Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kevään linturetki saaristoon  (Luettu 2545 kertaa)

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #15 : 26.01.12 - klo:23:10 »

Kiinnostuksensa saaristoretkestä ovat ilmaisseet:

Tiina ja Repe
Kaija ja Pasi
Punis
Muru
Pia58
Titti
Anniína ja Otso?
Töyhtis

siis noin 11 tai 9

Mikäs olis hyvä ajankohta, jota voisi alkaa järjestelmään? Kyselenkö valmispakettia vai aletaanko säätämään itse?
Laittakaa ajakohtia jolloin teille sopii ja sitten millaista pakettia toivotaan ja mihin...katsotaan sitten minne päästään ja milloin?
Kirjattu

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #16 : 27.01.12 - klo:08:33 »

Ei tornien taisto viikonloppuna eli 5.5. Muuten ei ole vielä suunniteltuna mtään ohjelmaa noin kauas  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #17 : 27.01.12 - klo:09:28 »

Meille käy kans periaatteessa mikä viikonloppu vaan. Repen mukaanpääsy on sitten tietty kiinni siitä saako vapaapäivän, jos osa retkestä osuu arkipäivälle. Jos siis retki on vaikka perjantai-sunnuntai. Mutta mä voin kyllä lähteä mukaan yksinkin, se ei ole ongelma.
Olisko noi valmispaketit sellaisia, että niissä retken järjestäjä pääsisi helpommalla [:-I]. Ja meillä ei ole niin väliä silläkään mihin retki suuntautuu, Utö tai Jurmo tai joku muu, kaikki käy :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #18 : 27.01.12 - klo:19:53 »

Jos viikonloppuna, niin minullekin käy kai aika hyvin milloin vaan. Toivottavasti ei taas tule jotain kummaa just samaksi päiväksi mikä päätetään.
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #19 : 20.02.12 - klo:19:51 »

Kenelle kaikille kävisi viikonloppu 27. -29.4. Utössä?

Majoituksen hintoja Utössä:
Matkustajakoti Fågellissa 2 hh /kahdelta yöltä 64 euroa /hlö sis. aamiaisen ja liinavaatteet.
Rivitalomajoituksessa 2 hh + keittiö = 340 euroa 2 yötä eli siis 81 euroa / hlö.

Yhteysalus Eivor liikennöi Pärnäisistä (Nauvo) Utöhön
meno pe 18:15 perillä klo 23:15 Utössä
paluu su 11:15 perillä klo 16:15 Pärnäisissä

Jurmossa näytti olevan mökit aika täynnä kaikki viikonloput pitkälle kesään.

Anteeksi, että on ollut vähän viivettä tässä järjestelyhommassa  [:-I] on tässä ollut kaikenlaista  [:18]





Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #20 : 20.02.12 - klo:20:07 »

Minulle nyt kyllä käy tuo mutta pitää selvittää millä sinne nauvoon täältä pääsee...Ei taida tältä suunnalta autolla olla sitten ketään tulossa...
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #21 : 21.02.12 - klo:23:17 »

JIIIHAAA  [KIPPIS]
Minulle käy tuo 27-29.4 vkloppu, kuin myös tuo aikaisempikin, jos vaan saan töistö "pekkasia"  [:-)] Majoituksista kumpitahansa vaihtoehto käy! Nyt vaan on kysyttävä pomolta pääseekö töistä lähtemään niin ajoissa, että ehtii lauttaan........kunhan vkloppu selviää.
« Viimeksi muokattu: 21.02.12 - klo:23:30 kirjoittanut Titti »
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #22 : 22.02.12 - klo:14:39 »

Koko mun litania katos. Nyt ei vaan jaksa heti uudelleen.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #23 : 22.02.12 - klo:16:14 »

Mulle sopii tuo viikonloppu 27.-29.4. Repe ei halua lähteä, mutta mä voin kyllä lähteä yksinkin.
Sama juttu vaan kun Puniksellakin, että tarviin kyydin. Voin kyllä tulla "jonnekin" mistä joku sitten poimii mut kyytiin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #24 : 22.02.12 - klo:16:24 »

Mulle sopii tuo viikonloppu 27.-29.4. Repe ei halua lähteä, mutta mä voin kyllä lähteä yksinkin.
Sama juttu vaan kun Puniksellakin, että tarviin kyydin. Voin kyllä tulla "jonnekin" mistä joku sitten poimii mut kyytiin.

Tiina,sen verran tiedän että bussilla pitäisi mennä Kaarinaan ja sieltä kulkee yhteysbussi Nauvon lauttarantaan jos bussilla pitää mennä...
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #25 : 22.02.12 - klo:16:28 »

Mulle sopii tuo viikonloppu 27.-29.4. Repe ei halua lähteä, mutta mä voin kyllä lähteä yksinkin.
Sama juttu vaan kun Puniksellakin, että tarviin kyydin. Voin kyllä tulla "jonnekin" mistä joku sitten poimii mut kyytiin.

Tiina,sen verran tiedän että bussilla pitäisi mennä Kaarinaan ja sieltä kulkee yhteysbussi Nauvon lauttarantaan jos bussilla pitää mennä...

Ok. Kattellaan miten saataisiin ittemme sinne lauttarantaan. Varmaan jotenkin järjestyy. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Erkki K

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 705
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #26 : 22.02.12 - klo:17:15 »

Kyllä Utössä taas keväällä pitää käydä. Toivottavasti pääsen tämän porukkaretken mukaan. Ajankohdasta on kiinni.  [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #27 : 22.02.12 - klo:17:49 »

Mulle sopii tuo viikonloppu 27.-29.4. Repe ei halua lähteä, mutta mä voin kyllä lähteä yksinkin.
Sama juttu vaan kun Puniksellakin, että tarviin kyydin. Voin kyllä tulla "jonnekin" mistä joku sitten poimii mut kyytiin.

Tiina,sen verran tiedän että bussilla pitäisi mennä Kaarinaan ja sieltä kulkee yhteysbussi Nauvon lauttarantaan jos bussilla pitää mennä...



Ok. Kattellaan... Ford-kuljetus toimii, jos Tiina jotenkin pääset Riihimäelle...tai Hesaan, josta Puniksen voi poimia mukaan.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #28 : 22.02.12 - klo:18:08 »

Mulle sopii tuo viikonloppu 27.-29.4. Repe ei halua lähteä, mutta mä voin kyllä lähteä yksinkin.
Sama juttu vaan kun Puniksellakin, että tarviin kyydin. Voin kyllä tulla "jonnekin" mistä joku sitten poimii mut kyytiin.

Mulla vähän sama juttu. Jonnekin poimintapaikalle tulisin. Mika ei lähde mutta minua kyllä kiinnostaisi.
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #29 : 22.02.12 - klo:18:12 »

Mulle sopii tuo viikonloppu 27.-29.4. Repe ei halua lähteä, mutta mä voin kyllä lähteä yksinkin.
Sama juttu vaan kun Puniksellakin, että tarviin kyydin. Voin kyllä tulla "jonnekin" mistä joku sitten poimii mut kyytiin.

Mulla vähän sama juttu. Jonnekin poimintapaikalle tulisin. Mika ei lähde mutta minua kyllä kiinnostaisi.

Muru...Pääsetkö Helsinkiin?
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.259 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.