksi tulleita tapoja.
Siksi sanonkin joululle,tervetuloa kun sen aika koittaa.
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #9 : 28.10.06 - klo:13:13 »

Jouluruuhkat ne vasta onkin mukavia! Meet johonkin Stockmannille vähän ennen jouluu, jo on mukavasti ihmisiä liikkeellä!
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #10 : 28.10.06 - klo:14:36 »

Henri,ei kiitos minulle Stockmannin tai minkään muunkaan kaupan jouluruuhkaan.Yritän välttää mahdollisimman paljon jouluruuhkassa liikkumista.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #11 : 28.10.06 - klo:14:44 »

 

Minustakin joulu on kiva, kunhan ei tarvitse kamalasti hössöttää. Varsinki kaupat ovat minulle kauhistuksen paikka. Yritän hoitaa kaiken niin etten joudu kuin pakolliset ruokaostokset hoitamaan viimeisen viikon aikana. 
Tavarataloihin minua ei saa mikään menemään enää siinä vaiheessa.
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #12 : 28.10.06 - klo:15:07 »

Tänä vuonna joulun luulisin olevan kiva, kun Tirppi tulee kera avokkinsa ja Potterin. Viime vuonna tulivat vasta joulupäivänä ja silloinhan joulu on jo ohi!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Tiedättekö mitä?
« Vastaus #13 : 28.10.06 - klo:18:43 »

Tuosta Katin kommentista tulikin mieleeni: Miksi Suomessa turhan usein ihmiset koristelevat kämppänsä joulukuntoon jo marraskuussa ja sitten joulukrääsä lentää roskiin heti joulupäivänä? Meillä on ollut tapana juhlia vasta aatonaatosta ja sitten melkein loppiaiseen. No, äiti oli opettaja, että siinä oli koko pitkä joululoma aikaa... Mutta aatonhan pitäisi olla vasta joulun alku?
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.106 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.