Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kevään linturetki saaristoon  (Luettu 2661 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #45 : 23.02.12 - klo:13:58 »

Juu, sitä tarkoitin, että hinnat on liki samat kuin muissakin majoituksissa. Ja max. henkilömäärä on 6/mökki. Meitä on nyt kai 7 suht varmaa lähtijää, joten 2 mökkiä olis kai tarvis. Ja onko ne vapaanakaan [:-I].
Töyhtis, Muru, Punis, Pia, Suvi, Titti ja Tiina. Erkki K kyllä mahtuis mukavasti porukkaan! :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #46 : 23.02.12 - klo:14:05 »

Huomasin nyt, että nuo on viime vuoden hinnat, mutta tuskin paljon ovat muuttuneet.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #47 : 23.02.12 - klo:15:08 »

Minä ymmärsin väärin hinnat,sori  :-O [:-P]     Jos kuusi mimmiä saadaan yhteen mökkiin kerran ni hyvä hintahan tuo sitten on...
 [:-)]
Kirjattu

Erkki K

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 705
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #48 : 23.02.12 - klo:17:25 »

Se lähtöpäivä, 27.4. on Kansallinen Veteraanipäivä ja olen lupautunut puheen pitäjäksi juhlaan. Se siitä minun retkestäni!  [:´(]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #49 : 23.02.12 - klo:18:00 »

Se lähtöpäivä, 27.4. on Kansallinen Veteraanipäivä ja olen lupautunut puheen pitäjäksi juhlaan. Se siitä minun retkestäni!  [:´(]

No just,voi harmi...
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #50 : 23.02.12 - klo:18:03 »

Taitaa olla siis naisporukan matka ja 7 meitä taitaa nyt sitten olla lähdössä  [:-)] kun Erkki ei pääse mukaan  [:-(]
Kirjattu

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #51 : 24.02.12 - klo:08:31 »

Miten myöhäisessä vaiheessa nuo mökit pitää perua ilman rahan käyttöä?  [:-I] Jos meitä on 7 niin voitaisko harkita että oltaisiin yhdessä mökissä?   :-)) Useissa paikoissa on tilaa yhdelle ylimääräiselle henkilölle. Olisi halvempaa kuin että 7 jakaa 2 mökin kustannukset  [:-)]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #52 : 24.02.12 - klo:10:26 »

Ei niihin mökkeihin kyllä 7 henkilöä saa tungettua, tulee liian ahdasta. Mökeissä on 2 hyvin pientä makuuhuonetta ja olkkarin sohvasta tulee lisävuode 2 henkilölle.
Jos meitä on 7 henkilöä ja mökkien hinnat on 325€+275€=600€, niin hintaa tulee 85,71€/hlö.

Mulle kyllä käy se hostellimajoituskin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #53 : 24.02.12 - klo:12:10 »

Ei niihin mökkeihin kyllä 7 henkilöä saa tungettua, tulee liian ahdasta. Mökeissä on 2 hyvin pientä makuuhuonetta ja olkkarin sohvasta tulee lisävuode 2 henkilölle.
Jos meitä on 7 henkilöä ja mökkien hinnat on 325€+275€=600€, niin hintaa tulee 85,71€/hlö.

Mulle kyllä käy se hostellimajoituskin.

Okei  [:-)] Mulle kans käy kaikki, mieluiten lämmin ja halpa paikka  :-)) Työttömänä ei oo hirveesti ylimääräistä mutta alan Heti säästämään rahaa  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #54 : 24.02.12 - klo:12:44 »

Olin silloin joulukuussa tossa Fogelissa ja minusta se on ihan hyvä ja varsinkii ku ei siinä ole kun ne kaksi yötä...ja ajattelin että silloin lauantainahan voi käydä illalla vaikka siinä ravintolassa syömässä on ihan hyvä ruoka...siis tää on tietty vaan mun ajatus...
Meillä oli omat lakana/tyynyliina/pussilakana ja tyynyliina plus tietty sitten pyyhe.Oli vielä halvenpi....no sittenhän vois myöskin saunan varata jos haluu  [:-)] [:-)] [:-)]

Kirjattu

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #55 : 24.02.12 - klo:12:45 »

Minä en ole vähään aikaan seurannut pöntön tilannetta, joten jäin vähän ulos tästä.

Laitoin tuonne fb:n puolelle jo kysymyksen, että mitä mieltä olette Utössä käyneet, että onko helppo kohde lapsen kanssa?
Vahtimistahan tuo vaatii joka paikassa, mutta pystyisi sentään välillä katsomaan putkeenkin tai kuvaamaan  [:-)]

Me voidaan kyllä majoittua Otson kanssa vaikka siellä olevaan hotelliinkin  [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #56 : 24.02.12 - klo:12:51 »

Maasto on ainakin aika tasaista Utössä, joten lapsen on helppo liikkua. Laivamatkat on aika puuduttavat, kun ne kestää 4 tuntia suuntaansa eikä siellä ole oikein mitään tekamistä. Enempi vaan sellaista odottamista ja seurustelemista se koko matka. Mutta jos Otsolle ottaa vaikka jonkun pelin tms. niin varmaan sitten viihtyisi. Ja pelikavereita löytyisi kyllä. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #57 : 24.02.12 - klo:12:56 »

Kiitos Tiina. Tuota juuri mietin kanssa, että lauttamatka on aika pitkä. Siihen vielä lisäksi autossa istumiset.
Minä harkitsen asiaa vielä tämän illan ja ilmoitan huomenna lopullisen päätöksen  [:-)]
Esimies vähän nurisi, kun otin jo yksittäisen lomapäivän ensi kuulle. Tämä pitäisi ainakin ottaa palkattomana tai tehdä sisään. Se nyt ei kyllä ole mikään ongelma sinällään  [:-)]
Kirjattu

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #58 : 24.02.12 - klo:12:58 »

Maasto on ainakin aika tasaista Utössä, joten lapsen on helppo liikkua. Laivamatkat on aika puuduttavat, kun ne kestää 4 tuntia suuntaansa eikä siellä ole oikein mitään tekamistä. Enempi vaan sellaista odottamista ja seurustelemista se koko matka. Mutta jos Otsolle ottaa vaikka jonkun pelin tms. niin varmaan sitten viihtyisi. Ja pelikavereita löytyisi kyllä. :-))

Taatusti on meistä Otsolle seuraa  :-)) vaan onko kovin kehittävää   [:-I] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #59 : 24.02.12 - klo:13:04 »

Maasto on ainakin aika tasaista Utössä, joten lapsen on helppo liikkua. Laivamatkat on aika puuduttavat, kun ne kestää 4 tuntia suuntaansa eikä siellä ole oikein mitään tekamistä. Enempi vaan sellaista odottamista ja seurustelemista se koko matka. Mutta jos Otsolle ottaa vaikka jonkun pelin tms. niin varmaan sitten viihtyisi. Ja pelikavereita löytyisi kyllä. :-))

Taatusti on meistä Otsolle seuraa  :-)) vaan onko kovin kehittävää   [:-I] [:-DD] [:-DD]

Pia  [:-DD] [:-DD] Ei täältä taida sen kehittävämpää löytyä  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.261 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.