Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Taas ongelma  (Luettu 364 kertaa)

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Taas ongelma
« : 21.06.12 - klo:11:19 »

riistakameran muistikortin kanssa. Nimittäin , sain vain ensimmäiset kuvat siirrettyä koneelle. Olen laittanut kameran useaan eri kohteeseen , mutta en saa kuvia  siirrettyä koneelle. Kone ei tunnista enää korttia. Olen myös alustanut muistikortin eikä auta.

Löytyisiköhän täältä taas neuvo....
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Taas ongelma
« Vastaus #1 : 21.06.12 - klo:11:26 »

Juup.. löytyy. Sama ongelma oli mulla. Poistui kun ostin nopeamman kortin. Alkuperäinen mukanatuleva ei ollut tarpeeksi nopea videolle. Ostin Kingstonin, niin alkoi pelittää.
Näkyykö kortilla kuvia itse kamerassa ja miten yrität siirtää kuvat koneelle. Onko muistikortinlukija. Nämä pikkukortit on aika ranttuja.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Taas ongelma
« Vastaus #2 : 21.06.12 - klo:13:32 »

Minulla on kortti  TRANSCEND SDHC 10 16GB. Onko aivan väärä ? Harmittaa, en viitsisi alustaa sitä järkkäriini, kun sinäkin on iso ja nopea kortti. Kokeilin suoraan koneen muistikortin lukijan kautta että ulkoisen lukijan kautta. Ei onnistu.
Riistakameraani sopii fyysisesti vain tuon kokoinen kortti. Eikös kingstonit ole aika suuria kooltaan...Jos ovat isompia kuin transcend, en saa sitä sisään.

Pystyn katsomaan riistakamerasta videotkin, mutta ensitten saa niitä koneelle.
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Taas ongelma
« Vastaus #3 : 21.06.12 - klo:15:46 »

Meillä ei ole kortinlukijoita, joten siirellään aina piuhoilla kamerasta tietokoneelle. Meillä ei ole riistakamera herjaillut kortista. Toivottavasti saat ikka pelittämään kortin vielä.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Taas ongelma
« Vastaus #4 : 21.06.12 - klo:16:02 »

Kyllä tuo transcend on riittävän nopea... vika on jossain muussa.Fyysisesti Kingstonin kortti on samankokoinen.
Korttikin voi olla viallinen, takaisin vaan kauppaan. Olisi hyvä kokeilla toisella samankokoisella kortilla eli SDHD-llä oli se sitten Transcend tai Kingston tai mikä tahansa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.361 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.