Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko talipalloissa jotain mätää?  (Luettu 539 kertaa)

Vilukko

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 374
Vs: Onko talipalloissa jotain mätää?
« Vastaus #15 : 11.01.15 - klo:06:51 »

Talipallerot eivät kelpaa, jos on muuta tarjolla. Jo viime talvena oli sama tilanne.
Kirjattu

Minni

  • Aluevalvoja
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 233
  • Itä-Uusimaa
Vs: Onko talipalloissa jotain mätää?
« Vastaus #16 : 11.01.15 - klo:10:22 »

Valvotaankohan "talipalloja" ja niiden tuotantoa mitenkään. Lintujen käytöksestä päätellen eroja ns. laadussa on ihan tolkuttomasti. Joitain voisi kutsua paremminkin talikarkottimiksi.
   Voitteko antaa minulle talipallojen tuotenimiä, jotka ovat mielestänne hyvin tehneet kauppansa linnuille. Jos nyt jokin pallukka toimisi. Vai pitääkö kokonaan siirtyä Sallisen maapähkinöihin!
   Silloin ainakin tietää mitä tinteille antaa.

Tämän talven talipallot olen ostanut Lidlistä. Nimeä en nyt muista. Mut niitä on 6 kpl pahvialustalla.
Mä purkaan/perkaan ne isoon saaviin, hävitaän muovit ja käytän pahvialustat uunin sytyttämiseen  :-))
Ne on vihreessä verkossa. Sen olen huomannut, että talipallot mitkä on keltaisessa verkossa eivät mene
yhtähyvin kaupaksi tirpoille. Niitä olen joitain kokeillut viime talvena ja aikaisemminkin.
Isoissa purkeissa on ollut kaupassa ilman verkkoja myytyäviä talipalloja, mut en ole viittinny ostaa, kun ei tiiä et
onko ne niitä keltaverkkoisia palleroita.  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.229 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.