Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nokia Lumia  (Luettu 256 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Nokia Lumia
« : 27.10.11 - klo:20:18 »

http://www.iltalehti.fi/digi/2011102714653953_du.shtml


Jos ei olisi puhelinta voisi kiinnostaakkin [:-)]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #1 : 27.10.11 - klo:21:22 »

Tuo kaheksan satanen saattaa kiinnostaakin, kun nykyisestä 7 vuotta vanhasta kännykästä alkaa jo akun kesto heikentyä ja tässä oleva navikaattorikin on jo vanha ja tähän navikaattoriinkaan ei ole saanut uusia päivityksiä enää vuosiin.  [:-(]

Jos laskee, että ostaa tähän vanhaan puhelimeen uuden akun ja uuden navikaattoriohjelman, niin eihän siihen tarvitse enää montaakaan euroa laittaa lisää, kun saa jo tuon uuden kaheksansatasen.  [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #2 : 27.10.11 - klo:21:48 »

Ihan ok näköne, mutta kun on jo tuo N8, saa riittää. On kameraa, navigaattoria ja soitinta ihan nokko.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #3 : 28.10.11 - klo:13:02 »

Mitään Nokia Lumioita ei varmaankaan hankita, mutta edessä olis kyllä uusien puhelimien hankinta. Noissa meidän n. 3,5 vuotta vanhoissa puhelimissa kun ei meinaa enää akuissa virta kestää. Operaattoriakin pitäis vaihtaa, ottaa puhelinliittymät ja mokkula samasta paikasta.
Ihan rupee ahistamaan kun ajattelen, että pitäis lähteä asiaa kauppaan hoitamaan. Ei nimittäin ole harmainta hajua, että mikä operattori olis paras ja minkälaiset kännykät ja liittymät tarvittais. Huoh! [?] Elisan/Saunalahden mokkula ainakin toimii hyvin mökillä, mun lainamokkula on nimittäin Elisan ja sen toimivuutta on siis testattu mökillä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #4 : 28.10.11 - klo:15:11 »

Voin Tiina erittäin lämpimästi suositella Saunalahtea. Mulla on sellainen liittymä että on ilmaista soittaa saunalahteen, Elisaan ja Kolumbukseen ja totisesti on puhelinlaskut olleet pienet. Äidillä on Saunalahden mokkula ja hyvin pelittää. Mulla on puhelimessa Sauniksen nettiliittymä ja hyvin pelaa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #5 : 28.10.11 - klo:16:18 »

Voin Tiina erittäin lämpimästi suositella Saunalahtea. Mulla on sellainen liittymä että on ilmaista soittaa saunalahteen, Elisaan ja Kolumbukseen ja totisesti on puhelinlaskut olleet pienet. Äidillä on Saunalahden mokkula ja hyvin pelittää. Mulla on puhelimessa Sauniksen nettiliittymä ja hyvin pelaa.

Saunalahti toimii mullakin hyvin. Lähes joka paikasta on nettiyhteys puhelimella onnistunut. Ja ne ilmaiset puhelut.... mun laskut nyt ei kyllä koskaan ole isoja, kun en tykkää puhelimessa rallattaa ja vain pakon edessä soittelen.
Mulla on mobiililaajakaista Nopsa, 13,90€/kk
Näköjään puhelinliittymänä Tikka, 3,90€/kk. Hitto, enpäs tajunnutkaan, että mulla on aika hurja perusmaksu siihen nähden, mitä puheluista tulee!  :-O

Mä muuten enimmäkseen nykyään käyn kotoa ihan kännykällä katsomassa uudet Pönttö- ja FB-kuulumiset. Siksi mä tykkään mun "Ipanasta", jolla se on helppoa..... Ilman silmälaseja näen jopa tihrustaa siitä, mutta kieltämättä kirjoitusvirheitä tulee enemmän. Mutta jos mä avaan koneen, ei mulle riitä muutaman minuutin surffaus, vaan jään persuksista kiinnin tähän tuoliin!  [:17]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #6 : 28.10.11 - klo:16:21 »

LUMIA on ihan nätti nimi, mutta pikkuinen moka nokialaisille on käynyt.... olisi ensin kannattanut tsekata maailman pääkielet, että mitä se tarkoittaa  [:-I] [:-DD]  [:17]

http://www.iltasanomat.fi/digi/nokian-moka-uuden-puhelimen-nimi-lumia-on-espanjaksi-prostituoitu/art-1288423571306.html

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #7 : 28.10.11 - klo:16:52 »

 Mitähän se tarkoittikaan se Pajero, joka yhdistetään erääseen autoon. Espanjassa se tarkoittaa... [8-)]

Löytyy myös ko. linkin uutisesta. Kummaa porukkaa nuo espanjalaiset.  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #8 : 29.10.11 - klo:08:36 »

Tuo sana lumia on kai kuitenkin joku murre tai slangisana, ei ihan virallista espanjankieltä. Näin mä ainakin jostain luin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Nokia Lumia
« Vastaus #9 : 29.10.11 - klo:12:57 »

Mulla on Sauniksen €uronpäivät liittymässä eli voin soittaa vaikka 24h €urolla/pv. HTC:ssä niin ikään myös Sauniksen laajakaista joka lupaa 15 megaa mutta totuus on 1-5 megaa paikasta riippuen 13.90 €uroa/kk. Jossain itiksessä voi päästä nettiin nopeamminkin, en ole kokeillut.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.296 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.