Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvat.fi  (Luettu 577 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Kuvat.fi
« : 09.04.14 - klo:16:06 »

Kokeilen tätä. Ilmainen 16.4 asti. Sitten voisi ajatella maksullista kunhan testaan ja tutustun sivustoon.

http://marle.kuvat.fi/kuvat/Esimerkkikansio/sitasuntata/2013-03-03+20.31.53.jpg

No, tuli tuollaisena [:-I]  Ystävän pikkuinen LA:sta vuosi sitten, nyt jo pikkumies.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kuvat.fi
« Vastaus #1 : 09.04.14 - klo:18:36 »

kuvat.fi on hyvä... olen monta kertaa tuonne ajatellu laittaa, monet kokeilukerrat käyttäny. Niin se on vaan jäänyt.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Kuvat.fi
« Vastaus #2 : 09.04.14 - klo:19:52 »

kuvat.fi on hyvä... olen monta kertaa tuonne ajatellu laittaa, monet kokeilukerrat käyttäny. Niin se on vaan jäänyt.

Olikohan 39 euroa /vuosi 50 gigaa. Ei taida kovinkaan paljoa mahtua kuvia tuohon määrään, vai...
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kuvat.fi
« Vastaus #3 : 09.04.14 - klo:20:43 »

50 gigaan menee kyllä aika paljon  [:-)].. jos yks kuva on luokkaa 2-6 megatavua...ja 50 gigaan menee 51200 megatavua eli 8500-25600 kuvaa riippuen kuvan koosta (tässä tapauksessa laskin 2-6 megan kuvina. Jos kuvia laittaa esimerkiksi yhden megatavun kokoisina niin silloin menee puoli miljoonaa kuvaa...saattaa riittää vähäksi aikaa.
Mulla esmes on melkein kaikki kuvat jossain photobucketissa kokoluokkaa 400-500 kilotavua eli puolikas megaa. Sen suurempina niitä ei kannate näihin kuvapalvelimiin laittaa. Saattavat vain varastaa (on siitäkin kokemusta  [:-/])
Omat originaalit laittaa vaikka ulkoiselle kovalevylle. Niitä saa jo edullisesti. Tuommoiset 500 gigan - 1 Teran levyjä pariin sataseen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.2 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.