Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: kysymys objektiivista  (Luettu 333 kertaa)

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
kysymys objektiivista
« : 03.06.12 - klo:10:29 »

tuli puheeksi yksissä lakkiaisjuhlissa yhden kaverin kanssa kuvaamisesta. hän ajatellut myydä, oliko se nyt 30-700 mm objektiivi kuvanvakaajalla, canon merkkinen, noin 5 vuotta vanha. pitää kysellä tarkemmat tiedot tietty, en mä noista paljoa tiedä.
Nyt sitten mielipiteitä käyttömahdollisuuksista ja hinnoista mitä noin voisi olla järkevä maksaa...
Mun käyttötarkoitus olisi tietysti päästä tarvittaessa vähän lähemmäs noita lintuja, mutta sopiiko tämäntyyppinen sitten siihen ja huom vähän lintuja kuvanneelle henkilölle eli minulle...

tiedän että kyseinen objektiivi on hyvin pidetty ja mun on mahdollisuus saada sitä "kotisovitukseen"....
kommentteja... [:-I]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

iihoo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 328
  • Vesitornin vaksi
    • Omia otoksia
Vs: kysymys objektiivista
« Vastaus #1 : 03.06.12 - klo:10:55 »

Hmmm..Taitaa olla tuo polttoväli kuitenkin 70-300 mm jos on kuvanvatkaaja. 30-700 mm olis kyllä aika huikea  :-))

Kyllähän tuolla jo lintujakin nappaa. Jos ei ihan hippiäisen hyöhenruoteet tarvii erottua.

www.omaetsin.fi

ja hakusanaksi canon ef 70-300 tulee runsaasti myynnissä olevia käytettyjä hintoineen.
Perusputkia saa muutamalla satasella. Mutta jos se on valkoinen L -lasi niin sitten tonni lisää.

Parus Major

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 668
  • Pori
Vs: kysymys objektiivista
« Vastaus #2 : 03.06.12 - klo:12:44 »

Hmmm..Taitaa olla tuo polttoväli kuitenkin 70-300 mm jos on kuvanvatkaaja. 30-700 mm olis kyllä aika huikea  :-))

Kyllähän tuolla jo lintujakin nappaa. Jos ei ihan hippiäisen hyöhenruoteet tarvii erottua.

www.omaetsin.fi

ja hakusanaksi canon ef 70-300 tulee runsaasti myynnissä olevia käytettyjä hintoineen.
Perusputkia saa muutamalla satasella. Mutta jos se on valkoinen L -lasi niin sitten tonni lisää.

No niin [NUT] noinhan se on kuin sanoit! Polttoväli siis 70-300, sitähän mä tarkoitin [:-DD] Kiitos iihoo. Laitan tyypin tänne kun saan kaverilta objektiivin paremmat tiedot.
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: kysymys objektiivista
« Vastaus #3 : 03.06.12 - klo:20:21 »

Sama ulottuvuus kuin sillä Sigmalla, joka sulla oli koekäytössä joskus!
Lintukuvauksen alkuun pääsee hyvin tuolla!
Katso, onko Rajalan vaihtolaitteissa myynnissä samaa, niin pääset kärryille hinnasta!!

iihoo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 328
  • Vesitornin vaksi
    • Omia otoksia
Vs: kysymys objektiivista
« Vastaus #4 : 03.06.12 - klo:21:31 »

Kaija siis Rajalan hinnathan on Rahalan hintoja. Vaikka olen sieltä kyllä itsekin muka kiireessäni ostellut.
Mutta tuo omaetsin.fi haku kannattaa kyllä pitää kokoajan aktiivisena jos jotain on etsimässä.
Sieltä tulee sähköpostiin heti ilmoitus kun haluttu tavara tulee myyntiin.
 

Sivu luotiin 0.35 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.