Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paskoja  (Luettu 886 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: Paskoja
« Vastaus #15 : 13.06.16 - klo:15:18 »

Ihana tuo "riiviö". Supeille kelpaa myös karviaiset  [:-)].
Komeita läjiä olette kuvailleet.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 163
  • Lahti
Vs: Paskoja
« Vastaus #16 : 13.06.16 - klo:15:49 »

Meidän pihassa on monta tällaista koiran pas... kasaa. Kohta saadaan koko taloyhtiön asukkaat huomautuskirjeen siitä, ettei koirat saa pihalla tehdä tarpeitaan.
Nuoripari jolla on 7 kk. ikäinen koiranpentu antavat koiran tehdä pihaan eivätkä korjaa niitä pois. Päätin etten minäkään sitä tee, jos ei nuorten selkä taivu niin ei kyllä minunkaan. Ihan oikeesti ei taivu. [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 931
Vs: Paskoja
« Vastaus #17 : 13.06.16 - klo:16:10 »

Luulisi, että oman viihtyvyyden kannalta olisi mukavampi, kun korjaisivat kakat pois.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Paskoja
« Vastaus #18 : 14.06.16 - klo:09:09 »

Meidän pihassa on monta tällaista koiran pas... kasaa. Kohta saadaan koko taloyhtiön asukkaat huomautuskirjeen siitä, ettei koirat saa pihalla tehdä tarpeitaan.
Nuoripari jolla on 7 kk. ikäinen koiranpentu antavat koiran tehdä pihaan eivätkä korjaa niitä pois. Päätin etten minäkään sitä tee, jos ei nuorten selkä taivu niin ei kyllä minunkaan. Ihan oikeesti ei taivu. [:-)]



Onko nuorelle parille sanottu asiasta?
Eihän tuo nyt ole laitaa ollenkaan, että koirat kakkii pihaan. Ja jos kakkiikin, niin pitäähän ne korjata pois.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 163
  • Lahti
Vs: Paskoja
« Vastaus #19 : 14.06.16 - klo:09:34 »

Olen hallituksen jäsenille 3 kappaletta sanonut, että kohta taas saadaan kaikki asiasta nootti siis koko talon väki, että voisiko hallitus puuttua asiaan. Sanoivat minulle, että sano itse. Aion sen tehdäkin kun pariskunnan kohtaan. Ovat eri rapussa eli harvoin näen enkä edes tiedä nimeä, ovat uusimpia asukkaita. Mutta ehkä jonainn päivänä koiralenkillä heidät kohtaan ja sitten otan asian puheeksi. Omat silmät ovat todisteena, mutta silloinkin olin roskiskatoksessa kun pariskunta meni toisesta päästä taloa lenkille, huutamalla ei olisi kuullut joten kohtaamista odotellessa.
Niin ja asiastahan voi sanoa monella eri tavalla. Yritän sitä pehmeää linjaa. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.097 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.