Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valokuvaus-aiheisia lehtiä  (Luettu 109 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Valokuvaus-aiheisia lehtiä
« : 18.11.11 - klo:10:16 »

Mulla on nyt ollut viikon lainassa työkaverilta Kamera-lehti. Se olisi nyt tarjouksessa ja se vaikuttaa tosi hyvältä. Uusimmassa numerossa oli mm ohjeita kaamoksessa kuvaukseen. Esimerkkikuvissa on aukot ja ajat ja isot ym, minkä avulla aloittelijan on helpompi lähteä haarukoimaan.
http://www.kamera-lehti.fi/kauppa/lehtitilaukset.html

Hiukan tekisi mieli ottaa vuoden tarjouspaketti. Mutta onko muita vastaavia? Ideanahan tietty olisi kätevää tilata joku toinen lehti ja sitten aina lainailla niitä tän kaverin kanssa!

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Valokuvaus-aiheisia lehtiä
« Vastaus #1 : 18.11.11 - klo:10:20 »

Filmiaikana tuli tämä lehti muutaman vuoden. Nykyään tietoa saa netistä niin hyvin että painettu sana jää toiseksi. Tuo Varesvuon kirja on kyllä hyvä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Valokuvaus-aiheisia lehtiä
« Vastaus #2 : 18.11.11 - klo:12:26 »

Nyt oli pakko ostaa Alepasta vertailun vuoksi DIGIKUVA-LEHTI. Pohjoismaiden suurin. Mulla taitaa illalla töissä olla yllinkyllin aikaa tutustua siihen!
Netistä toki löytyy tietoa, mutta kun mä tykkään unilääkkeeksi ottaa muutaman sivun lehteä  [:-DD]


Muokkasin lehden nimen

http://www.lehtiapaja.fi/Bonnier/Digikuva
« Viimeksi muokattu: 18.11.11 - klo:16:51 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Valokuvaus-aiheisia lehtiä
« Vastaus #3 : 23.11.11 - klo:16:38 »

Digikuva-lehdelläkin oli tarjous!
Se oli ehdottomasti parempi sängyssä selällään luettavaksi, enkä mä puolisokea juuri muuten pystykään lukemaan kuin sängyssä ilman silmälaseja. Eli valinta oli aika helppo!  :-))

Kamera-lehdessä on upeita kuvia ja se on laadukkaammasta materiaalista tehty jne, eli ihan mahtavan upea lehti, mutta niin jäykkä, ettei sitä oikein saa käännettyä "nurinniskoin" eli sitä ei pystynyt sängyssä lukemaan sellaisena A4-kokoisena.  [:-I]
 

Sivu luotiin 0.246 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.