Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liminganlahden kuvakilpailun 2012 tulokset  (Luettu 163 kertaa)

Wirmo

  • Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 19
Liminganlahden kuvakilpailun 2012 tulokset
« : 24.11.12 - klo:22:57 »

Liminganlahden lintutornin kuvakilpailun tulokset on julkaistu ja valittuja kuvia on nähtävillä myös Birdlifen Linnut -lehdessä nro 4/2012.

Täytyy sanoa että kuvien taso hämmästytti minua. Etenkin Ulla Matturin "Paniikki", Esko Pitkäsen "Kuinka uskallat" ja "Merelle Uimaan", sekä Toppisen Erkin "Tahdissa mars". Olen itse kuvataiteilija ja nähnyt valokuvaopiskelijoiden teoksia aikoinani, jolloin kuulin heidän keskusteluaan eläinten kuvaamisesta järjestetyissä tilanteissa ruokintapaikoissa - sekä niiden tilanteiden vaikeudesta. Nyt nämä Liminganlahden teokset nähtyäni, tuli mieleeni kuinka vaikeaa jollei jopa mahdotonta ammattivalokuvaajille voikaan olla löytää ja ennakoida oikeat paikat lintujen valokuvaamiselle jollei ole lintubongareiden tavoin oikeaan aikaan ko. paikoilla.

Kuvien tilanteet vaikuttavat siltä ettei niitä ole järjestetty. Niissä on aitoutta joka liittyy eläinten omaan käytökseen juuri oikealla sattuman hetkellä. Suuret onnittelut kaikille kuvaajille näistä ihanista kuvista!

http://www.liminganlahti.fi/uutiset/lintukuvakilpailu.html
« Viimeksi muokattu: 24.11.12 - klo:23:01 kirjoittanut Wirmo »
Kirjattu

zeener

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Liminganlahden kuvakilpailun 2012 tulokset
« Vastaus #1 : 25.11.12 - klo:00:19 »

Mä katselin näitä kuvia Linnut-lehdestä ja nyt siis lisää tuon linkin kautta. Tykkäsin todella kovasti ja varsinkin siitä kuinka monimuotoisia kuvia oli saatu aikaan. Linnut on upea aihe kuvata!
Kirjattu

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Liminganlahden kuvakilpailun 2012 tulokset
« Vastaus #2 : 26.11.12 - klo:21:22 »

Kieltämättä aiheet oli mielenkiintoisia. Muutama otos sykähdytti erityisesti  [:-)]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.
 

Sivu luotiin 0.236 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.