Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.10.Sunnuntai  (Luettu 1074 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 328
  • Itä-Uusimaa
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #15 : 29.10.06 - klo:09:47 »

Huomenta  [:-)]
Pakkasta ja aurinkoista ..ihan kiva ilma, kunhan
ei vaan ala taasen tuulemaan.
Kivaa sunnuntaita kaikille  [:45]


Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jaska

  • Vieras
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #16 : 29.10.06 - klo:09:49 »

Jarmo se jaksaa laskea !  [:-DD] Onneksi tonnikerhoon vielä piiiitkä matka...
Ulkolämpötilasta puheenollen, kissalämpömittari näyttää kolmea minuuttia, eli pakkasen puolella taidetaan olla.  :-)) Lintujen ruokailulla käy sellainen huiske, että taas piti täyttää varastoja, mies suunnittelee suurempaa säiliötä.
Mikäs ihanuus tuonne yläpuolelle olikaan ilmestynyt viestiä kirjoittaessani ?  :-O
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #17 : 29.10.06 - klo:09:52 »

  [:45] Johan olikin Pihalinnulla mukavat mietteet. :-))

Puoliaurinkoista sunnuntaita.  Mittari oli äsken nollassa ja huju käy.

Täällä istun rätti kaulassa.  Eilen tuli oltua vetoisassa paikassa, niin eipä tehnyt niskalle moinen hyvää. [:-/]

Kellot siirsin vasta aamulla, niin sain ähätellä, et saanpa nukkua huoleti vielä tunnin lisää. :-))

Piristävää ja aurinkoista päivää kaikille. [:45] [:45]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #18 : 29.10.06 - klo:10:03 »

Nätti kuva närhestä. Täällä on kaikki kellot siirtämättä, ainoastaan tietsikan kello taitaa olla oikeessa! [:-)]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #19 : 29.10.06 - klo:10:10 »

Minni, ihana närh! Minä kun asun sen verran kaupungissa ettei niitä näy...

Ohhoijaa, vielä kun saisi kissan ajastettua niin ettei se herättäisi kello seitsemän. Sillä on inhottava tapa pistää pieni kylmä märkä kuononsa ylähuuleen, mikä herättää takuulla, ja jos sille kääntää selkänsä ja yrittää jatkaa nukkumista se tökkii mua kylkiluihin tassuilla ja minä kun kutian ihan vietävästi... Ei auta edes paksu peitto.  [:-P]

Pyykkiä päivemmällä, josko sitä nyt ottaisi toisen kupillisen teetä ja lukisi lehden loppuun. Piti vaan tulla katsomaan että josko tietokone on vaihtanut kellonsa ja sitten sitä jo huomasikin ajautuneensa tänne...  :-))
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #20 : 29.10.06 - klo:10:16 »

Syksyistä sunnuntaihuomenta!
Eipä mennyt flunssa ohi ihan kivuttomasti: silmätulehdusta ja kaikenmaailman tulehtuneita rauhasia kävin lääkärille näyttämässä ja nyt syön sitten antibiootteja ja tökin salvaa silmiin. Ja olen noin 80 euroa köyhenpi, mutta jos tästä olisi suunta vain parempaan. [:-)]
Huomenna pitäisi töihin päästä.
Isoja rastasparvia on liikkeellä pihlajissa.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 294
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #21 : 29.10.06 - klo:10:18 »

kaikille paranemisia  [:5]

Nyt aurinko noussut jo esiin ja pihan puolellakin mittarissa 3,8 plussaa. Ulkovaatteita päälle ja palauttamaan pari kirjaston kirjaa luukusta ja samalla voisi kokeilla onko joku kaupan ovikin aukija sitten sotilaskodin kaakaokupillisen kautta postilaatikolle ja kotiin  [:-)]

 [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #22 : 29.10.06 - klo:10:20 »

Aurinkoista lokakuun viimeistä sunnuntaita joka pöntölle.Täällä -2 astetta pakkasta ja kylmän tuntuinen tuuli lisää ilman kylmyyttä.
Aamuteetä kohta juomaan kera päivän tuoreen lehden.

Jaskalle 600:n  [:52] ja Marjulille 200:n  [:52] töräytykset.
Talvisia pakkaslukemia luvassa koko viikoksi,joten jokohan se talvi tuli tänne jäädäkseen?Tykkäisin kyllä,että pysyisi lämpötilat pakkasen puolella sen takia ettei olisi niitä loskakelejä ollenkaan.Pysyisi jalat kuivana kulkiessa ulkona.

Kaikille sairastaville toipumista sairauksistaan  [:75]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 163
  • Lahti
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #23 : 29.10.06 - klo:10:21 »

Huomenta päivää...pari astetta pakkasta ja pikku kerros lunta on maassa.Täällä myöskin valtaisia rastasparvia liikenteessä ja ruokintapaikallani aikamoinen sutina.Kyllä koirakin liikkui aivan eri vauhdilla tänäaamuna,kun se ikävä sade on loppunut....
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #24 : 29.10.06 - klo:10:28 »

Minni, ihana närh! Minä kun asun sen verran kaupungissa ettei niitä näy...

Ohhoijaa, vielä kun saisi kissan ajastettua niin ettei se herättäisi kello seitsemän. Sillä on inhottava tapa pistää pieni kylmä märkä kuononsa ylähuuleen, mikä herättää takuulla, ja jos sille kääntää selkänsä ja yrittää jatkaa nukkumista se tökkii mua kylkiluihin tassuilla ja minä kun kutian ihan vietävästi...

Kissan pikkukuono on pientä, mutta kun sakemanni (koira) työntää aamuisin märän ja kylmän kuonon naamaan kiinni ja hönkäsee, että RUOKAA!, niin se se vasta on jotain! :-))


(miten mulla tää lainaus tulee aina näin typerästi!)
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #25 : 29.10.06 - klo:10:55 »

Talvista Sunnuntaita Oulusta!
Pakkasta -7--8 astetta ja aurinko paistaa ja lunta on maassa noin 15-20cm.
Talvi tuli sitten rysäyksellä, ja taitaapi lumi jäädä pysyväksi, pakkasta ennustettu
koko ensi viikoksi, talvi vain kiristää otettaan.

Leppoisaa Sunnuntaita Kaikille   [:-)] [:-)]
Kirjattu
#Jani#

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #26 : 29.10.06 - klo:11:16 »

Yöllä olikin pakkasta -3 ja nyt 0  Naapuri hurruuttaa sitä karseeta lehtien puhalluskonetta ja  toinen seisoo vieressä harja kädessään.

Että noi kellonsiirrot hämmästyttää edelleen tässä koneessahan onkin aika siirtynyt itsestään taaksepäin oikeaan aikaan. Miksei kännykässäni?  Kävin keittiössä, siellä seinäkello on  klo 12.00 ja kun ajattelee se onkin klo 11.00.
Veke on ollut tosi reipas. siirtänyt 11 kelloa kerrallaan huh huh... en jaksa kaikkia kellojani siirellä samana päivänä jatkan myöhemmin.

Voi kun saisin itteni ovesta ulos, täällä sisällä on niin paaaaaljon mielenkiintoista ja oikeastaa oven ulkopuolellakin.
Sairaille siedettävämpää olotilaa ja paranemista  [:-)]   Leppoisaa Sunnuntaita   [:59]

Lisäys--> Ihana kaunis Närhi Minnillä!   (ensivilkaisulla ajattelin että Matkijalinnulta tuli joku eksoottinen lintu)
 
« Viimeksi muokattu: 29.10.06 - klo:11:21 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #27 : 29.10.06 - klo:11:19 »

Minni, ihana närh! Minä kun asun sen verran kaupungissa ettei niitä näy...

Ohhoijaa, vielä kun saisi kissan ajastettua niin ettei se herättäisi kello seitsemän. Sillä on inhottava tapa pistää pieni kylmä märkä kuononsa ylähuuleen, mikä herättää takuulla, ja jos sille kääntää selkänsä ja yrittää jatkaa nukkumista se tökkii mua kylkiluihin tassuilla ja minä kun kutian ihan vietävästi...

Kissan pikkukuono on pientä, mutta kun sakemanni (koira) työntää aamuisin märän ja kylmän kuonon naamaan kiinni ja hönkäsee, että RUOKAA!, niin se se vasta on jotain! :-))


(miten mulla tää lainaus tulee aina näin typerästi!)

Yksinkertaista, rakas Lisa! Kun katsot tarkkaan tuota lainausruudun sisältöä, huomaat että edellisen lainauksen alla on hakasuluissa /quote, teet vaikka rivinvaihdon tai pari sen ALLE ja alat kirjoittaa vasta siihen. Sitten tulee sinun teksti ulos lainauslaatikosta. Sen voi tarkistaa vaikka esikatselusta ensin...

Korjaus: jossain oli jäänyt yksi quote sulkematta... just kun kuvittelin pääseväni opettamaan...  [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #28 : 29.10.06 - klo:11:20 »

Laura: Oletko nyt aivan varma , että olet täysin työkykyinen jo huomenna ? Antibiootit, silmävoiteet sun muut huomioonottaen... :-O Vai onko ihan PAKKO päästä ?
Kehuin just työterveyslääkärille, etten ole syysflunssaakaan sairastanut, kauankohan tässä porskutan näin tyytyväisenä ?  [:-I] Mitä nyt niitä selkävaivoja vähäsen...
Upea ilma ulkona, taidan jossain vaiheessa yrittää edes hyötyliikkua, Jarmolla on hyvä ohjelma !  :-))

P.S. Eksoottiselta se närhi minustakin näytti ! Niin kauniit värit, ääntä kun ei kuullut... [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 29.10.06 - klo:11:22 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 29.10.Sunnuntai
« Vastaus #29 : 29.10.06 - klo:11:22 »


Ruusun sulle antaisin, mut mistä mä sen saan, kun halla vei sen kukkasen ja lumi peitti maan.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.