Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kevään linturetki saaristoon  (Luettu 2632 kertaa)

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #60 : 24.02.12 - klo:14:12 »

Soittelen tänään sinne Fågelliin ja kyselen vähän miten voitais majoittua 8 naista ja yksi lapsi  [:-)] Jos siis Anniina ja Otso lähtee mukaan...toivottavasti [:-)]
Laitan tänne sitten lisätietoja. En tee vielä varausta.

Laittakaa kommentteja haluatteko majoituksen aamiaisella vai ilman? Omilla lakanoilla/makuupussilla vai talon liinavaatteilla? Osaan sitten varailla oikeinlaiset systeemit.

Puniksen ehdotus yhteisestä ruokailusta la iltana voisi olla ihan kiva juttu  [:-)]
tai sitten kokkaillaan yhdessä...onhan sekin kivaa, mutta en osaa sanoa saako sieltä ostettua ruokatarvikkeita vai tartteeko kaikki kantaa mantereelta? Otan siitäkin selvää.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #61 : 24.02.12 - klo:14:29 »

Mun mielestä majoitus aamiaisella ja liinavaatteet hotellista.
Jos me matkustetaan osa matkasta bussilla, niin ei mielellään ota kauheasti kannettavaa mukaan kuten lakanoita yms.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #62 : 24.02.12 - klo:15:37 »

No, niin nyt on huoneet varattu kuitenkin...ajattelin ettei ainakaan jäädä ilman  [:-)]  4 x 2 hh huoneet 8 hengelle siis.
Kuukautta ennen reissua täytyy varmistaa huoneet ja se ottaako liinavaatteet sieltä vai ei.
Aamiaisen voi päättää sitten siellä. Maksu tapahtuu siellä paikanpäällä ja kaikki pankkikortit käy sekä luottokorteista Visa, Visa Electron sekä MasterCard.

Jos Anniina ja Otso lähtevät niin on mahdollista saada sellainen vauvan matkasänky, joka menee kuulema 2 ikävuoteen saakka.

Paikallinen kauppa on mahdollisesti auki lauantaina klo 10 -11 sekä 18 -19, mutta se pitää vielä varmistaa paremmin sieltä kaupasta.

Tärkeimmät on nyt hoidettu eli meillä on katto pään päällä  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #63 : 24.02.12 - klo:16:39 »

Hienoa Töyhtis, kiitos!

Jos meitä on pariton määrä ja joutuu maksamaan yhden hengen huonelisän, niin minä voin olla yksinään ja siis maksaa myös sen lisämaksun. Minun kanssa voipi nimittäin olla vaikeaa nukkua samassa huoneessa, kun kuulemma päästelen yöllä ääniä. [:-(] :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #64 : 24.02.12 - klo:18:46 »

Mun mielestä majoitus aamiaisella ja liinavaatteet hotellista.
Jos me matkustetaan osa matkasta bussilla, niin ei mielellään ota kauheasti kannettavaa mukaan kuten lakanoita yms.

Hyvin samaa mieltä Tiinan kanssa. En kyllä ala bussissa kuskaamaan liinavaatteita muiden vaatteiden lisäksi. Ja minä ainakin ottaisin sen aamiaisen. Ruokatarvikkeitakaan en viitsisi matkassa kanniskella.
Majoitus muuten sopii ihan miten vaan kunhan ei tarvitse yksin nökötellä. Eivätkä nuo Fågelin (vaimikäseolikaan) huoneetkaan kai ole mitään homepesäkkeitä ?
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #65 : 24.02.12 - klo:18:48 »

Hienoa Töyhtis, kiitos!

Jos meitä on pariton määrä ja joutuu maksamaan yhden hengen huonelisän, niin minä voin olla yksinään ja siis maksaa myös sen lisämaksun. [/b]Minun kanssa voipi nimittäin olla vaikeaa nukkua samassa huoneessa, kun kuulemma päästelen yöllä ääniä. [:-(] :-))

Ettei vaan vähän kaikki   [:-DD]  . Eikun korvatulpat korviin . (vai pitääkö olla pyykkipoikakin nenässä  [:-DDD]   )

Ai niin, kiitos Töyhtis näpsäkästä hommien hoitamisesta   [:-)]
Kirjattu

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #66 : 24.02.12 - klo:22:41 »

Hienoa Töyhtis, kiitos!

Jos meitä on pariton määrä ja joutuu maksamaan yhden hengen huonelisän, niin minä voin olla yksinään ja siis maksaa myös sen lisämaksun. [/b]Minun kanssa voipi nimittäin olla vaikeaa nukkua samassa huoneessa, kun kuulemma päästelen yöllä ääniä. [:-(] :-))

Ettei vaan vähän kaikki   [:-DD]  . Eikun korvatulpat korviin . (vai pitääkö olla pyykkipoikakin nenässä  [:-DDD]   )

Ai niin, kiitos Töyhtis näpsäkästä hommien hoitamisesta   [:-)]

Niin, luulenpa että meistä yks jos toinenkin päästelee yöllä ääniä  :-)) Töyhtikselle  [:30]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Anniina

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #67 : 25.02.12 - klo:21:28 »

Töyhtis on narjakasti järjestellyt.

Minä olen tätä pohtinut kovasti. Meiltä Nauvoon tulee matkaa yli 500 km. Lauttamatka näyttääkin itse asiassa kestävän 5 tuntia. Perjantaina oltaisiin myöhään perillä. Retkeillä ei oikeastaan kerkeäisi kuin lauantaina. Kyllä taitaa valitettavasti olla liian rankkaa Otsolle. Miulla ei keväällä ole mitään mahdollisuutta päästä reissuun ilman Otsoa. Kyllä tämä nyt valitettavasti tällä kertaa jää meiltä väliin  [:-(]
Kirjattu

Kaija

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #68 : 25.02.12 - klo:21:43 »

Töyhtis on narjakasti järjestellyt.

Minä olen tätä pohtinut kovasti. Meiltä Nauvoon tulee matkaa yli 500 km. Lauttamatka näyttääkin itse asiassa kestävän 5 tuntia. Perjantaina oltaisiin myöhään perillä. Retkeillä ei oikeastaan kerkeäisi kuin lauantaina. Kyllä taitaa valitettavasti olla liian rankkaa Otsolle. Miulla ei keväällä ole mitään mahdollisuutta päästä reissuun ilman Otsoa. Kyllä tämä nyt valitettavasti tällä kertaa jää meiltä väliin  [:-(]

Vuosia ja reissuja tulee! Ja Otso-murunen kasvaa koko ajan!  [:-)] Muutaman vuoden päästä Otso on innosta pinkeenä, kun pääsee pikkuiselle paatille!  :-))
Kesällä, kirjokerttujen aikaan, sinne pääsee nopsemmin m/s Aspö-laivalla (?) Matkat maksaa ja yöpyminen paatissa, mutta matka on nopeampi. (Ja hinnatkin halvemmat)

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #69 : 26.02.12 - klo:08:54 »

Ymmärrän kyllä Anniinaa,mutta olis ollut niin kiva nähdä sinua ja Otsoa!Jossain toisessa tilanteessa sitten...
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #70 : 26.02.12 - klo:10:56 »

Harmi Anniina  [:-(] mutta pienten kanssa touhu on kyllä ihan erilaista kuin pelkkien aikuisten kanssa .... mummina ymmärrän kyllä.

Täytyy sitten järkkäillä joku toinen reissu sinne teillepäin...mutta ehkä ei tänä keväänä...ainakaan mun kalenterissa ei taida riittää siihen päivät  [:-DD]
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #71 : 06.03.12 - klo:21:06 »

Utön reissusta sen verran vielä tässä vaiheessa, että:

Tiina ja Muru on ilmoittaneet ottavansa majoituksen liinavaatteilla ja aamiaisella.
Laittakaa muutkin viestiä liinavaatteista 25.3. mennessä, kiitos  [:-)]
Voi laittaa vaikka yksärillä tai tähän ketjuun.

Meitä on nyt sitten 8 lähdössä...Marfa ilmoittautui myös mukaan.

Retkeä odotellessa  :-)) 
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #72 : 13.03.12 - klo:10:38 »

Olettehan muistaneet ilmoittaa Töyhtikselle liinavaate- ja aamiaisasiat! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #73 : 13.03.12 - klo:10:48 »

Otan aamiaisen  [KIPPIS] Niin ja tietysti sen majoituksen  [NUT] Merville ISO kiitos, että tästä Parikkalan reissun mielijohteesta tulee totta [:31] Muokkaanpa sen verran, että jos liinavaatteisiin kuuluu myös pyyhkeet taidan ottaa sen paketin?
« Viimeksi muokattu: 13.03.12 - klo:10:58 kirjoittanut Titti »
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Kevään linturetki saaristoon
« Vastaus #74 : 13.03.12 - klo:19:36 »

Otan aamiaisen  [KIPPIS] Niin ja tietysti sen majoituksen  [NUT] Merville ISO kiitos, että tästä Parikkalan reissun mielijohteesta tulee totta [:31] Muokkaanpa sen verran, että jos liinavaatteisiin kuuluu myös pyyhkeet taidan ottaa sen paketin?


Kyllä sisältää pyyhkeetkin, joten pannaan siis pakettiin  [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.492 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.